tho mokada eke aha thiyan hitiyeeeeeeeeee![]()
මම HID Kit එක මොකක්ද කියලා බලනකොටම, මූ පත්තු කරා කියහන්කෝ..... ඈහේ පොටත් ගිහින් වගේ ඒ පාරට..... 
tho mokada eke aha thiyan hitiyeeeeeeeeee![]()
මම HID Kit එක මොකක්ද කියලා බලනකොටම, මූ පත්තු කරා කියහන්කෝ..... ඈහේ පොටත් ගිහින් වගේ ඒ පාරට..... 
මම HID Kit එක මොකක්ද කියලා බලනකොටම, මූ පත්තු කරා කියහන්කෝ..... ඈහේ පොටත් ගිහින් වගේ ඒ පාරට.....
![]()







මම HID Kit එක මොකක්ද කියලා බලනකොටම, මූ පත්තු කරා කියහන්කෝ..... ඈහේ පොටත් ගිහින් වගේ ඒ පාරට.....
![]()

....eeee sorry sorry.... mama light eka head dim karaddi uda pahauala yana eka pennanna haduwe.. meter une naha eka langatama wela balan innava kiyala.....
kohoma unat 50-60kmph, oyage speed eka nam bohoma satutudayakai boss..
mama me eka kiyannamai hitiye.... anaturu rahitha gamanak giya haka...
හොද වෙලාවට කැළණි ගියේ තරි මාමාගේ කාර් එකේ.... බයික් එකේ ගියා නම් එහෙම නවත්ත නවත්ත යන්න වෙන්නේ... සිරාවට.... ඒක පට්ට එලියක්නේ..... අර රිෆ්ලෙක්ටර් කවර් එක උණු වෙලා තියෙන එක තමා අවුල....
ඈන්ගල් අයි / ඩෙවිල් අයි තියෙන එකක් සෙට් කරා නම්, එහෙම වෙන එකක් නෑ නේ......?? 
හොද වෙලාවට කැළණි ගියේ තරි මාමාගේ කාර් එකේ.... බයික් එකේ ගියා නම් එහෙම නවත්ත නවත්ත යන්න වෙන්නේ... සිරාවට.... ඒක පට්ට එලියක්නේ..... අර රිෆ්ලෙක්ටර් කවර් එක උණු වෙලා තියෙන එක තමා අවුල....
ඈන්ගල් අයි / ඩෙවිල් අයි තියෙන එකක් සෙට් කරා නම්, එහෙම වෙන එකක් නෑ නේ......??
Hikz..... 50 පන්නලා යන්නේ නෑ මම.... කැළණි යන්න තිබ්බ නිසා ඔය පෑගුවේ ඔහොමවත්..... හැබැයි ඊයේ නම් ගෝනවලට ගිහින් එනකොට, පෑගුවා ඩබල් දාලා 78 විතර වෙන්න.....![]()




ගොඩයන්ට මැජික්. ලේලන්ඩ් වලට මොන HID ද![]()
පට්ට අයිඩියා එක..... ලේලන්ඩ් එකේ කෝප්පෙට ඔරොත්තූ දෙයිද දන්නේ නෑ HID එකක්....... 
පට්ට අයිඩියා එක..... ලේලන්ඩ් එකේ කෝප්පෙට ඔරොත්තූ දෙයිද දන්නේ නෑ HID එකක්.......
![]()








.... Punti athwaradimak...


(mala keliyai)මේ මොකක්ද මේ......??
කැන්ඩියන්ගේ ත්රෙඩ් එකේ ලින්ක් එකනේ දැම්මේ. 




Hehehehehehehee.................... Punti athwaradimak...
Me attatama thama amaruda..?(mala keliyai)
HID bulb eka godak rath wenava.. reflector ekata langama thana tamai oya tikak unu wenne... eka mulu reflector ekema duwan naha. eka spot ekak vitarai..
projector lamp normal dammat HID zenon ekka dammat eken ehema aulak wenne naha eka reflector ekata issarahin tamai fit wenne...







koppeta oroththudunnatha ape police mamalata oroththud dena ekaka na......![]()
පොලිස් මාමලා හීනෙකින්වත් හිතයිද HID ගහපු ලේලන්ඩ් එකක් ගැන...... 
හුටා මොකක්ද මේ ඇත්තට මං මෙහෙම ත්රේඩ් එකක් ඕපන් කලේවත් නෑ.කැන්ඩියන්ගේ ත්රෙඩ් එකේ ලින්ක් එකනේ දැම්මේ.
මේ තියෙන්නේ..
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1570681
ඇත්තටම මං දාපු ලින්ක් එක නෙමේ කලින් රිප්ලයි එකේ තිබ්බේ. මං හිස්ට්රි එකත් බැලුව එහෙම ත්රෙඩ් එකක් ඕපන් කරලවත් නෑ මං. සයිට් එකේ කේස් එකක්වත්ද??![]()

ඕක නෙවේ මල්ලි, මම දැක්කා GT ද කොහෙද පෝස්ට් එකක් හෝ ත්රෙඩ් එකක් දාලා තිබ්බා ඔය ගැන..... ඒක හොයන්නේ මම..... 
පොලිස් මාමලා හීනෙකින්වත් හිතයිද HID ගහපු ලේලන්ඩ් එකක් ගැන......
![]()




පොලිස් මාමලා හීනෙකින්වත් හිතයිද HID ගහපු ලේලන්ඩ් එකක් ගැන......
![]()
ඕක නෙවේ මල්ලි, මම දැක්කා GT ද කොහෙද පෝස්ට් එකක් හෝ ත්රෙඩ් එකක් දාලා තිබ්බා ඔය ගැන..... ඒක හොයන්නේ මම.....
![]()


එලකිරි වැඩක් මචං මමත් ඉන්දියන් වලින් ආසම බයික් එක පල්සර්. පල්සර් වලිනුත් ආසම 180ට අලුතෙන් ආපු 180ය නම් සුපර්බ් මචං
මේක මගේ බයික් එකනම් නෙවි යලුවෙක්ගේ එත් මගෙ වගේ තමයි. යාලුවාට වඩ පදින්නෙහ් පිස්සු නටන්නේ අපි මචං
![]()
![]()
එලකිරි පල්සර් දිගටම කරන් යමන් අපි දන්න දෙවලුත් දාන්නම් කෝ