මොනා කරන්නද බන් මේ දාන වේගෙට addin අය්යාට අයින් කරන්ත් බැ ,aniwa.. wadak na bn katha karala..
aththa machan... mewage thread dammama meka bump wenawa ona welawaka.. eth machan wadagath thread walata kattiya nathi wela adu gane bump ekak wath nathuwa yata yanawa bn.. lankawe un ne bn.. wadak nathi ewa lagata gannawa.. wadak athi ewa wisi karanawa....![]()
එක්කෝ දේශපාලනේ ,නැත්නම් අසහනේ ,දෙකම එකයි ,අපේ උනුත් අතල් එකට කමෙන්ට් කරනවා
සමහර විට ට්රැෆික් වැඩි වෙන නිසා සද්ද නැද්ද දන්නේ නැ ,මේකේ දැන් විවෙස් බන් 150 පැනලා ,දාලා පැයක් වත් නැ






