SL yanna one nae neKo Sri Lanka & saudi![]()
![]()
![]()
godak aya inne ehe ne 



apo man hitiye 3 months epama una 


ubalata nam hodai 


me she males kattiyak neda uba love karanne mun ta da![]()
SL yanna one nae negodak aya inne ehe ne
SAUDI namapo man hitiye 3 months epama una
ubalata nam hodai
salli hoyana nam Saudi maru
edu walin nam SL hodai Saudi walata wada![]()
![]()
and saudi too..
e giya nam full religious eke inna puluwan ban ..


අඩෝ පල්ටෝක් දාන්න එපා.................


ne man kiwwe lankwath maru ne topic eke emane tiyanne
එළකිරි එකේ යාලුවෝ මොන රටටද වැඩියෙන්ම කැමත
itin mama lankawata kemathiand saudi too..
e giya nam full religious eke inna puluwan ban ..
owow salli oyanna puluwan hodata ekane ada sri lankans godak e innay.
aa saudi giyada .?ela ne monawada karae business.?![]()

ekathama ubala wage ayata nam ela 
man nam 3months gihin podak study karala awa 
හොර වෙදා හෂාන් මල්ලිට මොකුත් කිව්වොත් දානවා උඹේ අර නොම්මරේ හරිද ?![]()


menna ayya la![]()
![]()
![]()
danna daanna niggata kara wage![]()

menna ayya la![]()
![]()
![]()
danna daanna niggata kara wage![]()
හොර වෙදා හෂාන් මල්ලිට මොකුත් කිව්වොත් දානවා උඹේ අර නොම්මරේ හරිද ?![]()
අනේ උඹෙ මහ ලොකු අයිය.................
අපි ඔයිට වැඩිය අයියලා දැකල තියෙනව...............
මොකෝ කියන්නේ දෙන්නද නොම්මරේ ? 
හික්.................. එහෙනම් ඉතිං කොහුවලක් නෑ..............

අපිත් දන්නවා ඔහෙට එන්නේ ලොකු ලොකු අයියලානේ ? උඹ ඉතින් සමනලය කියල කව්රුත් දන්නවනේ ?මොකෝ කියන්නේ දෙන්නද නොම්මරේ ?
![]()
wathilayo oya tharinda gen parissam weyan hode




, මඩ ප්රහාර එහෙමත් එහෙට මෙහට යනවා වගෙයි පෙන්නේ
. කමක් නෑ කමක් නෑ. ඔය අතරේ කැටිය මගේ අනිත් thread එකටත් vote එකක් එහෙම දානවද ? 



දැන් බලපන් අරුම උඹට දවසට කී පාරක් කතා කරනවද කියල ? ලොල් ... නිකන් පලයන් යන්න ..![]()


පිස්සු *** ක් ඒකනම්..............