මේකයි බන් කාරණේ.. ගෙවල් පැත්තේ කොළඹ ප්රධාන පෙළේ පාසලකට යන කොල්ලෙක් ආවා අපේ ගෙදර දෙමව්පියෝ එක්ක. 10 වසරේ කොල්ලෙක්. පොරගේ ඉස්කෝලේ Exhibition එහෙකට PC GAME එකක් හදලා ඉල්ලනවා.. මාවත් කොර උනා බන්.. ගූත් පොඩ්ඩක් ගියා.
මම ඇහුවා මොකද්ද දැන් ඔය සීන් එක කියලා.. මූ ශූටින්ග් ගේම් එකක් ලු ඩෙවොලොප් කරන්නේ. මූ යුනිටි එකෙන් ටෙම්ප්ලේට් එකක් බාගෙන පොඩ්ඩක් වගේ කරලා තිබ්බා.. One ශූටර් වගේ. මූ කියනවා මුට සිමියුලේටර් එකක් හදන්න ඕනෙලූ.. මොකද්ද බන් සිමුලේටර් කියන්නේ ?
4ක් ජොයින් කරලා ප්ලේ කරන විදියට හදන්න ඕනේලු. කිල්ස් වලට මාර්ක්ස් වැටෙන ව්දියට.. මටත් ගූ ගියා බන් මූ පෙන්නපු එක දැකලා.. මම ඉතින් කිව්වා AI තියෙනවා නෙහ් දැන් ෆුල් කෝඩ් එක ගන්න පුළුවන් නෙහ් කියලා.. මට තේරෙන්නෙත් නෑ සීන් එක.
පොඩ්ඩක් උදව් කරන්න කැමති එකෙක් ඉන්නවා නම් ඉන්බොක්ස් කරපන්... PAY කරන්න උනත් ලෑස්ති. අගෝස්තු මැද වෙද්දි ඕනේ ප්රොජෙක්ට් එක.
මම ඇහුවා මොකද්ද දැන් ඔය සීන් එක කියලා.. මූ ශූටින්ග් ගේම් එකක් ලු ඩෙවොලොප් කරන්නේ. මූ යුනිටි එකෙන් ටෙම්ප්ලේට් එකක් බාගෙන පොඩ්ඩක් වගේ කරලා තිබ්බා.. One ශූටර් වගේ. මූ කියනවා මුට සිමියුලේටර් එකක් හදන්න ඕනෙලූ.. මොකද්ද බන් සිමුලේටර් කියන්නේ ?
4ක් ජොයින් කරලා ප්ලේ කරන විදියට හදන්න ඕනේලු. කිල්ස් වලට මාර්ක්ස් වැටෙන ව්දියට.. මටත් ගූ ගියා බන් මූ පෙන්නපු එක දැකලා.. මම ඉතින් කිව්වා AI තියෙනවා නෙහ් දැන් ෆුල් කෝඩ් එක ගන්න පුළුවන් නෙහ් කියලා.. මට තේරෙන්නෙත් නෑ සීන් එක.පොඩ්ඩක් උදව් කරන්න කැමති එකෙක් ඉන්නවා නම් ඉන්බොක්ස් කරපන්... PAY කරන්න උනත් ලෑස්ති. අගෝස්තු මැද වෙද්දි ඕනේ ප්රොජෙක්ට් එක.