කුකුලොහ්,
ඕන ATM එහෙකින් සල්ලි ගන්න ඇහැක් කාඩ් එකක් මොකක්ද තියෙන්නෙ? දැනට ඒකට පාවිච්චි කරන්නෙ Frimi Debit Card එක. ඒත් දැන් උන්ගේ Offer මුකුත් නෑ. සල්ලි ගන්නවට Rs.30කුත් කපනෝ. මේකට මම දැන් mk?
ප:ලි:- Rs.30 කැපුනට කමක් නෑ. ඕන එහෙකින් ගන්න ඇහැකි නම් එච්චරයි.
ඕන ATM එහෙකින් සල්ලි ගන්න ඇහැක් කාඩ් එකක් මොකක්ද තියෙන්නෙ? දැනට ඒකට පාවිච්චි කරන්නෙ Frimi Debit Card එක. ඒත් දැන් උන්ගේ Offer මුකුත් නෑ. සල්ලි ගන්නවට Rs.30කුත් කපනෝ. මේකට මම දැන් mk?
ප:ලි:- Rs.30 කැපුනට කමක් නෑ. ඕන එහෙකින් ගන්න ඇහැකි නම් එච්චරයි.
Last edited: