ඔබගේ නිවාස සිහිනය තවදුරටත් සිහිනයක්ම නොව

rm1980

Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    එල එල බිස්නස් එක ගොඩ යන්න කියල සුබ පතන
     

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    machan oya kiyana samanya geyata dana materials saha umbalage uparima kalaya gana kiyanwada?????
    and if you have and financial agreement with organization ewath dapan......machan wade bokken karanawanm sup ekak dennam..............
    aduma matawath geyak hadaganna bari ye.....
    by the way Sq feet 1100 kiyanne purchase keeyak wageda>>>apita thawa option ehema daganna puluwanda umbalage package ekata matharawa (like thappaya ,tiles warga,designs wenas karanna wage)
    by the way Congratulations machan
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    මචන් මට කියපන් නිදන කාමර 3 , සිනමා කාමරකුයි අතුලත්ව ගෙයක් හදන්න කීයක් යනවද?