එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

agrmrs

Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    :cool: නරකම නෑ.... ඒත් ඔය ගානට මෙහෙන් හොද ජැකට් එකක් ගන්න තිබ්බා නේද.....?? :rolleyes:

    අනික ඕක ඈදලා, ඔය හීරෝ + හොන්ඩා මදුරුවා බයික් එක පදිද්දි..... :eek: :eek:
    ne macho paypal ekata aawa salli wagayakin gaththe withdraw karannethiwa :) jacket ekanam hodai macho man aasa eeke style ekata.dan adinne seeyala andina rain coat type ekak :eek:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    thawa mata aviator glass dekakuth ganna one.ethakota paare yana pretty girls la balai nikan mehema :love:

    :love: ආ අය්යා පාන් ගේන්න යනව වගේ :love:

    stock-photo-16359073-attractive-young-woman-with-a-shocked-expression-isolated.jpg

     
    Last edited:

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :angry: පොඩි එකා උඹ ඔය මාව නේද ලිදට දාන්න හදන්නේ.....?? :angry:

    නෑ නෑ...:no::no: අනේ කොහේවත් යන තොප්පි දාගන්නවනේ..:angry:

    මං දවසක් 70ට විතර ගිහින් පුලුවන් උපරිම බ්‍රේක් කරල කොච්චර දුරක් යනවද කියල බැලුව නවත්තගන්න. :P

    අන්තිම හරියෙදි ඉස්සර රෝදේ චීස් චීස් ගාල පොඩ්ඩක් ලෙස්සුව අල්ලපු පාරට බ්‍රේක් එක.:yes::yes: හිතුවට කලින් නවත්ත ගන්න පුලුවන් වුනා හැබැයි.:cool:
     
    Last edited:

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    ape combi brake system eka enawa lagadim akukuloh !!! :angry::angry::angry:

    :lol::lol::lol:

    ඒ මොකක්ද බන් ඒ ? බ්‍රෙම්බො බ්‍රේක් ආවත් වැඩක් නෑ කුකුලොහ් බයික් එක බැලන්ස් නැත්තන්
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    :lol::lol::lol:

    ඒ මොකක්ද බන් ඒ ? බ්‍රෙම්බො බ්‍රේක් ආවත් වැඩක් නෑ කුකුලොහ් බයික් එක බැලන්ස් නැත්තන්
    combi brake kiyanne combined brake technology eka sonnayoooo™ indian honda aluth bike set eka combi enne......BREMBO/NISSIN kiyanne brake brand eka misak technology ekak nemene :)ubalata mona bremboda gembo misak :lol::lol:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    combi brake kiyanne combined brake technology eka sonnayoooo™ indian honda aluth bike set eka combi enne......BREMBO/NISSIN kiyanne brake brand eka misak technology ekak nemene :)ubalata mona bremboda gembo misak :lol::lol:

    NISSIN නෙමේ නම් මොන බ්‍රේක්ද දන්නෑ එන්නේ ගොඩක් 250 වල.:lol:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    NISSIN නෙමේ නම් මොන බ්‍රේක්ද දන්නෑ එන්නේ ගොඩක් 250 වල.:lol:
    ne bun ubalata man kiwwa eka therila ne.man kiwwe combi brake system (CBS) gana :) ubalageth bike padalama mole dan indaganna than walata enakan awith :shocked::lol:

    "When you’re equipped with both disc brakes on your motorcycle you would apply any one or both during traffic which stops your motorcycle. There is a risk on applying disc brakes if you’re not much used to it. Front disc may roll you over and rear disc may skid on road and cause loss of balance. To provide quick braking balanced braking pressure between both the wheels honda introduced Combi break system. When you apply rear brake, braking will applied to both rear and front disc to reduce the braking distance with standard CBS technology. So you dont have to worry about which break to apply, just apply rear brake on traffic and automatically both the brakes will be applied with respective force and give you better braking and avoid accidents"

    but matath hithaganna be macho eeka wada karana hati padalama balanna oone.hondala introduce karapu ekak hinda effective deyak wenna oone ahaka daannath bee :yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ne bun ubalata man kiwwa eka therila ne.man kiwwe combi brake system (CBS) gana :) ubalageth bike padalama mole dan indaganna than walata enakan awith :shocked::lol:

    "When you’re equipped with both disc brakes on your motorcycle you would apply any one or both during traffic which stops your motorcycle. There is a risk on applying disc brakes if you’re not much used to it. Front disc may roll you over and rear disc may skid on road and cause loss of balance. To provide quick braking balanced braking pressure between both the wheels honda introduced Combi break system. When you apply rear brake, braking will applied to both rear and front disc to reduce the braking distance with standard CBS technology. So you dont have to worry about which break to apply, just apply rear brake on traffic and automatically both the brakes will be applied with respective force and give you better braking and avoid accidents"

    but matath hithaganna be macho eeka wada karana hati padalama balanna oone.hondala introduce karapu ekak hinda effective deyak wenna oone ahaka daannath bee :yes:

    හත් ඉලව්වේ combined ABS ඇවිල්ල දැන් ගොඩක් කල් බොල...:P

    ඔය මගුලේ ABS වත් නෑ යන්තම් CBS විතරයි.:P

    ඇයි යකෝ සිංහලෙන්ම තියෙන්නේ නමේම කම්බයින්ඩ් කියල. පස්සෙ එක ඇල්ලුවොත් ඉස්සරහ එකත් ලාවට වදිනව.

    අනේ නිකම් විකාර නැතුව හරියට බ්‍රේක් කරන්න පුරුදුවෙයන්.:angry:

    ඔය ලෝ එන්ඩ් සිස්ටම් වලට වඩා ඉෆෙක්ටිව් බ්‍රේක් කරන්න පුලුවන් පුරුදු වුනොත්.

    ඔක්කොටම කලින් පදින්න ආස හිතෙන බයික් එකක් ගනින්.:yes::yes:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    හත් ඉලව්වේ combined ABS ඇවිල්ල දැන් ගොඩක් කල් බොල...:P

    ඔය මගුලේ ABS වත් නෑ යන්තම් CBS විතරයි.:P

    ඇයි යකෝ සිංහලෙන්ම තියෙන්නේ නමේම කම්බයින්ඩ් කියල. පස්සෙ එක ඇල්ලුවොත් ඉස්සරහ එකත් ලාවට වදිනව.

    අනේ නිකම් විකාර නැතුව හරියට බ්‍රේක් කරන්න පුරුදුවෙයන්.:angry:

    ඔය ලෝ එන්ඩ් සිස්ටම් වලට වඩා ඉෆෙක්ටිව් බ්‍රේක් කරන්න පුලුවන් පුරුදු වුනොත්.

    ඔක්කොටම කලින් පදින්න ආස හිතෙන බයික් එකක් ගනින්.:yes::yes:
    ne ithin man pappa brake karanna danne kiyala adapu hinda damme :eek::eek::eek:
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    NISSIN නෙමේ නම් මොන බ්‍රේක්ද දන්නෑ එන්නේ ගොඩක් 250 වල.:lol:

    89e.gif


    ගමේහ් හිරො කුකුල මගේ බයික් එකේ බ්‍රේක් ගැන කියවන්නෙ ඩ්‍රම් බ්‍රේක් එකක් තියාගෙන:lol::lol:. මොන කොම්බයින්ද බොල පස්ස ඕනෙ වෙලාවට පස්ස බ්‍රේක් ඉස්සර ඔනෙ වෙලාවට ඉස්සරහ:cool:. කුකුලට අතයි කකුලයි sync කරල බ්‍රේක් ගහන්න බැරි හින්දද කොහෙද මේහ් කොම්බියක් හදල තියෙන්නෙ :lol: :lol:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    දුන්න වැඩේ අද.:P:P:P

    ElYVT30.jpg


    ඔය ස්ටේටර් එකට උඩින් කලු පාටට පොඩියට තියෙන්නේ පල්සර් කොයිල් එක.:yes:


    ෆ්ලයි වීල් දැකල නැති ඇත්තෝ බලා ගනිත්වා...;)

    Vy32iWU.jpg


    මේකෙ අවුලක් නෑ බොල. CDI එකම වගේ තමා. බලමු මොකෝ වෙන්නේ කියල...:P
     
    Last edited:

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    oya combined breaks anana manan loketa bihi wenne.. specially bikes walata, hariyata balance karala break ekak gaha ganna dan nati, koi wage paraka kohoma break karanna onada kiyala danne nati,.. pisso wagee passe brak eka uda nagagena break gahana modayao nisaa...

    onna okai atta................!!!!!!!!!!!


    anika oya combi breaks dan indiavata avata... japan wala europe wala aurudu gaanakata kalin bihiuna systems tamai ova...

    dan oya hero labbaval tiyan inna eun uda pannata Hero wala vikunum prathishathaya nattama baha tiyenne..... issarahata indiaven ena jarama bike eka Hero wenava shure... TVS karayat uda yanava onna balapalla....

    (agrmrs nakiyata nam ridei hondatama mekata)
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    හීරෝ + හොන්ඩ එකක් ඌයිය වෙලා ලිඳට වැටෙනවා දැක්කා....:lol:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    දුන්න වැඩේ අද.:P:P:P
    ෆ්ලයි වීල් දැකල නැති ඇත්තෝ බලා ගනිත්වා...;)
    macho flywheel eka thiyenne bike eke right side eken nemeda :eek: fly wheel eka neda cluth eka haraha gears tikata engage wenne :eek:

    eeka neme engine galawanna karanna yanna epa bun duka hithenawa.thaama 2lak wath padala nee needa ooka :eek:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    oya combined breaks anana manan loketa bihi wenne.. specially bikes walata, hariyata balance karala break ekak gaha ganna dan nati, koi wage paraka kohoma break karanna onada kiyala danne nati,.. pisso wagee passe brak eka uda nagagena break gahana modayao nisaa...

    onna okai atta................!!!!!!!!!!!


    anika oya combi breaks dan indiavata avata... japan wala europe wala aurudu gaanakata kalin bihiuna systems tamai ova...

    dan oya hero labbaval tiyan inna eun uda pannata Hero wala vikunum prathishathaya nattama baha tiyenne..... issarahata indiaven ena jarama bike eka Hero wenava shure... TVS karayat uda yanava onna balapalla....

    (agrmrs nakiyata nam ridei hondatama mekata)

    ok bike Guru :cool::cool::cool:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    engine galawala galawala gasket giya kiyapanko anthimeeta :angry::angry::angry:

    හා...:lol:

    අනේ බන් ඕව ඔක්කොම බලල තමා ගැලෙව්වේ...:angry: උඹේ බඩ කපලද බොල එතකොට පල්සර් කොයිල් මාරු කරන්නේ...:lol:
     
    Status
    Not open for further replies.