ඔන්න උඹලා ගැන reddit එකේ සංවාදයක් ඇති වෙලා
ShiningStar Well-known member Dec 27, 2017 7,252 7,128 113 Aug 2, 2022 #1 Reactions: Nidarshana_k, JokerFan, Asmodeus and 50 others
Hecker Well-known member Apr 18, 2022 6,175 4,483 113 24 Dinosaur, Colorado Aug 2, 2022 #2 ShiningStar said: Click to expand... @erozan ගෙ පුක කමු Reactions: ubba91, Boole, SK29 and 5 others
chatura_CN Well-known member Jun 2, 2016 6,463 1 8,634 113 kandy Aug 2, 2022 #3 මේකේ ඉන්න බන්න පොයියන්ගේ වැඩ නිසා බලපංකො නෝන්ඩි වෙන විදිය. තව එකක් කියන්න ඕනේ. සමහර එවුන් හිතන්නේ මේක leak share වෙන site එකක් කියලා. අද්දැකීමෙන් කියන්නේ. Reactions: Elamaz, manjulabw, Asmodeus and 35 others
මේකේ ඉන්න බන්න පොයියන්ගේ වැඩ නිසා බලපංකො නෝන්ඩි වෙන විදිය. තව එකක් කියන්න ඕනේ. සමහර එවුන් හිතන්නේ මේක leak share වෙන site එකක් කියලා. අද්දැකීමෙන් කියන්නේ.
NotoriousMMA Active member Dec 15, 2018 125 176 43 Aug 2, 2022 #4 පිස්සු උට්ටෙක් මේකට ඇවිත් මොකක්හරි තියෙන දෙයක් බලලා කමෙන්ට් එකක් දාගෙන ආතල් එකේ හිටියා නම් හරිනේ. propaganda වලට අකමැති නම් ඉග්නෝ කරලා ඉන්න තියෙන්නේ අඩන්නේ නැතුව Reactions: Asmodeus, Ozone4, Hello90 and 13 others
පිස්සු උට්ටෙක් මේකට ඇවිත් මොකක්හරි තියෙන දෙයක් බලලා කමෙන්ට් එකක් දාගෙන ආතල් එකේ හිටියා නම් හරිනේ. propaganda වලට අකමැති නම් ඉග්නෝ කරලා ඉන්න තියෙන්නේ අඩන්නේ නැතුව
Stimulus mind Well-known member Feb 27, 2021 31,004 153,046 113 Aug 2, 2022 #5 Reactions: Pol hora, Solo Rider, Hello90 and 9 others
kevin_levin Well-known member Jun 9, 2014 10,376 14,203 113 Aug 2, 2022 #6 ඔය උබනෙ Reactions: Honda.putha, Asmodeus, Voldemort Bro and 8 others
ShiningStar Well-known member Dec 27, 2017 7,252 7,128 113 Aug 2, 2022 #7 kevin_levin said: ඔය උබනෙ Click to expand... මම නෙවෙයි බං Reactions: PrameshD.12 and kevin_levin
Nucleardeath Well-known member Nov 22, 2012 1,668 5,443 113 Aug 2, 2022 #8 Baby's first day stepping out of liberal circlejerks Reactions: aggregate, Asmodeus, Ozone4 and 5 others
gnilukshi Well-known member Oct 9, 2008 25,080 48,517 113 Aug 2, 2022 #10 මූ වෙන කොහේ හරි ගිහින් Reactions: ShiningStar
RaZor_911 Well-known member Jul 14, 2011 14,284 1 4,526 113 Unknown Aug 2, 2022 #12 Mahindage puthalai, Hamuge puthalai wahi wahala Aththa thamai u kiyana kathawa Reactions: ShiningStar
NaiRobi Well-known member Nov 3, 2018 11,672 21,306 113 Aug 2, 2022 #13 Me mokkuda bn reddit eke inne? Posh un kiyanne munda? International school yana und? Reactions: Bart_Allen
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,617 72,824 113 මාලඹේ Aug 2, 2022 #14 මෙයම reddit එකේ දාලා එකේ screen shot එක මෙතැන දානවා Reactions: vito, inspiron, thisNameIsForElakiri and 3 others
ShiningStar Well-known member Dec 27, 2017 7,252 7,128 113 Aug 2, 2022 #15 2osama said: මෙයම reddit එකේ දාලා එකේ screen shot එක මෙතැන දානවා Click to expand... It's not a screenshot Reactions: lilman and siri_ayya
2osama said: මෙයම reddit එකේ දාලා එකේ screen shot එක මෙතැන දානවා Click to expand... It's not a screenshot
Chethiya Wijayawardhana Well-known member Feb 17, 2016 2,298 3,898 113 Aug 2, 2022 #16 r/srilanka kiyanne mona magulakd elakiri ekka baluwama Reactions: SK29
E elajani Well-known member Oct 18, 2020 10,587 6,352 113 Aug 2, 2022 #17 උබ රජයේ විශ්ව විද්යාල උපාධිධාරියෙක් නේද
ShiningStar Well-known member Dec 27, 2017 7,252 7,128 113 Aug 2, 2022 #18 Chethiya Wijayawardhana said: r/srilanka kiyanne mona magulakd elakiri ekka baluwama Click to expand... I am pretty sure it will grow fast. Only very few members were there when they started it. Look at their member count now. 79.3K members • 183 online
Chethiya Wijayawardhana said: r/srilanka kiyanne mona magulakd elakiri ekka baluwama Click to expand... I am pretty sure it will grow fast. Only very few members were there when they started it. Look at their member count now. 79.3K members • 183 online
Kalegana Well-known member Sep 23, 2007 31,456 67,041 113 Kuwait-Galle Aug 2, 2022 #19 ඔය බන් ඉතින් අපිම දාන ඒවා තමයි reddit එකේ.. Reactions: Mugen and SK29
hasithayad Well-known member Sep 28, 2011 30,793 1 45,001 113 Aug 2, 2022 #20 2osama said: මෙයම reddit එකේ දාලා එකේ screen shot එක මෙතැන දානවා Click to expand... ඇත්තනේ. කුලියට ලියන බයියො වැහිවැහැලා මේකේ නේද පොන්නයෝ @nicjosh83 @erozan Reactions: ShiningStar
2osama said: මෙයම reddit එකේ දාලා එකේ screen shot එක මෙතැන දානවා Click to expand... ඇත්තනේ. කුලියට ලියන බයියො වැහිවැහැලා මේකේ නේද පොන්නයෝ @nicjosh83 @erozan