එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

tery123

Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,033
    179
    63
    34
    මචන්ලා pulsar 135 එකේ....පෙට්‍රොල් කියක් කරනවද බන් මගේ 4000/= ගැහුවා...1598km ගියා...දැන් රතු bulb එක පත්තු වෙනවා...තව එක කට්ටක් තියෙනව්...ඊට පස්සේ මම ආයෙමත් රැ start කල දැන් මෙහෙම පෙන්නනවා....

    k4tq.jpg


    මේක meter එකේ අවුලක්ද????????help එකක් දීපල්ලකෝ.....මේකේ හරියටම කරන ගාන හොයන්න බැයිද ?අනික තමා red bulb එක පත්තු වෙලා 1km වගේ යනකොට bike එක ගස්සනවා ගැස්සිලා නවතිනවා....නිකන් mis කරනවා වගේ...reserve දැම්මම ආයි ok....මේක පහදලා දියල්ලකෝ..අ තව එකක් මේකේ රෙසෙට් buton එක එබ්වුවට reset වෙන්නේ නැනේ බන් .....මේකේ rpm එක 4500 කිට්ටුවට අවම bike එක දෙදරනව් ..ඒ ඇයි මචන්ලා...තම engine එක season වෙලා නැති නිසාද?:(:(:(:(:(:(
     
    Last edited:

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    මචන්ලා pulsar 135 එකේ....පෙට්‍රොල් කියක් කරනවද බන් මගේ 4000/= ගැහුවා...1598km ගියා...දැන් රතු bulb එක පත්තු වෙනවා...තව එක කට්ටක් තියෙනව්...ඊට පස්සේ මම ආයෙමත් රැ start කල දැන් මෙහෙම පෙන්නනවා....

    k4tq.jpg


    මේක meter එකේ අවුලක්ද????????help එකක් දීපල්ලකෝ.....මේකේ හරියටම කරන ගාන හොයන්න බැයිද ?අනික තමා red bulb එක පත්තු වෙලා 1km වගේ යනකොට bike එක ගස්සනවා ගැස්සිලා නවතිනවා....නිකන් mis කරනවා වගේ...reserve දැම්මම ආයි ok....මේක පහදලා දියල්ලකෝ...:(:(:(:(:(:(

    4000/= ka patrol gahuwa nam 24.5 L withara. so 1598/24.5 = 65.2KMPL
    hodai ne ban.

    ithin ban red light eka thiyenne Reserve indication ekata. eka paththu wenawa kiyanne Reserve watenna lagai. reserve ekata maru karanna oni ehema unama.

    anith eka bike eka side stand gahala switch on kalama patrol meter eke wadiyen pennanwa. eka normal. kohomath oya guel gauge eka 100% accurate na.

    ALL NORMAL. NO FAULTS
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    මචන්ලා pulsar 135 එකේ....පෙට්‍රොල් කියක් කරනවද බන් මගේ 4000/= ගැහුවා...1598km ගියා...දැන් රතු bulb එක පත්තු වෙනවා...තව එක කට්ටක් තියෙනව්...ඊට පස්සේ මම ආයෙමත් රැ start කල දැන් මෙහෙම පෙන්නනවා....



    මේක meter එකේ අවුලක්ද????????help එකක් දීපල්ලකෝ.....මේකේ හරියටම කරන ගාන හොයන්න බැයිද ?අනික තමා red bulb එක පත්තු වෙලා 1km වගේ යනකොට bike එක ගස්සනවා ගැස්සිලා නවතිනවා....නිකන් mis කරනවා වගේ...reserve දැම්මම ආයි ok....මේක පහදලා දියල්ලකෝ..අ තව එකක් මේකේ රෙසෙට් buton එක එබ්වුවට reset වෙන්නේ නැනේ බන් .....මේකේ rpm එක 4500 කිට්ටුවට අවම bike එක දෙදරනව් ..ඒ ඇයි මචන්ලා...තම engine එක season වෙලා නැති නිසාද?:(:(:(:(:(:(

    pavitra kivva wage red bulb eka enne reseve watenna langai kiyala.. gassenakota resave danna.. ehema umbata aul nam red kight eka pattu una gaman resave dala apahu 1000/= wat bassapan tankiyata... hama pulsar karayama karanne ratu light eke duwala gassenakota resave danava... habai eke nemei harima krame.. light eka pattu weddi daba eka..

    bike eka podine machan 4500RPM eke dedarana eka normal.. oke tiyana deyak.. engima mount wela tiyana nuts ehema nikamata thada kara ganna.

    reset karama odo meter eke nemei trip meter ekai 0 wela reset wenne.. obagena hitapan. eth wenne nattan meter eke aulak viya haki... obagena inna oneee... ekaparak ebuwata wenne naha. obagena hitapan..:):)
     

    tery123

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,033
    179
    63
    34
    pavitra kivva wage red bulb eka enne reseve watenna langai kiyala.. gassenakota resave danna.. ehema umbata aul nam red kight eka pattu una gaman resave dala apahu 1000/= wat bassapan tankiyata... hama pulsar karayama karanne ratu light eke duwala gassenakota resave danava... habai eke nemei harima krame.. light eka pattu weddi daba eka..

    bike eka podine machan 4500RPM eke dedarana eka normal.. oke tiyana deyak.. engima mount wela tiyana nuts ehema nikamata thada kara ganna.

    reset karama odo meter eke nemei trip meter ekai 0 wela reset wenne.. obagena hitapan. eth wenne nattan meter eke aulak viya haki... obagena inna oneee... ekaparak ebuwata wenne naha. obagena hitapan..:):)

    thankuuuuuuuuu machan very much...ethakota hamadama 50 ta thama yanna wenne:oo::oo::oo::oo::oo:ekath hodai atha paya kaden nane:D:D:D:D:D:D
     

    tery123

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    6,033
    179
    63
    34
    4000/= ka patrol gahuwa nam 24.5 L withara. so 1598/24.5 = 65.2KMPL
    hodai ne ban.

    ithin ban red light eka thiyenne Reserve indication ekata. eka paththu wenawa kiyanne Reserve watenna lagai. reserve ekata maru karanna oni ehema unama.

    anith eka bike eka side stand gahala switch on kalama patrol meter eke wadiyen pennanwa. eka normal. kohomath oya guel gauge eka 100% accurate na.

    ALL NORMAL. NO FAULTS
    thx machannnnnnnnnnnn...uba danna dewal...uba iskole giye BAJAJ ekatada bun;););););)thx machoooooooooooo:D:D:D:D:D:D:D
     

    Palihawadana1990

    Well-known member
  • පලිහවඩන පල්සර 150

    උබට ෂුවර්ද බං උන් ඔයිල් සීල් එක මාරු කලා කියල ? 150 ගට්ටේ ඇයි බයික් එකේ වොරන්ටි තියෙනවනේ.

    මං හිතන්නේ උන් බොරුවක් කරලා.

    ගත්තු දවසේ ඉදන්ම ලීක් උනාද ටික ටික ? එකපාරටම ලීක් වෙන්න ගත්තද ? බයික් එක පෙරලුනද හෝ ලිවර් එක වැදුනද මොකකහරි


    7kf1.jpg


    පලිහවදනේ මේ උබ බයික් එක උස්සං ඕකේ ඔයිල් ලීක් එක බලන්න ගිහින් උබට ලීක් වෙයි පුටෙ බලාගෙන

    අනේ මචන් මට හිතාගන්න බෑ බන්.. මම ගිය සතියෙ 10 වෙනිද 03 වෙනි සෙර්විස් එක කරා ශානි එකෙන්(විජේරාමෙ) එතනදි මම කිවුව මම දැන් දවස් 5 කට විතර ඉස්සෙල්ල ඔයිල් සීල එකක් දැම්ම කියල විස්තරේ ඔක්කොම කිවුව...

    ඊට පස්සෙ උනුත් හදන්නම් කියල කිවුව... ඉන් කිවුවෙ නට් එකක් බුරුල් වෙලා කියල..

    මම දන්නෙ නෑනෙ බන් ඔය සබ්ජෙක්ට් එක.. මම ඉතින් හා කියල ආව...

    මෙන්න බොලේ දවසක්වත් ගියේ නෑ.. ආපහු යන්ව....

    මොකද්ද බන් සීන් එක... මම ආපහු උන්ට කෝල් කරා... උන් කිවුවා 17 වෙනිදා ගේන්න කියල පැය භාගෙක වැඩක් කිවුව...

    උබලට හිතෙන්නෙ මොකද්ද??


    මගේ අතින් බයික් එක පෙරලුනා හැබැයි අනිත් පැත්තට... ලගදි තමා ලීක් වෙන්න ගත්තෙ... හැබැයි වැටුනට පාස්සෙ තමා..එත් වැටිල මාසෙකට පස්සෙ විතර තමා ලීක් උනේ....


    :sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:
     

    Palihawadana1990

    Well-known member
  • machan habai oya seal eka nikan nam yanne naha.. mokak hari aulak wenna ona.. ehema nattan seal eka dana spot eke wate kapila wenna ona oya deweni parat leak una nisa... untama deela balava ganna apahu.. 150 ganna atte seal ekata... :):)

    ඔන්න මචන් 03 පාරටත් දානව 17 වෙනිදට.. මට හිතාගන්න බෑ බන්.. මම පදින විදියෙ වැරැද්දක්ද? අනික සමහර වෙලාවට ජියර් දානකොට එන්ජින් එක ගැලවෙන්න වගේ සද්දයක් එනව.. අම්මෝ... මට එවෙලෙට චූත් යනව....
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    na bola eka para gahuwe na............tika tika gahuweeeeeeeeeeee:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

    :rofl: මාත් කල්පනා කරේ..... මගේ 150 යට අද ගැහුවෙත් ෆුල් ටෑන්ක් 2300/=යි.... ඕකට ලේලන්ඩ් තෙල් ටැංකියක්වත් හයි කරලද කියලා..... :lol: :P
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    මගේ පල්සරේට අමු කැවිලද මන්දා.....?? ගිය පාර ෆුල් ටෑංක් වලට 50Km/l කරලා තිබ්බා.... මේ පාර 44Km/l නේ..... මොකද එහෙම වෙන්නේ....?? හැබැයි ගිය පාර තෙල් ගැහුවේ කුරුණෑගලින්..... ඒ පාර තෙල් හොදට කරපු නිසා, මම ඊලගට ගැහුවේ, IOC එකේ 95න්..... උන්ගේ තෙල් වදින්නෙත් හෙමින් නිසා..... :D ඊයේත් නාවින්නේ IOC එකෙන් ගැහුවේ..... මොකද මේ අවුල....?? මම ට්‍රෑෆික් වල ගියෙත් නෑ..... :no:

    IOC එකේ තියෙන, අර 166/= ගානේ එක්ස්ට්‍රා ප්‍රීමියම් එක කොහොමද දන්නේ නෑ.....?? මම කාර් එකට නම් ගැහුවා, කිසි වෙනසක් නෑ ඈදිල්ලේ හෝ තෙල් කිරිල්ලේ නම්..... :no: 95 ගැහුවහම, කාර් එක නම් ජෙට් එක වගේ...... :D තෙලුත් කරනවා..... :yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    මගේ පල්සරේට අමු කැවිලද මන්දා.....?? ගිය පාර ෆුල් ටෑංක් වලට 50Km/l කරලා තිබ්බා.... මේ පාර 44Km/l නේ..... මොකද එහෙම වෙන්නේ....?? හැබැයි ගිය පාර තෙල් ගැහුවේ කුරුණෑගලින්..... ඒ පාර තෙල් හොදට කරපු නිසා, මම ඊලගට ගැහුවේ, IOC එකේ 95න්..... උන්ගේ තෙල් වදින්නෙත් හෙමින් නිසා..... :D ඊයේත් නාවින්නේ IOC එකෙන් ගැහුවේ..... මොකද මේ අවුල....?? මම ට්‍රෑෆික් වල ගියෙත් නෑ..... :no:

    IOC එකේ තියෙන, අර 166/= ගානේ එක්ස්ට්‍රා ප්‍රීමියම් එක කොහොමද දන්නේ නෑ.....?? මම කාර් එකට නම් ගැහුවා, කිසි වෙනසක් නෑ ඈදිල්ලේ හෝ තෙල් කිරිල්ලේ නම්..... :no: 95 ගැහුවහම, කාර් එක නම් ජෙට් එක වගේ...... :D තෙලුත් කරනවා..... :yes:

    ලේලන්ඩ් තෙල් ටැන්කියක් හයි කරමු ඕකටත්. :D
    ප්ලග් එක බැලුවෙ නෑ නේද කොහොමද කියල.:angry: කලුවෙලාද බලන්න ටිකක්.:yes:
    බයික් එකේ අවුලක් නෑත්නම් තෙල් කිරිල්ලට අම්බානක බලපානේ පදින විදිය තමා. පිකප් කිරිල්ල බ්‍රේක් ගැහිල්ල.. ගොඩක් රේස් කරල ගියර් මාරු කරන්නෙ නෑ නේද? තව 70ට විතර යනවනම් තෙල් කිරිල්ල අඩුයි.පොඩ්ඩක් ප්ලග් දෙක ගලවල බලන්න තත්වේ.:cool:

    මං දවසක් අතුරුගිරියේ IOC එකෙන් තෙල් ගහල ගෙදර අවිත් ඔක්කොම අයින් කලා. කලවම් ජරාවක් තිබ්බේ හැබැයි ඔක්ටේන් 90. මගෙ එකේ කරන්නේ 44යි. 125වෙලත්. :sorry: එක්ස්ට්‍රා ප්‍රීමියම් තමා දැන්නම් ගහන්නේ. පොඩි වෙනසක් තියනවා උන්ගෙ 90 එක්ක. හැබැයි Ceypetco 90 IOC 90ට වඩා හොදයි කියල හිතෙනවා.:yes:
     
    Last edited:

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ලේලන්ඩ් තෙල් ටැංකිය ලීටර් 150ක්...... :shocked: :P

    ප්ලග් එක නම් බැලුවේ නෑ තමා..... :no: ඕවා ගලවන්න දන්නේ නෑ..... :no:

    RPM 4000 ට වඩා රේස් කරන්නේ නෑ කිසිම ගියර් එකක..... යන්නේ 40ත් 50ත් අතර තමා..... ඉදලාමත් තමා 60 වෙන්නේ..... :yes: :D

    අතුරුගිරියේ IOC එකේ 90, මට නම් කාර් එකට අවුලක් වෙලා නෑ..... බයික් එකට නම් ගත්ත දවසේ ඉදන්ම ගැහුවේ 95..... :yes: උන්ගේ එක්ස්ට්‍රා ප්‍රීමියම් එක, මට නම් කාර් එකට වැඩ කරේ නෑ..... අර හංවැල්ල කිට්ටුව තියෙන එකෙන්.....
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ලේලන්ඩ් තෙල් ටැංකිය ලීටර් 150ක්...... :shocked: :P

    ප්ලග් එක නම් බැලුවේ නෑ තමා..... :no: ඕවා ගලවන්න දන්නේ නෑ..... :no:

    RPM 4000 ට වඩා රේස් කරන්නේ නෑ කිසිම ගියර් එකක..... යන්නේ 40ත් 50ත් අතර තමා..... ඉදලාමත් තමා 60 වෙන්නේ..... :yes: :D

    අතුරුගිරියේ IOC එකේ 90, මට නම් කාර් එකට අවුලක් වෙලා නෑ..... බයික් එකට නම් ගත්ත දවසේ ඉදන්ම ගැහුවේ 95..... :yes: උන්ගේ එක්ස්ට්‍රා ප්‍රීමියම් එක, මට නම් කාර් එකට වැඩ කරේ නෑ..... අර හංවැල්ල කිට්ටුව තියෙන එකෙන්.....

    මං කිව්වේ අතුරුගිරියේ ටවුන් එකේ තියන ෂෙඩ් එක. එදා ඉදල IOC 90 ගහුවෙ නෑ.:rolleyes:
    බයික් එක්කේ ටූල් කිට් එකෙන් බොක්ස් කෑල්ලක් අරගෙන ගලවන්න. ෂුවර් නැත්නම් යූටියුබ් පාරක් දාල බලන්න. අව්ලක් වෙන්න දෙයක් නෑ ඕක ගැලෙව්වට.:yes:
     

    asankadinesg

    Well-known member
  • Mar 25, 2008
    5,084
    1
    1,278
    113
    බොරලැස්ගමුව
    අනේ මචන් මට හිතාගන්න බෑ බන්.. මම ගිය සතියෙ 10 වෙනිද 03 වෙනි සෙර්විස් එක කරා ශානි එකෙන්(විජේරාමෙ) එතනදි මම කිවුව මම දැන් දවස් 5 කට විතර ඉස්සෙල්ල ඔයිල් සීල එකක් දැම්ම කියල විස්තරේ ඔක්කොම කිවුව...

    ඊට පස්සෙ උනුත් හදන්නම් කියල කිවුව... ඉන් කිවුවෙ නට් එකක් බුරුල් වෙලා කියල..

    මම දන්නෙ නෑනෙ බන් ඔය සබ්ජෙක්ට් එක.. මම ඉතින් හා කියල ආව...

    මෙන්න බොලේ දවසක්වත් ගියේ නෑ.. ආපහු යන්ව....

    මොකද්ද බන් සීන් එක... මම ආපහු උන්ට කෝල් කරා... උන් කිවුවා 17 වෙනිදා ගේන්න කියල පැය භාගෙක වැඩක් කිවුව...

    උබලට හිතෙන්නෙ මොකද්ද??


    මගේ අතින් බයික් එක පෙරලුනා හැබැයි අනිත් පැත්තට... ලගදි තමා ලීක් වෙන්න ගත්තෙ... හැබැයි වැටුනට පාස්සෙ තමා..එත් වැටිල මාසෙකට පස්සෙ විතර තමා ලීක් උනේ....


    :sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:


    ane ban shani eke inna eun wedak karanna danna ne. unta byk eke saddayak enawa kiyala discover 120 ekak dunna hadanna. un kiyanawa e byk eke hatilu. wena service ekaka buwek eka haduwa. swing arm burul wela tibbe. shani eke inna pako ekekwath danne na byk hadanna
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    මං කිව්වේ අතුරුගිරියේ ටවුන් එකේ තියන ෂෙඩ් එක. එදා ඉදල IOC 90 ගහුවෙ නෑ.:rolleyes:
    බයික් එක්කේ ටූල් කිට් එකෙන් බොක්ස් කෑල්ලක් අරගෙන ගලවන්න. ෂුවර් නැත්නම් යූටියුබ් පාරක් දාල බලන්න. අව්ලක් වෙන්න දෙයක් නෑ ඕක ගැලෙව්වට.:yes:

    :yes::yes: එතනින් තමා මාත් තෙල් ගැහුවේ කාර් එකට.... IOC උන්ගේ තෙල් වදින්නේ පට්ට හෙමින්..... ඒක අපිට වාසියි..... පානදුරේ IOC එකෙන් බස් එකකට එහෙම තෙල් ගහන්න ගියොත්, තේකක් එහෙම හදාගෙන බීලා එන්න උනත් වෙලාව තියෙනවා..... :P

    ප්ලග් ගලවන වැඩේ..... බයයි මට.... :(
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :yes::yes: එතනින් තමා මාත් තෙල් ගැහුවේ කාර් එකට.... IOC උන්ගේ තෙල් වදින්නේ පට්ට හෙමින්..... ඒක අපිට වාසියි..... පානදුරේ IOC එකෙන් බස් එකකට එහෙම තෙල් ගහන්න ගියොත්, තේකක් එහෙම හදාගෙන බීලා එන්න උනත් වෙලාව තියෙනවා..... :P

    ප්ලග් ගලවන වැඩේ..... බයයි මට.... :(

    :baffled::baffled::baffled::baffled: පානදුරෙ පැත්තෙත් දුවනවද බස් එක?:confused:
    බය වෙන්න එපා..:Dකාබ් ටියුන් අවුල්ද කියල හරියට බලාගන්න පුලුවන් ඒකයි.:yes: මං නම් එන්ගින් එකයි කාබ් එකයි ඇරෙන්න අනිත් සේරම මස් කරනවා. ඒවට අතගහන්න නම් බයයි අව්ලක් නැතුව තියන නිසා.

    ඊයේ ෂොප් එක වහලනේද තිබුනේ? බලාගෙන ගියා මං දඩුමොණ්රෙ එහෙම තියෙයිද කියල.:lol: ලබන සතිය දිහාට එනව ඩොන්ගලයක් බලන්න ඔහේ..:P
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    :baffled::baffled::baffled::baffled: පානදුරෙ පැත්තෙත් දුවනවද බස් එක?:confused:
    බය වෙන්න එපා..:Dකාබ් ටියුන් අවුල්ද කියල හරියට බලාගන්න පුලුවන් ඒකයි.:yes: මං නම් එන්ගින් එකයි කාබ් එකයි ඇරෙන්න අනිත් සේරම මස් කරනවා. ඒවට අතගහන්න නම් බයයි අව්ලක් නැතුව තියන නිසා.

    ඊයේ ෂොප් එක වහලනේද තිබුනේ? බලාගෙන ගියා මං දඩුමොණ්රෙ එහෙම තියෙයිද කියල.:lol: ලබන සතිය දිහාට එනව ඩොන්ගලයක් බලන්න ඔහේ..:P


    :rofl: පානදුරේ IOC එකේ තමා තෙල් පට්ටම හෙමින් වදින්නේ.... මම එක පාරක් කාර් එකට තෙල් ගහන්න ගිහින්, මට එපා උනා ෆුල් වෙලා ඉවර වෙනකම් බලාගෙන ඉදලා..... :P

    :rolleyes: මම කෝකටත් දැන් තුන් වෙනි සර්විස් එකත් ලගයි.... එතකොට උන්ට කියලම බලවගන්නවා...... :yes: සර්විස් එකට කීයක් යයිද දන්නේ නෑ..... :rolleyes:

    :confused: ඊයේ ශොප් එක උදේ පොඩ්ඩක් වහන්න උනා... අපේ කිඹුල් මාමගේ වැඩකට පොඩ්ඩක් එලියට ගියා..... :yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :rofl: පානදුරේ IOC එකේ තමා තෙල් පට්ටම හෙමින් වදින්නේ.... මම එක පාරක් කාර් එකට තෙල් ගහන්න ගිහින්, මට එපා උනා ෆුල් වෙලා ඉවර වෙනකම් බලාගෙන ඉදලා..... :P

    :rolleyes: මම කෝකටත් දැන් තුන් වෙනි සර්විස් එකත් ලගයි.... එතකොට උන්ට කියලම බලවගන්නවා...... :yes: සර්විස් එකට කීයක් යයිද දන්නේ නෑ..... :rolleyes:

    :confused: ඊයේ ශොප් එක උදේ පොඩ්ඩක් වහන්න උනා... අපේ කිඹුල් මාමගේ වැඩකට පොඩ්ඩක් එලියට ගියා..... :yes:

    එල එල කැමැත්තක්. තව ටිකක් කල් යනකොට ඉබේම කෑලි ගලවන්න හිතෙයි.:yes: මට නම් සර්විස් �ෆ්‍රී ඔෆ් චාර්ජ්.:shocked: මංමනේ කරන්නේ.:P හැබැයි දවසම යනව හරියට කරන්න ගියාම.

    කිඹුල් මාමවත් බලාගෙන යනව තාම දැක්කේ නම් නෑ. :no:ඩෙන්ටල් එකෙන් එලියට බහින්නේ නැද්ද කොහෙද.:sorry:
    ජය වේවා! පරිස්සමින් පදින්න.:D
     
    Status
    Not open for further replies.