ela
Naradapathum Well-known member Feb 7, 2012 4,021 1,107 113 වැල ගහේ Sep 19, 2015 #29 chashikajw said: phn 1 root karala tyenna one neda oya zn 1ta? Click to expand... ඇත්තෙන්ම මේ Software එක භාවිතා කරන්න ROOT Access ඕනේ නෑ මචන්
chashikajw said: phn 1 root karala tyenna one neda oya zn 1ta? Click to expand... ඇත්තෙන්ම මේ Software එක භාවිතා කරන්න ROOT Access ඕනේ නෑ මචන්
.::J@S::. Well-known member Dec 4, 2011 9,987 6,665 113 ගග අද්දර Sep 21, 2015 #35 i was going to open a thread about mpe. then i saw this.
HKavinda Well-known member Dec 23, 2013 54,584 21,158 113 Panadura Sep 21, 2015 #36 You must spread some Reputation around before giving it to Naradapathum again.
maraputha Member Dec 23, 2014 3,720 409 0 Sep 21, 2015 #40 ජංගම_දුරකථන_හානිකරද? http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=18953933#post18953933