vtr eke copy karanna deyak thiyenawada bun vtr eka copy kaleth ducati ekenne lolducati එකයි vtr එකයි copy කරලා ගහලා තියෙන්නේ මෙලෝ වැඩක් නැ


ducati monster thama original version eka
chancalai maai danna ducati 
Last edited:
vtr eke copy karanna deyak thiyenawada bun vtr eka copy kaleth ducati ekenne lolducati එකයි vtr එකයි copy කරලා ගහලා තියෙන්නේ මෙලෝ වැඩක් නැ


ducati monster thama original version eka
chancalai maai danna ducati 
vtr eke copy karanna deyak thiyenawada bun vtr eka copy kaleth ducati ekenne lol![]()
ethakota thereyi... but ithin vtr eken copy karanna deyak ne bun un copy kaleth monster ekenkohomath indiyankaraya copy karala gahanna hodata dannava ne
japan karaya copy karala supiri bike ekak eliyata danme, vtr ekak padala balapan
hero anathaya.ethakota thereyi...
indiyan 200cc valata passe bike vadak na, show eka vitharayi..
nikan naked street look ekak ganna.engine hoda hinda goda giya misak original design eka ducati 
but ithin vtr eken copy karanna deyak ne bun un copy kaleth monster ekennikan naked street look ekak ganna.engine hoda hinda goda giya misak original design eka ducati
![]()

oke seat aeke idaganna aekata p*kak nathi wei mama hithanne

මොනව උනත් හොන්ඩ එකෙ එවුන් බලුම බලු වැඩක් කරල. ඔය ටිකට බජාජ් එක කොපි කරල ගහලනෙ 40km/l යන 750 එකක්
![]()
![]()



mama ganne diesel bike eka bun mage wada walata hodatama athi eekabalapanko umbalage maw samagama dara massak ne ban bike aekak kiyala hadala thiyenne![]()
![]()
oke seat aeke idaganna aekata p*kak nathi wei mama hithanne
![]()
![]()










මේ මම office එකේ පදින bike එක
hero honda cbz
![]()
ct100 එක නැත්තම් තමා ඕකේ යන්නේ



ai bun oya lassanata thiyenneආහ් කුකුලෝස්...
මොකක්ද බන් මේ දර මැස්සක් හදල තියෙන්නේ හීරෝ එකෙන්...
හයියෝ සල්ලි කිව්වලු....
හෙලුවෙන් පාරේ දුවනව වගේනේ බොල...
විලි ලැජ්ජවෙ සන්තෝසෙ බෑ.![]()


ela ela.ooke fork bata deke bolt 2kama malakada kaala needaමේ මම office එකේ පදින bike එක
hero honda cbz
ct100 එක නැත්තම් තමා ඕකේ යන්නේ
aluth bike ekak welath moko ee 
ela ela.ooke fork bata deke bolt 2kama malakada kaala needaaluth bike ekak welath moko ee
![]()




mm wenna be bun dan ena ewaye quality eka adui wageහිරොනෙ බන් ඒකයි![]()
![]()
mage eke ehema wela ne ekai 
හිරො කුකුලහ් #2
mm wenna be bun dan ena ewaye quality eka adui wagemage eke ehema wela ne ekai
![]()



ai bun oya lassanata thiyenne
ela ela.ooke fork bata deke bolt 2kama malakada kaala needaaluth bike ekak welath moko ee
![]()
ne bun apenam ohoma pajatha widihata corrosion awilla ne.maintaining thama ithinpalayan yanna
a kiyanne ube eka parana ekak ?
antique value ekak thiyana ?![]()

ithin padahan bun man alla gaththayeමෙලෝ රහක් නැ බන් ඔය bike එක, පදින්න එකක් නැති නිසා පදිනවා

මෙලෝ රහක් නැ බන් ඔය bike එක, පදින්න එකක් නැති නිසා පදිනවා




hero kukulata hodatama ridey mekata nam
ayeth masa 2-3k hoyanna bari wenna hangila idi... lidata bahala![]()
![]()