එළකිරියේ දොස්තරලගේ තිත්ත ඇත්ත - ඇත්ත තිත්&#350

XibitZ

Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    12122522_442256542626165_8044744988718680719_n.png
     
    • Like
    Reactions: WhiteWalker

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    ගැනිගේ දැවැදි පාලුවාහ් ඉන් ඇක්ශන් :lol:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    Last Activity: 10-03-2015 10:45 PM :(

    මාව එලවන්න බලාගෙන ත්‍රෙඩ් එක දැම්මේ. ලොල්. මම එක පෝස්ට් එකක් දාද්දි ගියා. ඒ කියන්නේ මට කලියෙන් ත්‍රෙඩ් එකේ හිටි අයගෙන අතවරයට ලක් වෙලයි ගිහින් තියෙන්නේ.වෙන එකකින් ඇති බං. ෆේක් හද හදා කිරිය ජීවිතේම කරගත්තු උන් අඬ අඬා ත්‍රෙඩ් දැම්මත් යනවා කියලා වෙන එව්වා වලින් හෝ එනවා.

    P.S. : මූට වඩා හිතේ අමාරුව ඇති මූට PM එකක් ගහලා මචං Ridila™ ට කෙළවන්න අපේ ගැංසියට සෙට් වෙයන් කියලා PM ගහලා reply එක බලාගෙන ඉන්න එකාට. :lol::lol::rofl::rofl:
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    මම දාපු මේ පෝස්ට් එකේ ලින්ක් එක GTRZ ගේ වෝල් එකේ දාලා රිපෝර්ට් කරපු අසික්කිතයට කියන්නේ. මට මඩ ගහලා ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මම ඒකට මම මූට රිප්ලයි එකක් දුන්නේ. උඹ අනින්ගේ පුක්වල් වල ඇඟිල්ල ගහලා සුවද බලන්නේ නැතිව තමුන්ගේ වැඩක් බලාගෙන පාඩුවේ හිටපන් අවජාතක කම පෙන්නන්න යන්නේ නැතිව. ලොක්කා ගාව නාහින් අඬ අඬා PM ගහලා තිබ්බ නිසයි අත ඇරලා දැම්මේ GTRZ ට මම ගරු කරන නිසා එලකිරියේ ඌ කියන දේකට ඔලුව නමලා ඉන්නවා. ‍තෝ වගේ GT එක්කත් ගේම ඉල්ලපු අසික්කිතයෙක් එක්ක කතා කරලා වැඩක් නෑ. මම ‍තෝ වගේ PM වලින් අමු කුණුහරුපෙන් බැන බැන එලියේ බණ කියන අවජාතකයෙක් නොවෙමි.

    hitapan! meekath gihin daanawa GT ge profile eke :dull:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    hitapan! meekath gihin daanawa GT ge profile eke :dull:

    ඉතින් ඇත්තනේ බං. ලොක්කා ගාව හො‍ටු පෙරාගෙන අඬලා අඬලා "අනේ අයියේ අරූ මට හින්ට් ගහනවා ආයේ මම ඕකා හින්ට් ගැහුවොත් අයියට රිපෝර්ට් කරනවා" :lol::rofl::rofl::rofl: කියලා. මම මේ GTRZ ට මේකේ ගරුකිරීමක් තියෙන මනුස්සයෙක් නිසයි සහ ඌ හොඳින් අල්ලලා දාපන් මල්ලි කියලා කිව්ව නිසයි බං අතෑරලා දාලා ඉන්නේ. හොරෙන් ගිහින් මම කුණු හරුපයක් කිව්ව එකක් ලොක්කට රිපෝර්ට් කරලා අඬලා "ඇයි මුන් බෑන් නොවෙන්නේ" කියලා හො‍ටුත් පෙරාගෙන :lol::rofl:.

    අපි මොක කිව්වත් එලි පිට කියනවා මචං කුණු හරුපෙන් PM ගහලා බනින්නේ නෑ එලියේ බණ කියලා. :lol:
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    ඉතින් ඇත්තනේ බං. ලොක්කා ගාව හො‍ටු පෙරාගෙන අඬලා අඬලා "අනේ අයියේ අරූ මට හින්ට් ගහනවා ආයේ මම ඕකා හින්ට් ගැහුවොත් අයියට රිපෝර්ට් කරනවා" :lol::rofl::rofl::rofl: කියලා. මම මේ GTRZ ට මේකේ ගරුකිරීමක් තියෙන මනුස්සයෙක් නිසයි සහ ඌ හොඳින් අල්ලලා දාපන් මල්ලි කියලා කිව්ව නිසයි බං අතෑරලා දාලා ඉන්නේ. හොරෙන් ගිහින් මම කුණු හරුපයක් කිව්ව එකක් ලොක්කට රිපෝර්ට් කරලා අඬලා "ඇයි මුන් බෑන් නොවෙන්නේ" කියලා හො‍ටුත් පෙරාගෙන :lol::rofl:.

    අපි මොක කිව්වත් එලි පිට කියනවා මචං කුණු හරුපෙන් PM ගහලා බනින්නේ නෑ එලියේ බණ කියලා. :lol:

    LOL siddiya :lol: :lol:
    man missing da koheda dan! :(
     

    Chathuranga1

    Well-known member
  • Jan 25, 2008
    9,047
    1,523
    113
    ඇතුගල පාමුල
    ඉතින් ඇත්තනේ බං. ලොක්කා ගාව හො‍ටු පෙරාගෙන අඬලා අඬලා "අනේ අයියේ අරූ මට හින්ට් ගහනවා ආයේ මම ඕකා හින්ට් ගැහුවොත් අයියට රිපෝර්ට් කරනවා" :lol::rofl::rofl::rofl: කියලා. මම මේ GTRZ ට මේකේ ගරුකිරීමක් තියෙන මනුස්සයෙක් නිසයි සහ ඌ හොඳින් අල්ලලා දාපන් මල්ලි කියලා කිව්ව නිසයි බං අතෑරලා දාලා ඉන්නේ. හොරෙන් ගිහින් මම කුණු හරුපයක් කිව්ව එකක් ලොක්කට රිපෝර්ට් කරලා අඬලා "ඇයි මුන් බෑන් නොවෙන්නේ" කියලා හො‍ටුත් පෙරාගෙන :lol::rofl:.

    අපි මොක කිව්වත් එලි පිට කියනවා මචං කුණු හරුපෙන් PM ගහලා බනින්නේ නෑ එලියේ බණ කියලා. :lol:

    :lol::lol::lol:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    LOL siddiya :lol: :lol:
    man missing da koheda dan! :(

    තවීශද? ෆේක් එකකින් ඇති බං. thaweesha, thadibidiboyz, mindfulness, vegan කියලා මූට ID 4ක් තියෙනවා. අලුත් එකකින් දැන් ඇති මේ ත්‍රෙඩ් එක බලාගෙන.
     

    Chathuranga1

    Well-known member
  • Jan 25, 2008
    9,047
    1,523
    113
    ඇතුගල පාමුල
    මෙව්වා කෝට් කරලා උඹ හිනා වෙලා අන්තිමට උඹ 2008 දාපු ත්‍රෙඩ්වල රෙප් කැපේවි මචං අමු කුණු හරුපත් එක්ක බලාගෙන හොඳේ. :lol::rofl::rofl:

    අනිවා බන් ...! :lol: එහෙම හරි වින්දනයක් ගන්න එකත් සතුටක් බන් මේ වගේ එවුන්
    menna11 බලාපොරොත්තු වන්න ..! :D