ඔන්ලයින් ඩිසයින් කරන්න ඉගෙන ගන්න හොද තැනක් කියන්න

LastSecond

Active member
  • Jun 18, 2018
    122
    68
    28
    කනත්ත ගාව
    New Project (42)(142).jpg

    ඔන්ලයින් වැඩ ටිකක් කරන්න සෙට් උනා දිගටම කරන්න සෙට් වෙයි සමහර විට. Adobe Illustrator වලින් තමයි කරන්න තියන්නෙ.මට සාමාන්‍ය ඩිසයින් එකක් කරගන්න පුළුවන් මේකෙන් ඒත් එක්ස්පර්ට් නෙමෙයි. මට ඕන ටිකක් ඇඩ්වාන්ස් විදියට AI ඉගෙන ගන්න. ඉතිං AI තනියම ඉගෙන ගත්ත අයගෙන් උදව්වක් ඕන. මේ වැඩේට සුදුසු හොද Udemy කෝස්/ ටොරන්ට් ලින්ක්/ YouTube චැනල් වගේ දේවල් තියනවනම් දෙන්න.( මම හොය හොය කාලෙ නාස්ති කරන්න ඕන නෑනෙ කලින් කරල එක්ස්පීරියන්ස් තියන අයගෙන් ඇහුවෙ ඒකයි. ගූගල් දෙයිය දෙන තැන් වලින් කොයික හොදයිද කියල හොයා ගන්න කොට කල් යනවානෙ)

     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,817
    113
    එකමත් එක රටක
    youtube හොදයි.. udemy නම් වැඩක් නෑ ඕකට .skillshare එකේ මාසයක් දෙකක් free ගන්න බලන්න.
    එකේ quality tutz වගයක් තියනව. Daniel Scott ගේ ඒවා සිරා.. udemy එකෙන් සල්ලි දීල ගන්නේ නැතුව skillshare එකෙන් සමහර අයගේ courses ඔක්කොම බලන්න පුලුවන්.
    https://www.skillshare.com/classes/Adobe-Illustrator-CC-–-Essentials-Training/1986526776/projects?via=user-profile
    https://www.skillshare.com/classes/Adobe-Illustrator-CC-–-Advanced-Training/133378273/projects?via=user-profile
    specific දේවල් වලට නම් youtube හොදයි
     
    Last edited:

    LastSecond

    Active member
  • Jun 18, 2018
    122
    68
    28
    කනත්ත ගාව
    youtube හොදයි.. udemy නම් වැඩක් නෑ ඕකට .skillshare එකේ මාසයක් දෙකක් free ගන්න බලන්න.
    එකේ quality tutz වගයක් තියනව. Daniel Scott ගේ ඒවා සිරා.. udemy එකෙන් සල්ලි දීල ගන්නේ නැතුව skillshare එකෙන් සමහර අයගේ courses ඔක්කොම බලන්න පුලුවන්.
    https://www.skillshare.com/classes/Adobe-Illustrator-CC-–-Essentials-Training/1986526776/projects?via=user-profile
    https://www.skillshare.com/classes/Adobe-Illustrator-CC-–-Advanced-Training/133378273/projects?via=user-profile
    specific දේවල් වලට නම් youtube හොදයි
    තෑන්ක්ස් මචං . මම බලාපොරොත්තු උනේ මෙන්න මේ වගේ රෙකමන්ඩේෂන් එකක්. තව කවරුත් නැද්ද එක්ස්පීරියන්ස් තියන අය තමන් ගොඩගියපු තැන්ටිකක් කියන්න.
     

    mr.Z

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,528
    915
    113
    one on one course set eka thamai bn.. supirima... ubata illustrator danata puluwan nm advance mastery deka karnna
     
    • Like
    Reactions: dilann

    ryanlive

    Well-known member
  • Jun 30, 2021
    819
    637
    93

    Adobe Illustrator / photoshop mula idan igena ganna download karanna puluwan course ekak kaa gawa hari thiyneda ?


    meka internet nathi kenekuta denna ona download karala ?
     

    mr.Z

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,528
    915
    113

    Martin Perhiniak -​

    Illustrator 2021 MasterClass​

    highly recommended. meyage course eka kaloth ubat advanced ewath simple vidiyat touch karganna puluwan.. freetuts eke athi
     
    • Like
    Reactions: ryanlive