එළකිරි සුපිරිම සොෆ්ට්වෙයාර් වැඩ්ඩෝ එන්න! PAID TASK!

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,550
    7,966
    113
    මේකයි බන් කාරණේ.. ගෙවල් පැත්තේ කොළඹ ප්‍රධාන පෙළේ පාසලකට යන කොල්ලෙක් ආවා අපේ ගෙදර දෙමව්පියෝ එක්ක. 10 වසරේ කොල්ලෙක්. පොරගේ ඉස්කෝලේ Exhibition එහෙකට PC GAME එකක් හදලා ඉල්ලනවා.. මාවත් කොර උනා බන්.. ගූත් පොඩ්ඩක් ගියා.

    මම ඇහුවා මොකද්ද දැන් ඔය සීන් එක කියලා.. මූ ශූටින්ග් ගේම් එකක් ලු ඩෙවොලොප් කරන්නේ. මූ යුනිටි එකෙන් ටෙම්ප්ලේට් එකක් බාගෙන පොඩ්ඩක් වගේ කරලා තිබ්බා.. One ශූටර් වගේ. මූ කියනවා මුට සිමියුලේටර් එකක් හදන්න ඕනෙලූ.. මොකද්ද බන් සිමුලේටර් කියන්නේ ? :confused: 4ක් ජොයින් කරලා ප්ලේ කරන විදියට හදන්න ඕනේලු. කිල්ස් වලට මාර්ක්ස් වැටෙන ව්දියට.. මටත් ගූ ගියා බන් මූ පෙන්නපු එක දැකලා.. මම ඉතින් කිව්වා AI තියෙනවා නෙහ් දැන් ෆුල් කෝඩ් එක ගන්න පුළුවන් නෙහ් කියලා.. මට තේරෙන්නෙත් නෑ සීන් එක.

    පොඩ්ඩක් උදව් කරන්න කැමති එකෙක් ඉන්නවා නම් ඉන්බොක්ස් කරපන්... PAY කරන්න උනත් ලෑස්ති. අගෝස්තු මැද වෙද්දි ඕනේ ප්‍රොජෙක්ට් එක.
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    ඉතින් උගේ exhibition එකක වැඩක් ඇයි ඌ අම්මලා එක්ක ඇවිත් උබට කරන්න කියන්නේ?
    මට කිව්වනම් plht යන්න කියනවා.

    up
     

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    ඇන්ටිට අනින්නවත් සෙට් කරගන්න චාන්ස් එකක් නැත්නම් බොරුවට උඹේ කාලය මහන්සිය මුදල් වැයවෙන ඔය වගේ වැඩ බාරගන්න එපා.
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,916
    11,435
    113
    බාරගන්න එපා , සිමියුලේසන් ද මල්ටිප්ලේයර් ද දන්නේ නැනේ කොරමු කිව්වේ . ඕක උබට එන මරාලයක් උබ දන්නේ නැහැ කියපන් . පකෝ ගේම් එක COD ලෙවල් නේද බලන්නේ
     

    Rankwitz

    Well-known member
  • Jul 1, 2023
    937
    699
    93
    G10 nam, science & maths ona, simple 2d game ekak haduwanam 1st wenawa score tbales, rewards, wagewath ekka
     

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    Podi level ekak hadala dennam. 2laks + masa 2k wath ona habai. Uta free assets hari yanne naththan extra ewatath gewanna ona.
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,339
    24,556
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    1year විතර project එකක්නෙ. සිමුලේටර් එක්ක හදන්න කොල්ල නාකි වෙලා ඉඳි. අතේ සල්ලි තියෙනම් minor project එකකින් ඉවර කරගන්න පුලුවනෙ.
     

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    1year විතර project එකක්නෙ. සිමුලේටර් එක්ක හදන්න කොල්ල නාකි වෙලා ඉඳි. අතේ සල්ලි තියෙනම් minor project එකකින් ඉවර කරගන්න පුලුවනෙ.

    මට හිතාගන්න බැරි මූ අතිනුත් සල්ලි වියදං කරන් මේ නොදන්න මගුලක් කරන්න බාරගත්තෙ ඇයි කියල. ඔන්න ඇන්ටිට අනින්න චාන්ස් එකක්වත් සෙට්වෙනවනම් කමක් නෑ.
     
    • Haha
    Reactions: Amith0424

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,117
    113
    මට හිතාගන්න බැරි මූ අතිනුත් සල්ලි වියදං කරන් මේ නොදන්න මගුලක් කරන්න බාරගත්තෙ ඇයි කියල. ඔන්න ඇන්ටිට අනින්න චාන්ස් එකක්වත් සෙට්වෙනවනම් කමක් නෑ.
    එහෙම කියන්න එපා මචන්. ඇන්ටි ඇන්ටි ගෑවට අපි කොලිටිය දන්නෙ නෑනෙ. සනී ලියෝන් ටයිප් එකක්ද දන්නෙ නෑනෙ? නිසිවයසට බැදලා ලමයි ඉන්නව නම් කලටි වෙන්න පුලුවන් තාම.

    කෝ බං එලකිරියෙ සංස්කෘතිය ? දැන් අභාවයට ගිහිල්ලා. උඹලා කියන්න ඕනෑ

    ඇන්ටිගෙ ෆොටෝ එකක් නැතුව, උත්තරයක් දෙන්න අමාරුයි

    කියලා