පට්ට කොල්ලෝ එළකිරි..
![]()
මොකෙක්ගෙ වත් යටතෙ වැඩ කරන්න මම නම් කැමති නැහැ.. ලොකු සීන් නෙවේ.. මාර උකේ අමාරු මටත් තියෙන්නෙ..
![]()
![]()













Mchn podi udwaakk oni ?? observer eke wage jobs walata apply karadii . CV ekayy thawa general application ekkauth hadala attach karanna onida ? nathnm CV eka witharakk athi da?