2.30kkkkkkkkkkkkkk![]()
apooo baa baa... oke atha ridenavanee... 120 ta karamuu























ela ela... vihiluwak kaleee
oka site ekaka danna Automart, Ikman.lk wagee... ikmanatama yai.. thama alut pitama tiiyanavanee....


Jaya wevaaaaaaaaa...........!!!
2.30kkkkkkkkkkkkkk![]()

























ELAS THANKU WEWA...............![]()
Aparadene ban. poddak balanna bike eka paththata ehema adinawada kiyala. rode adata adjust karalada danna. paththata adinakotath oya wade wenawa.Eth ithin eka therenawane.
Ane manda gaththa gaman.
Umba oka atha ridenawa kiyala sirawata wikunannada hadanne??Aparadene ban. poddak balanna bike eka paththata ehema adinawada kiyala. rode adata adjust karalada danna. paththata adinakotath oya wade wenawa.Eth ithin eka therenawane.
Ane manda gaththa gaman.
![]()




aiyo salli...mata epa wela hitiye..dan nan shape...ade fz adu wela 3.38i


ekai denne...na bun dan atha ridenne na..mage riding position eke aulak.....aiyo salli...mata epa wela hitiye..dan nan shape...ade fz adu wela 3.38i
ekai denne...
mam nam 3i gaanak deela indian ganna nam hithanne natho...

gadol pata kiyanne petrol hondatama karanava.. mixture eka hondai kiyana eka..
dry kalu patak nam petrol karan naha. mixture eka rich wadi..
oily kalu patak nam oil pchchenava....
sudu pata nam petrol karat engimata honda naha.. lean mixture ekak.. mixture eke petrol madi..
oya tika neda ara link eke tibbeee.........!!!!!!!!! oyage bike eka superrrr...![]()
mchna. mage pulsar ug 3 eka diplay eka lights witharak eka para wada nathuwa giya. mama bat eka ada maru kala witharai. eta kalinuth display eka wada kala. mokak nisada kiyanda puluwan weida?
ජන්තු අයියා;15422052 said:ම්..........මටත් මීටර් වෙන්නේ නෑ ලෙඩේ කොතනද කියලා..





Ane manda kamaththak. 135 eke waraddak nathnam oka padapan bn. FZ eka matanam 3.38 watinna.mam nam 3i gaanak deela indian ganna nam hithanne natho...
![]()







බන්....මොකද්ද හේතුව.. මගේ වැරැද්දක් වෙන්න පුලුවන්ද, නැත්තම් බයික් එකේ ලෙදක්ද??


මචන් මගෙ පල්සර් 150යෙ(අලුතෙන් අරගෙන මාස 4යි කිලෝ මීටර් 5000යි) ගියර් එක ලගින් තෙල් ලීක් වෙනව... ඩීලර්ට දීල හැදෙවුව 150ක් ගත්ත. ඔයිල් සීල් එක ගිහිල්ල කියල, මෙන්න යකෝ ඒ හදල දවසක්වත් දිවුවෙ නෑ.. ආපහු යනව.... අනේ මන්දබන්....මොකද්ද හේතුව.. මගේ වැරැද්දක් වෙන්න පුලුවන්ද, නැත්තම් බයික් එකේ ලෙදක්ද??
![]()
![]()
![]()
මෙන්න මේකක් තමා දැම්මෙ....


Pulsar 135 spark plugs.. looks lean? bike is 10500Km ODO
![]()
![]()
oita wada poddak withara dumburu paata wenna one hondama thathwe nam. 





පල්සරයක් නෙමේ වුනාට GN125 කුකුලෙකුත් මේක බලනවෝ හැමදාම.![]()
එල එල..... 
අඩෝ අත රිදෙන බයික් එකක් 2.30 වැඩි
ඇත රිදෙන්නේ නැති එකක් 2.48 ගන්නවනේ
ටෙරි ජබොක්...... 