ඔබට රැකියාවක් ලැබුනද? නැත්තම් කියවන්න.

prageeth119lk

Member
Feb 21, 2010
16,371
1,436
0
39
Galle
9+
11.gif
 
  • Like
Reactions: බන්ටු

kash123

Well-known member
  • Nov 16, 2011
    4,732
    571
    113
    Fort - Galle
    පට්ට කොල්ලෝ එළකිරි..
    6420847.gif

    මොකෙක්ගෙ වත් යටතෙ වැඩ කරන්න මම නම් කැමති නැහැ.. ලොකු සීන් නෙවේ.. මාර උකේ අමාරු මටත් තියෙන්නෙ..

    5527075.png


    9Y7qmQ3.png

    Danmama Beheth tikak gaththoth narakada machan :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:yes::yes:
     

    Aki992

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    6,393
    4,138
    113
    Home sweet home ..
    Mchn podi udwaakk oni ?? observer eke wage jobs walata apply karadii . CV ekayy thawa general application ekkauth hadala attach karanna onida ? nathnm CV eka witharakk athi da?
     

    333sajith

    Well-known member
  • Jun 7, 2009
    1,984
    467
    83
    Mchn podi udwaakk oni ?? observer eke wage jobs walata apply karadii . CV ekayy thawa general application ekkauth hadala attach karanna onida ? nathnm CV eka witharakk athi da?

    covering letter ekak gahpan mail eke peli 2-3