අපෝ එපා වෙනවා බන්. අවුරුදු 3,4 කට කලින් එළකිරියේ නූලක් දාපු වෙලාවේ ඒකට රිප්ලයි කරලා කතා ගොඩක් කිව්ව නිසා හොඳ දැනුමක් තියෙනවා කියලා තේරුණ නිසා සහ අනික එළකිරියේ හින්දා පොඩ්ඩක් විනයක් ඇතුව වැඩ කරයි කියලා හිතලා තමයි මෑන්ව වැඩේට සෙට් කරගත්තේ. ඒත් හදිස්සියකට කෝල් එකක් ගත්තාම ආන්ස්වර් කරන්නේ නෑ calls 100 ක් විතර ගන්න ඕනේ ෆෝන් එක ආන්ස්වර් කරන්න. message එකක් දැම්මාම සති දෙක තුනකට පස්සේ රිප්ලයි එකක් එන්නේ. මේ හින්දාම මට මේක එපා වෙලා දැන් company එක strike off කරන්න හදන්නේ. ඒකටත් ෆෝන් එක ආන්ස්වර් කරන්නේ නෑ.
උඹලාට කියන්නේ PVT LTD එකක් රෙජිස්ටර් කරනවානම්, Secretary and Accounting වැඩ වලට, ඉක්මනින් Phone එක ආන්ස්වර් කරලා වැඩ ඉක්මනට කරලා දෙන කෙනෙක් සෙට් කරගනින්. මේක මහ හිසරදයක්
උඹලාට කියන්නේ PVT LTD එකක් රෙජිස්ටර් කරනවානම්, Secretary and Accounting වැඩ වලට, ඉක්මනින් Phone එක ආන්ස්වර් කරලා වැඩ ඉක්මනට කරලා දෙන කෙනෙක් සෙට් කරගනින්. මේක මහ හිසරදයක්
