man kiyanne ithin![]()
උ.වේ.ස. 
බයික් තල්ලු කරන් යන හැටි ක්ලාස් එකක් කරන්නව හීරෝ කුකුලන්ට මං ගානේ...![]()
ජබොක්..... 
man kiyanne ithin![]()
උ.වේ.ස. 
බයික් තල්ලු කරන් යන හැටි ක්ලාස් එකක් කරන්නව හීරෝ කුකුලන්ට මං ගානේ...![]()
ජබොක්..... 
meke inna aya bike walata baninawa eeth waradi walata hetuwa thama thamanta hariyata ride karanna bari kamaoya pappath issaraha brake ekata witharak priority eka dena porak wenna athi
man kattiyatama class ekak thiyala kohomada brake gahanne kiyala kiyala dennam
thadi tyre dammahama hithan inne lissanne wananne kiyala
eetharam mooda kamak man dakalama nee
but bike eke penumata hodai
oyala dawasak katha wenna man class ekak karannam "how to brake in two wheelers" kiyala.




හීරෝ + හොන්ඩා තල්ලු කරන් යනවා දකින්නවත්, තියෙන්න එපායේ ධාවන තත්වයේ ඒවා......![]()
![]()




ape combi brake system eka enawa lagadim akukuloh !!!ඔව් ඉතින් හෙරො වල තියෙනෙ ෆුටාරා බ්රේක්නෙ
![]()



man ebay eken gatta jacket eka aawa heta pics dannam![]()




ne bun slim fit artificial leather ekak.jacket ekanam hodai awulak ne but hayyanam poddak madi wage man dakkata wada pics wala.eet awulak ne hodai.රෝස පාට මල් මල් තියන ජැකට් එකක් නේද?
අනේ එපා බන්.....![]()
tallu karanna giyama epa wenawa bun mannam mulinma indagena passe thama tallu karanne.sahena barine bun kohomada tallu karanne![]()

ithin bun padinna bara oone nethnam eheta meheta yanawane.eeth tallu karanna giyama epa wenawa ekai kiwweඋඹමනේ බං කියන්නේ 120kg කියල![]()

ubalata mona combida bun solid disk hai koran sili sili gaga yana gameh™ kukullu



ithin bun padinna bara oone nethnam eheta meheta yanawane.eeth tallu karanna giyama epa wenawa ekai kiwwe![]()



me daanna giye bun mun geema addane ekai parakku uneඅගේ නොකර E-Bay Link එක දාපන් කුකුලෝ..... මොකද උඹේ ෆොටෝ දැමිල්ල ගැන අපි නොදන්නවයෑ........![]()
me thiyenne macho eeka jacketubalata mona combida bun solid disk hai koran sili sili gaga yana gameh™ kukullu![]()

me daanna giye bun mun geema addane ekai parakku uneme thiyenne macho eeka jacket

තාර පාරේ ඉස්සරහ රෝදේ ලිස්සන්න අල්ලන්න පුලුවන්ද ඔය මහලොකු ඩිස්ක් එකේ...![]()
පොඩි එකා උඹ ඔය මාව නේද ලිදට දාන්න හදන්නේ.....?? 
me daanna giye bun mun geema addane ekai parakku uneme thiyenne macho eeka jacket
නරකම නෑ.... ඒත් ඔය ගානට මෙහෙන් හොද ජැකට් එකක් ගන්න තිබ්බා නේද.....??
