එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

chamithcp

Member
Sep 21, 2008
5,125
242
0
Matale,Maharagama,Ratnapura
110/90/17 නෑ ඉසුරු මල්ලි.... තියෙන්නේ 110/80/17..... මට ඒක දාන්න බය හිතුනා..... බයික් එකට කොහොම ඔරොත්තු දෙයිද දන්නේ නෑ නේ...... :(

120/90/17 මේකට දාන්න බෑලු...... 180 යට නම් පුලුවන් කිව්වේ........ :)

90/90/17 තිබ්බේ නෑ...... 90/80/17 වගේ එකක් තිබ්බේ...... ඒක පළල් වැඩි වගේ.... මට බවුසරයක් පස්සෙන් අරන් යන්න වෙයිද දන්නේ නැති නිසා, 2.75X17 න් ම දැම්මා...... කඩ දෙකකින් ගත්තේ...... කෙන්ඩා එකෙන් නෑ ඉස්සරහා එක..... :( පස්ස ටයර් එක කෙන්ඩා...... ඩන්ලොප් එකේ කට්ටෙට වඩා හොදා..... අනික ඩන්ලොප් තියෙන්නේ ඉන්දියන් එකක්..... කෙන්ඩා එක චයිනා.... දැන් තායිවාන් එක එන්නේ නෑ ලු......

පිටිපස්සේ කට්ට නම් හොදයි..... ඒත් MRF එකේ එන ලුක් එක නෑ ඒ කට්ට වලට බයික් එකට..... දැන් මට බයික් එක 125ST එකක් වගේ පේනවා..... :dull: :(

හැබැයි සුදු ඉරි උඩ බ්‍රේක් වලදි, කලින් එකට වඩා හොදයි වගේ ගතියක් ලාවට තියෙනවා.............. :yes: :D

ape nam KENDA thama enne :P
 

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :baffled: මාසයි සතියෙන් සර්විස් සෙට් වෙනවා ඉතින් මේ දුවන දිවිල්ලට........ :dull:

    මේ පැත්තේ එන වෙලාවක පොඩ්ඩක් වරෝ..... අර හෙඩ් ලයිට් එකේ සීන් කෝන් එකට කන්ටැක්ට් ක්ලීනර් පාරක් කෙලලා දාන්න...... :cool:

    සඳුද එනවා...:yes::yes: කැම එහෙම ලැස්ති කරල තිබ්බනම්....:cool:
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    :rofl: :P ඔව් ඔව් හරිදුවෝ..... ඒ ටයර් දෙක ටියුබ් එක්කම විකුණුවා...... 6000/= කට..... :yes:

    පාඩු නෑ නේ..... 12,130Km දුවලා තිබ්බේ...... :)

    zjytdv.jpg


    ගත්ත එකාටත් පාඩු නෑ නේ.... පල්සර් 135 එකකට දාන්න ගත්තේ...... හයිවේ එකේ වැඩ කරන බුවෙක්.....

    මගේ kenda ටයර් එකත් විකුණලා දෙනවකෝ
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    110/90/17 නෑ ඉසුරු මල්ලි.... තියෙන්නේ 110/80/17..... මට ඒක දාන්න බය හිතුනා..... බයික් එකට කොහොම ඔරොත්තු දෙයිද දන්නේ නෑ නේ...... :(

    120/90/17 මේකට දාන්න බෑලු...... 180 යට නම් පුලුවන් කිව්වේ........ :)

    90/90/17 තිබ්බේ නෑ...... 90/80/17 වගේ එකක් තිබ්බේ...... ඒක පළල් වැඩි වගේ.... මට බවුසරයක් පස්සෙන් අරන් යන්න වෙයිද දන්නේ නැති නිසා, 2.75X17 න් ම දැම්මා...... කඩ දෙකකින් ගත්තේ...... කෙන්ඩා එකෙන් නෑ ඉස්සරහා එක..... :( පස්ස ටයර් එක කෙන්ඩා...... ඩන්ලොප් එකේ කට්ටෙට වඩා හොදා..... අනික ඩන්ලොප් තියෙන්නේ ඉන්දියන් එකක්..... කෙන්ඩා එක චයිනා.... දැන් තායිවාන් එක එන්නේ නෑ ලු......

    පිටිපස්සේ කට්ට නම් හොදයි..... ඒත් MRF එකේ එන ලුක් එක නෑ ඒ කට්ට වලට බයික් එකට..... දැන් මට බයික් එක 125ST එකක් වගේ පේනවා..... :dull: :(

    හැබැයි සුදු ඉරි උඩ බ්‍රේක් වලදි, කලින් එකට වඩා හොදයි වගේ ගතියක් ලාවට තියෙනවා.............. :yes: :D

    ow ow 110/80/17,120/80/17...mage pitipasse tyre aeka 120/80/17 MRF..issaraha thiyenne 90/90/17MRF..2.75 kiyala gahala aenne tube thiyana aewa nemei da?? kohomahari kamak naha grip aeka hodata thiyanawa nan aechcharai :D
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    මගේ kenda ටයර් එකත් විකුණලා දෙනවකෝ

    :oo: ඕක ටියුබ්ලස් නේද එන්නේ....?? ඉතින් මොන රෙද්දකටද විකුණන්නේ.....??

    මම විකුණුවේ ටියුබ්ලස් කරගන්න ඕනා නිසා....... :cool:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ow ow 110/80/17,120/80/17...mage pitipasse tyre aeka 120/80/17 MRF..issaraha thiyenne 90/90/17MRF..2.75 kiyala gahala aenne tube thiyana aewa nemei da?? kohomahari kamak naha grip aeka hodata thiyanawa nan aechcharai :D

    :oo: දන්නේ නෑ මල්ලි...... ඒ නිසයි ඒ ඒ සයිස් වලින්ම ටයර් දාගත්තේ....... :)

    TDI නම් කිව්වා 110/80/17 දාන්න අවුලක් නෑ කියලා... ඒ උනාට මම බය උනා ඒක දාන්න..... :dull:
     

    harithamanohara

    Active member
  • Jun 16, 2011
    913
    51
    28
    on the floor
    :shocked: මම දාපු එක නම් MRF..... Tubeless කියලා ගහලත් එක්ක තිබ්බේ....... :oo:

    moko naththe mage issaraha passa dekama tubless MRF..issaraha 90/90/17..pitipassa 120/80/17..kane wali gaawenna nawanna puluwan :P :P

    එනවා. මගෙ තියෙන්නෙ MRF ටියුබ්ලස්. බ්‍රෑන්ඩ් නිව් ගද්දිම තිබ්බෙ :cool:

    අඩේ,මම ගිය අව්රුද්දෙ පෙබරවාරි වගේ මතක. ඉස්සරහ ට්ය්රේ එක දාන්න matara ගියා.කඩවල් 2,3 කින්ම ඇහුව මුන් කියපි mrf tubless එන්නේ නැ කියල. පස්සේ 2.75 *18 tube , එකක් දැම්මෙ.
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,291
    4,415
    113
    ඇයි එන්නද
    අඩේ petrol shead වලින් හොරට තෙල් ගහනවද. මේක අල්ල ගන්න විදියක් නැද්ද,මුන් හොරට ගහනවද කියලා
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    හොරට තෙල් ගහන්න අමාරුයි.... අපි මීටරෙන් ඉන්නවා නම්..... ටැංකියට දුවපු ප්‍රමාණෙට, අල්ලන්න ඕනා තෙල් ප්‍රමාණේ අපි දන්නවා නම්, හොර කරන්න බෑ...... :no:

    හැබැයි රාජගිරියේ පොට් එකකුත් ලගදි අහු උනා නේද හොරට ගහලා.......
     

    dj gamaya

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=16171643&postcount=25


    2qk75le.jpg



    හැම දෙයක්ම බයික් එක ජපන්ද ඉන්දියන්ද ම කොරියන්ද, නැත්නම් අහවල් තැනද කියලා වර්ගීකරණයක් දැන් හැම තැනම තියෙනවනේ

    ජපන් - හොදයි කල්පැවැත්ම , පෙට්‍රෝල් අන්තිමයි
    ඉන්දියන් - හොදයි පෙට්‍රෝල් කල්පැවැත්ම අන්තිමයි
    කොරියන් සහ අනෙකුත් - ලග තියෙන එකෙක්ගෙන් අසා දැනගන්න

    දැන් උබලා කියපන් මීටරේට තෙල් දෙන කොම්පැනියක වැඩ කරන එකෙක් ජපන් එකක් අරගෙන හරියනවද?
    එහෙමත් නැත්නම් පට්ටෙට සල්ලි තියෙන එකෙක් CT100 එකක් අරගෙන හරියනවද ?

    ලස්සන නිර්මාපක තියෙනවනේ උබලා ගැන

    එක දෙයක් මතක තියාගනින් ඔය හැම එකාම ගන්න බයික් එක හුගක් වෙලාවට තීරණය වෙන්නේ තමන්ගේ අවශ්‍යතාව මත

    දැනට අවුරුදු 7 8 කට කලින් මම CBR පාවිච්චි කරාට දැන් පාවිච්චි කරන්නේ පල්සර් මොකද කොම්පැනියෙන් ගෙවන ගානට තැනකට අරන් යන්න පුළුවන් එකකට තියෙන්නේ එක විතරයි නිසා

    තව දෙයක් අර බයික් සිද්දියේදී කට්ටිය කිව්වා මම දැක්ක ඉන්දියන් ජරාව නිසා දෙකට කැඩිලා කියලා, ඕකා අද ජිවත්වෙන්නෙත් ඔය බයික් එක නිසා මොකද ජපන් බයික් වල "Crach BAR" එකක් නැති නිසා....... ඕකා CBR එකක වගේ ආවනම් අද සුදු කොඩි පුතේ

    හැම එකාටම අමතක වෙන දෙයක් තමා අපි මේ කතා කරන්නේ රෝද දෙකක් ගැන එක නිසා ජපන් උනත් , ඉන්දියන් උනත් , වෙන රටක උනත් අපි පරිස්සම් උනොත් විතරයි ඇට දෙක පරිස්සම් වෙන්නේ

    එක නිසා හොදට හිතලා තමන්ට පරිස්සමෙන් පදින්න පුළුවන් බයික් එක ගනින්

    මේ මම


    x6a35j.jpg


    Pulsar 150 UG4.5
    අදටත් මම ඇවිදින්නේ මේකේ තියෙන Crash BAR eka නිසා, නැත්නම් ඒ කාලකන්නියා හප්පපු විදියට මගේ දකුණු කකුල තාමත් එල්ලගෙන

    හොදට හිතලා බලලා වැඩේ කරපන්, පදිනකොට අනිවා පරිස්සමින් පැදපන්

    :cool::cool:
     
    Last edited:

    \m/amila\m/

    Well-known member
  • Feb 25, 2012
    2,463
    161
    63
    NuwaraEliya/ Qatar
    හැම දෙයක්ම බයික් එක ජපන්ද ඉන්දියන්ද ම කොරියන්ද, නැත්නම් අහවල් තැනද කියලා වර්ගීකරණයක් දැන් හැම තැනම තියෙනවනේ

    ජපන් - හොදයි කල්පැවැත්ම , පෙට්‍රෝල් අන්තිමයි
    ඉන්දියන් - හොදයි පෙට්‍රෝල් කල්පැවැත්ම අන්තිමයි
    කොරියන් සහ අනෙකුත් - ලග තියෙන එකෙක්ගෙන් අසා දැනගන්න

    දැන් උබලා කියපන් මීටරේට තෙල් දෙන කොම්පැනියක වැඩ කරන එකෙක් ජපන් එකක් අරගෙන හරියනවද?
    එහෙමත් නැත්නම් පට්ටෙට සල්ලි තියෙන එකෙක් CT100 එකක් අරගෙන හරියනවද ?

    ලස්සන නිර්මාපක තියෙනවනේ උබලා ගැන

    එක දෙයක් මතක තියාගනින් ඔය හැම එකාම ගන්න බයික් එක හුගක් වෙලාවට තීරණය වෙන්නේ තමන්ගේ අවශ්‍යතාව මත

    දැනට අවුරුදු 7 8 කට කලින් මම CBR පාවිච්චි කරාට දැන් පාවිච්චි කරන්නේ පල්සර් මොකද කොම්පැනියෙන් ගෙවන ගානට තැනකට අරන් යන්න පුළුවන් එකකට තියෙන්නේ එක විතරයි නිසා

    තව දෙයක් අර බයික් සිද්දියේදී කට්ටිය කිව්වා මම දැක්ක ඉන්දියන් ජරාව නිසා දෙකට කැඩිලා කියලා, ඕකා අද ජිවත්වෙන්නෙත් ඔය බයික් එක නිසා මොකද ජපන් බයික් වල "Crach BAR" එකක් නැති නිසා....... ඕකා CBR එකක වගේ ආවනම් අද සුදු කොඩි පුතේ

    හැම එකාටම අමතක වෙන දෙයක් තමා අපි මේ කතා කරන්නේ රෝද දෙකක් ගැන එක නිසා ජපන් උනත් , ඉන්දියන් උනත් , වෙන රටක උනත් අපි පරිස්සම් උනොත් විතරයි ඇට දෙක පරිස්සම් වෙන්නේ

    එක නිසා හොදට හිතලා තමන්ට පරිස්සමෙන් පදින්න පුළුවන් බයික් එක ගනින්

    මේ මම




    Pulsar 150 UG4.5
    අදටත් මම ඇවිදින්නේ මේකේ තියෙන Crash BAR eka නිසා, නැත්නම් ඒ කාලකන්නියා හප්පපු විදියට මගේ දකුණු කකුල තාමත් එල්ලගෙන

    හොදට හිතලා බලලා වැඩේ කරපන්, පදිනකොට අනිවා පරිස්සමින් පැදපන්

    :cool::cool:
    පදිනකොට අනිවා පරිස්සමින් පැදපන් :yes::yes::yes:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    110/90/17 නෑ ඉසුරු මල්ලි.... තියෙන්නේ 110/80/17..... මට ඒක දාන්න බය හිතුනා..... බයික් එකට කොහොම ඔරොත්තු දෙයිද දන්නේ නෑ නේ...... :(

    120/90/17 මේකට දාන්න බෑලු...... 180 යට නම් පුලුවන් කිව්වේ........ :)

    90/90/17 තිබ්බේ නෑ...... 90/80/17 වගේ එකක් තිබ්බේ...... ඒක පළල් වැඩි වගේ.... මට බවුසරයක් පස්සෙන් අරන් යන්න වෙයිද දන්නේ නැති නිසා, 2.75X17 න් ම දැම්මා...... කඩ දෙකකින් ගත්තේ...... කෙන්ඩා එකෙන් නෑ ඉස්සරහා එක..... :( පස්ස ටයර් එක කෙන්ඩා...... ඩන්ලොප් එකේ කට්ටෙට වඩා හොදා..... අනික ඩන්ලොප් තියෙන්නේ ඉන්දියන් එකක්..... කෙන්ඩා එක චයිනා.... දැන් තායිවාන් එක එන්නේ නෑ ලු......

    පිටිපස්සේ කට්ට නම් හොදයි..... ඒත් MRF එකේ එන ලුක් එක නෑ ඒ කට්ට වලට බයික් එකට..... දැන් මට බයික් එක 125ST එකක් වගේ පේනවා..... :dull: :(

    හැබැයි සුදු ඉරි උඩ බ්‍රේක් වලදි, කලින් එකට වඩා හොදයි වගේ ගතියක් ලාවට තියෙනවා.............. :yes: :D



    oyage kamatta... dan badu shure da...? ehenam epamanai.....!!

    !:):):):)
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    අනේ මචන්ලා මගෙ එකේ වයරින් එකට මොන මගුලක් කරලද කියල හිතාගන්න බෑ....:sorry:

    මාර හත් ඉලව්වක්නේ...:dull:

    වයරින් එක GN125H එකේ වගේ තියෙන්නේ. ඒත් යකෝ වැඩේ කියන්නේ GN125H ඩයග්‍රැම් එකේ වැරැද්දක් තියනවා.:shocked: මං කියන්නේ සුසුකි එකෙන් දීල තියන ඩයග්‍රැම් එකේ කිල් ස්විච් වයරින් එක වැරදී.:shocked: ඊයෙ දවසම බැලුව වැරදී...:yes:

    ජපන් GN එකේ ඩයග්‍රැම් එක බැලුවම ඒකෙ ඒ ටික හරියට තියනවා. ඒත් වැඩේ කියන්නේ ස්ටාටර් මෝටර් එකේ ස්විච් වයරින් එකයි CDI යුනිට් එකට යන කොල පාට වයර් එකෙයි වයරින් එක වෙනස් ඒකේ.:baffled:

    වැඩේ කියන්නේ මගෙ බයික් එක දුවල තියෙන්නේ කිල් ස්විච් එක ජපන් එකේ විදියට. CDI කොල පාට වයර් එක කෙලින්ම ඩිස්කනෙක්ට්. කොහෙටවත් සෙට්වෙලා නෑ. සෙට් කරන්න සොකට් එකක් තියන්වා ඒක ගැහුවම ගියර් ඉන්ඩිකේටර් එකේ 3 පත්තු වෙනවා. ඒක ගලෝල තමා මෙච්චර කල් දිව්වෙ. කොහොම හරි ඩයග්‍රැම් දෙකටම අදාල විදියට නෙමේ දුවල තියෙන්නේ.:baffled:

    මං GN125H එකේ ඩයග්‍රැම් එක මේ දාල තියෙන්නේ. කාටහරි හිතෙනෙවද මොකක්ද මේ ගියර් ඉන්ඩිකේටර් එකේ 3න් අරගෙන තියෙන්නේ කියල. ඒක කෙලින්ම ග්‍රවුන්ඩ් වෙනව CDI එක හරහ.

    (මේකෙ ඔක්කොම ටික මං ට්‍රාන්ස්ලේට් කලේ නෑ හැබැයි.:baffled:)

    http://i.imgur.com/i90iHQw.jpg

    RPM ලිමිටර් එකක් වත්ද. නෙට් එකේ සර්ච් කලාම ලොකු බයික් වලනම් එහෙම ඒව තියන කියල දැක්ක ගියර් වලට. අනේ මංදා...:baffled:

    ඕන රෙද්දක් මට ගොඩ දාගන්න බැරි වුනොත් මගෙ යාලුව ගාවට උස්සන් යනව. හෙට තමා මිනිහව අල්ලගන්න වෙන්නෙ හැබැයි.:(
     
    Status
    Not open for further replies.