අනිවා බන් ...!එහෙම හරි වින්දනයක් ගන්න එකත් සතුටක් බන් මේ වගේ එවුන්
menna11 බලාපොරොත්තු වන්න ..!


අනිවා බන් ...!එහෙම හරි වින්දනයක් ගන්න එකත් සතුටක් බන් මේ වගේ එවුන්
menna11 බලාපොරොත්තු වන්න ..!


අනේ බූරුවෝ. තෝ තවම රජරට කැම්පස් එකේ දෙවනි අවුරුද්දේ මෙඩිකල් ස්ටුඩන්ට් කෙනෙක්. නොදන්න මෙඩිකල් ටිප්ස් මේකේ උන්ට නොදී ඉඳපන්. තොට දැනගන්න ඕනේ උනා නේද Piritan වලින් මොකද වෙන්නේ කියලා. Piritan කියන්නේ Anihistamine එකක්. Antihistamine වලින් කරන්නේ Mast cell වල තියෙන IgG receptors වලට බැඳිලා antagonist එකක් විදිහට ක්රියා කරනවා. ඒකෙන් වෙන්නේ Histamine වලට බැඳෙන්න බැරි වෙනවා. Histamine ගිහින් H1 Receptors වල බැඳුනම ඒ ප්රදේශ වලට blood floor එක වැඩි වෙලා chemical release වෙනවා. එතකොට nasal discharge වෙනවා. තොට මම ඕක එදා කිව්වෙ නැත්තේ Medicine ගිහින් (ඒකත් රජරට කැම්පස් එකට) No PMC ගාගෙන ලොකුවට ඇවටාර් දාගෙන තෝ තරම් ලොකු දොස්තරයෙක් මේකේ නෑ වගේ ලොරි ටෝක් දෙන උඹ තවම එදා වෙද්ද් ක්ලිනිකල් කරන්න හොස්පිටල් එකකටවත් නොගිය චූ කොල්ලෙක් නිසා මෙඩිසින් වල අකුරු ගලපන තවම immunology ගැන නොදන්න නිසා. මෙඩිසින් ගියා කියලා ලොකුවට ඔලුව ලොකු කරගන්න එපා. තොගේ සෙම කරවෙන රෙද්ද තමයි sinusitis ඒක වෙන්නේ sinus වල mucus එකතු උනාම. එලකිරි එකේ ලොරි ටෝක් දෙන්න කලියෙන් ඉස්සෙල්ලා ඉතිරි අවුරුදු 3.5 ඉවර කරගෙන වරෙන්. මම එදා උඹට නිහතමානීව මහත්මයෙක් වගේ කතා කලාම තෝ මට හෙන ලොකු සීන් දැම්මේ උඹ මොන හාල්පාරුවෙක්ද බං.

දොස්තරල විතරක් නෙවෙයි මේකෙ ඔක්කොම වගේ ෆේක් අය. මේක ඔන්ලයින් ෆොරම් එකක් නෙහ් ඉතින් මෙතන ඇත්තම දාන්න ඕනෙ කියල නීතියකුත් නෑනෙහ් ඉතින් ඔව්ව ගැන හිත හිත කාලෙ කකා ත්රෙඩ් දානවට වඩා හොඳයි තමන්ගෙ අද්යාපන වැඩක් රස්සාවක් කරන් පාඩුවෙ ඉන්න එක. මොකො ඒ මනුස්සය දොස්තර උනත් නැතත් මේකෙ කිසිකෙනෙක්ට සත පහක වැඩක් නෑ. තමන් වපුරපු දේ තමන්ට.

අඩෝ තෝ කොහෙද වාෂ්ප උනේ? පේන්න නෑනේ දැන්?? 

මෙච්චර කුණුහරප කියල බැනපු පොස්ට් එකක් මේ එළකිරියේ දැක්කමයි![]()












දැන ගන්න ඕනේම නම් මීට වඩා සරලව කියන්න පුලුවන්. ඕනේද??![]()
![]()
![]()
දැන ගන්න ඕනේම නම් මීට වඩා සරලව කියන්න පුලුවන්. ඕනේද??
අවුලක් නෑ කැමති එකෙක්ට හරි තේරෙයි නේ 
මට නං කොහොමත් ඔය සයිඩ් එක වැඩිය තේරුම් ගන්න අමාරුයිඅවුලක් නෑ කැමති එකෙක්ට හරි තේරෙයි නේ
![]()

ඔව්වා අපිට තේරුනෙත් නෑ බං ඒ කාලේ. කුණුහරුප. 

ඔයš
අනේ මෙච්චරයි තියෙන්නේ. තව වෙන ෆේක් එකකින් දාපන්කෝ සිංග්ලිශ් වලින් ඉතිරි හෑල්ල පේන්නේ නෑ හරියට.මෙච්චර කුණුහරප කියල බැනපු පොස්ට් එකක් මේ එළකිරියේ දැක්කමයි![]()



එළකිරියේ දොස්තරලගේ... 10-09-2015 04:41 PM බ්රෝ අපි .
avatar eka aulak kara ganna epa bn
mata ona eka man damme
uba henna jara widihata kata karanne
man mhema ekak dakketh na
මන්ඥo උයන 4 man ubata katha kala hati balahan
uba mata kiiyala tiyana tika balahan
uba ubatama mahaththaya kiya ganin machan
dan nathi un ekka nikan gaha maraganna ona nathi hinda man ubata ehema katha kale
uba mehe mata kiyala tiyana tika balahanko
hai uba thama mahaththaya
mage loku line na
eth uba oya kiwa tika math dannawa
mage nam oluwak na
mata pm dala ganu wage banala puruddak na
et pm ekak danna haduwe
owata randu ona na kiyanna
ekath ekka meka dakkama shik
uba dockek nemei mokek unat kiriye inna chaterma eka bn
මොකක්ද ඔය ඇවටා එකට මම මොකුත් කිව්වේ නෑනේ. උඹත් එක්ක තිබ්බ අවුල ඉවරයි. උඹ හොඳින් කතා කරන්න හරි පස්සේ නිහත මානී උනානේ බං. අල්ලලා දාපන්.
ඇතුලෙන් කවුරු වුනත් මෙතන ඔක්කොම එක වගේ ඉන්නවනේ
ඉන්න ටික හැම එකා එක්කම යාලු ෆිට් එක තියන් ආතල් එකේ ඉඳින් 
uba henna jara widihata kata karanne
man mhema ekak dakketh na
මන්ඥo උයන 4 man ubata katha kala hati balahan
uba mata kiiyala tiyana tika balahan
uba ubatama mahaththaya kiya ganin machan
dan nathi un ekka nikan gaha maraganna ona nathi hinda man ubata ehema katha kale
uba mehe mata kiyala tiyana tika balahanko
hai uba thama mahaththaya
mage loku line na
eth uba oya kiwa tika math dannawa
mage nam oluwak na
mata pm dala ganu wage banala puruddak na
et pm ekak danna haduwe
owata randu ona na kiyanna
ekath ekka meka dakkama shik
uba dockek nemei mokek unat kiriye inna chaterma eka bn
ඔන්න ඕක අත ඇරලා දාහන් බන් .. මේක ෆෝරම් එකක් විතරයි නේඇතුලෙන් කවුරු වුනත් මෙතන ඔක්කොම එක වගේ ඉන්නවනේ
ඉන්න ටික හැම එකා එක්කම යාලු ෆිට් එක තියන් ආතල් එකේ ඉඳින්
![]()
oya djnick ne private universities epa kiya kiya kalayak hitiye?
mokek hari igena gannavata irsiya karanna epa ban
අඩෝ තෝ කොහෙද වාෂ්ප උනේ? පේන්න නෑනේ දැන්??
![]()
වැඩට යනව ගෙදර එනවා ආයෙ ඉතින් යාලුවො එක්ක එලියට පහලියට යනව ඕක තමා ජීවිතේ මේ දවස් වල සීතල එන කාලෙ නිසා වෙලාවට ගෙදර


එල එල මචෝ..