Badaaa huuuuuuuuuuu................!!!!
U.WE.SA ................ kauda dan naha pennuwe...
@Harindu..............
mama me GN eke seen ekata mukuuut nokiya balan hitiye.. onna oka eliyata enakan.. mata 100% shure ekak tibba umba CDI eka galawala aniwaa gemak dei kiyalaa.... anna kollooo.............
me 2T bada gediyoo kaleee
jaya wevaaaaaaaaaaa..............!!!!






eee... Uraj aiya tyer deke thathwe mokoo wenneee...??
feeling well da...??? break parak ehema gahala baluwada tikak sarata pitipassa adinawada kiyalaa.. mokoo wenneee.. e gana mukut kivve naha.....!!!

ගල් වගේ ඒවා..
ගෙවෙන්නෙත් නෑ. හැබැයි පෙනුම නම් එල. 
අද සල්ලිත් බැඳලා අවේ. ඉතින් කැන්දන් එන්න කලින්ම මමත් බින්න බැස්ස මෙහෙ... 
http://ikman.lk/en/yamaha-xj-6-2009-for-sale-kalutara-1
thopilata apita mewa ithin labana athmedi thamai.
හෙට උදේ තමයි මගේ 150 CC කළු කෙල්ලව ගන්න යන්නේ.අද සල්ලිත් බැඳලා අවේ. ඉතින් කැන්දන් එන්න කලින්ම මමත් බින්න බැස්ස මෙහෙ...
![]()



රත්තරං;16184943 said:ගන්න එකෙක්ට පාඩුවක් නෑ
ටෝනි අයියට කතාකලා...
චමිතෝ.... ඇයි යකඩො අමතක වුනානේ පිටිපස්ස රෝදෙ කොට්ට සෙට් එක.... ඒක නන්නත්තාර වෙලානෙ තිබ්බෙ... මුලින්ම ඒක මාරු කරන් හිටු දෙදරිලි හොයන්න කලින්....
මිස් එක ආවම බලමු හිටින එකනම් අයිඩ්ල් එක වෙන්න පුලුවන්.
ඔයාට ඔහොම දුවල වෙලාවක් සෙට් වුනාම එන්න කිව්ව සද්ද වැඩි වෙනවනම් වෙනවනම් බලන්න.
ඔක්කොටම කලින් කොට්ට සෙට් එක මාරු කරගන්න කිව්ව.![]()
eee... Uraj aiya tyer deke thathwe mokoo wenneee...??
feeling well da...??? break parak ehema gahala baluwada tikak sarata pitipassa adinawada kiyalaa.. mokoo wenneee.. e gana mukut kivve naha.....!!!
ඔව් ඈයි මම කලින් කිව්වේ... ඕන් ඊයේ පොඩි එකා ෆොටෝ එකකුත් ගහගෙන ගියේ....

ඉස්සර බයික් ත්රෙඩ් දාල දැන් පේන්නවත් නැති මිනිස්සු ගැන කතාකරල වැඩක් නෑ.![]()
මේකට නම් හොදටම රිදෙයි..... 
මුලින්ම මේක බලන්න.....
මචන්ලා මේ මගේ බයික් එක... අරගෙන මාස 05 යි... කතා කරල වැඩක් නෑ...
මම මේක මෙතනට දැම්මේ බයික් ගන්න එපා කියල නෙමෙයි... පාරෙ යන කාලකන්නි හැත්ත වල් නිසා අපියි අමාරුවෙ වැටෙන්නෙ... අපි කොච්චර හොදට ගියත් වැඩක් නෑ...
මේ සිද්දියෙදි වැරැද්ද මගේ නෙමෙයි... කාර් රියදුරාට නින්ද ගිහිල්ල....
මගේ මූණුපොතේ ඇල්බම් එක...
ade ubata amaruwak na neda. mama pm ekak danma
නෑ මචන් කිසිම අමාරුවක් නෑ.... මම වීසිවෙලා ගිහිල්ල වැටුනා.... සීරීම් කිහිපයක් පමණයි උනේ....
දුකයි මචන් අමාරුවෙන් සල්ලි එකතු කරල ගෙදරට ගත්තු වාහනේ....
නෑ මචන් කිසිම අමාරුවක් නෑ.... මම වීසිවෙලා ගිහිල්ල වැටුනා.... සීරීම් කිහිපයක් පමණයි උනේ....
දුකයි මචන් අමාරුවෙන් සල්ලි එකතු කරල ගෙදරට ගත්තු වාහනේ....

