ah right right.dan ooke pole eka adura ganne kohomada bun ethakota![]()
පොඩ්ඩක් හිටපන් මං ගෙදර ඇවිත්ම කියල දෙන්නම්.


මාලිමාවක් හරි මොකක් හරි එකක් තියල බලන්න පුලුවන් වෙයි.
මේ නිකමට අහන්නේ..

උඹට පිස්සුද බන් නැත්නම් හැටි වගේද? නැත්නම් ඒ දෙකටම නැත්ද?

ah right right.dan ooke pole eka adura ganne kohomada bun ethakota![]()




hmm wihilu neme yako.video wala saralawa wena function eka wage neme motor eke magnet eka wenas hindai ahuweපොඩ්ඩක් හිටපන් මං ගෙදර ඇවිත්ම කියල දෙන්නම්.
මාලිමාවක් හරි මොකක් හරි එකක් තියල බලන්න පුලුවන් වෙයි.
මේ නිකමට අහන්නේ..
උඹට පිස්සුද බන් නැත්නම් හැටි වගේද? නැත්නම් ඒ දෙකටම නැත්ද?![]()

hmm wihilu neme yako.video wala saralawa wena function eka wage neme motor eke magnet eka wenas hindai ahuwe![]()


හෆ්ෆෝ මේකට ආපුවාම මගේ ඔලුවේ වයර් මාරු වෙනවා....














ඊට පස්සෙ ඌත් නෑ.
කාණුවල තමා හොයන්න වෙන්නේ අර බඩාව හොයනව වගේ.



Adooo Chanakamanjula.... mama thoowa dannavaa.. me photo eket innava neda umba cap ekak daapu knkta ehaa pattee...
PM ekak dannam........![]()
සුභ උදෑසනක් සිංහලු!
මේකෙ හිටිය එවුන් අතුරුදහන්.
චානකය කෙල්ලන්ට බයේ එන්නෑ.![]()
GOOD MORNING
kuppa arinduwa kotu penala eka wahaganna apita mada gahanawa.
![]()



හරිදුවා උ.වේ.ස. පෙන්වනවා........![]()






Paratta haththa un karapu wada ahinsaka mage pitin danawa...
Ahuweyallako eka eka bawanawa.... ada ena gaman uraj pathayawath bawanawa...
Anith unuth parissamin hitapalla..
Mata katha hadapu ewunta kosu parata amatharawa idal parawaluth hambawewa!!!![]()
Paratta haththa un karapu wada ahinsaka mage pitin danawa...
Ahuweyallako eka eka bawanawa.... ada ena gaman uraj pathayawath bawanawa...
Anith unuth parissamin hitapalla..
Mata katha hadapu ewunta kosu parata amatharawa idal parawaluth hambawewa!!!![]()
