ඕන ATM එහෙකින් සල්ලි ගන්න ඇහැක් විදියක්

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    :P HSBC Platinum card eka use kalata Advance eka gana danagena hitiye naha. Eka patta. Thanks kukuloh!
    Issella umba eka kiyapu widiyata mala panne mata. Mama meke kawadawath loku scene kiyawana ekek nemei mama gana. Ehema iddi apiwa hinganno ganata daala katha karaddi mala paninne nadda ban?

    Anyway dan hari. Umba nisa hondama option eka hoya gaththa. Thanks kukuloh! :love:
    Anyway HSBC da umbey bank eka? naththan yanna epa. melo rahak ne.

    anika umba masekata keeparak salli gannawada? 10k? ehema unoth umbat 300k wadi pua yanne. Umbey padiyath ekka eka echara gaanak ne mama hitanne. so HSBC not worth the trouble

    But itin badu kaalak line karanna kiyaapu card eka :P
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,470
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴

    ඇහැක් විදියක්​


    Ich Bin Ein Star Flirt GIF by RTLde
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    Me ahanne credit card eke balance eka ATM ekakin ganna ekak da? Mama hithuwe debit cards kiyala
    HSBC unge cards 2kata umbata onama bank ekaka ATM ekaking salli withdraw karanna puluwan charge ekak natuwa.

    dan godak un credit/debit card dekama eka card ekak widiayta tama denne
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    HSBC unge cards 2kata umbata onama bank ekaka ATM ekaking salli withdraw karanna puluwan charge ekak natuwa.

    Cards 2 kata kiwwe? Withdrawals onema ATM ekakin free hambena eka arenna wena HSBC eke wisheshathwayak nane?

    dan godak un credit/debit card dekama eka card ekak widiayta tama denne

    E kiwwe debit card eka dala savings acc eken nathuwa credit card balance eken salli ganna puluwan ekada
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    ඉතින් මචන් ඕන බැංකු කාඩ් එකකින් ඕන atm එකකින් සල්ලි ගන්න පුලුවන්. 30ක් කැපෙනව හැබැයි,
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    Cards 2 kata kiwwe? Withdrawals onema ATM ekakin free hambena eka arenna wena HSBC eke wisheshathwayak nane?



    E kiwwe debit card eka dala savings acc eken nathuwa credit card balance eken salli ganna puluwan ekada
    unge card categry 2k tiyenawa (platinum advance, premier). oya deken lankawe onama tanaka onama bank atm ekaking saving ekey salli ganna puluwan free of charge

    dan debit/credit kiyala card 2k ona ne, credit ekama savings acount ekata link karala withdra karanna puluwan savings eken.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    unge card categry 2k tiyenawa (platinum advance, premier). oya deken lankawe onama tanaka onama bank atm ekaking saving ekey salli ganna puluwan free of charge

    Ah atm walata nam kohomath kapenne na

    dan debit/credit kiyala card 2k ona ne, credit ekama savings acount ekata link karala withdra karanna puluwan savings eken.

    Eka ithin hama ekema ehemane. Credit card eka dammath Debit card eka dammath withdraw karanna yaddine select karanna one Savings account balance eken gannawada Credit card balance eken gannawada kiyala
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    Ah atm walata nam kohomath kapenne na



    Eka ithin hama ekema ehemane. Credit card eka dammath Debit card eka dammath withdraw karanna yaddine select karanna one Savings account balance eken gannawada Credit card balance eken gannawada kiyala
    Wena bank ATM walin ganna giyoth 30k kapenawa kiyala tama thread eka daapu mahatthaya kiwe.
     

    crazykavi

    Active member
  • Sep 27, 2012
    187
    166
    43
    LOLC Visa Debit කාඩ් වල කපන්නේ නැහැ මචන් එහෙම සල්ලි මොන ATM එකෙන් ගත්තා ත්.

    උන්ගේ Online Banking හොදයි වෙන Bank වලට යවන සල්ලි වලට රු 30 කපන්නේ නැහැ

    Online Banking Free දෙන්නේ උන්

    I Pay App එකත් පට්ට user friendly උන්ගේ...
     

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,805
    4,934
    113
    HSBC unge cards 2kata umbata onama bank ekaka ATM ekaking salli withdraw karanna puluwan charge ekak natuwa.
    උන්ගේ බන් ලෝකේ වටේ තියන අනිත් බැංකු වෙන වෙනම බැංකු විදියට නේද function වෙන්නේ ?? (තනි බැංකුවක එක එක රටේ තියන branches විදියට නෙමෙයි නේද )
     

    CustomerSupport

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    2,424
    1,554
    113
    Mamath issara baluwa HSBC Premier ekak ganna. Eth hassle is not worth it. Extended banking hours, 24 hours banking wage ewa na. Mama long time Sampath customer. Sampath eke charges wadi (online banking + SMS + card annual fee + credit card annual fee + withdrawal fee + etc.), eth service eka hodai. Fuel surcharge ekak na cards walata. Anith okkoma cards wala 1% thiyenawa. Mama awuruddata 100,000 wage petrol gahanawa, ethaninma anith banks wala ta dena fuel surchage eka Sampath fees walata match wenawa.
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    Anyway HSBC da umbey bank eka? naththan yanna epa. melo rahak ne.

    anika umba masekata keeparak salli gannawada? 10k? ehema unoth umbat 300k wadi pua yanne. Umbey padiyath ekka eka echara gaanak ne mama hitanne. so HSBC not worth the trouble

    But itin badu kaalak line karanna kiyaapu card eka :P

    Mage bank eka Sampath. Mama aththatama me thread eka damme Rs.30 kapena awula gana ahanna nemei ban. Lankawe onema ATM ekakin salli ganna puluwan card ekak gana danaganna. Eth thread eka hit wune salli kapenne nathuwa ATM withdrawal karana options gana. Mata withdrawal ekata Rs.30 kapena eka aththatama awualk naha. Mata one lesiyen salli ganna dakina onema ATM ekakin. Ekata kalin use kale Frimi. Eketh 30k kapenawa.

    Okkoma ewa baladdi HSBC hondai kiyala hithenawa.
    01.) No annual fee for HSBC CC (Now paying 4200 per annum) and Debit card (Now paying Rs.500 for Frimi card)
    02.) Withdraw money from any ATM with no fee
    03.) HSBC Advance CC instead of Platinum (Gameh anatha kukulanta pennala pora wenna puluwan Mr. Been wage)
    04.) No need to bring money while roaming abroad

    1670502038263.png
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    Mage bank eka Sampath. Mama aththatama me thread eka damme Rs.30 kapena awula gana ahanna nemei ban. Lankawe onema ATM ekakin salli ganna puluwan card ekak gana danaganna. Eth thread eka hit wune salli kapenne nathuwa ATM withdrawal karana options gana. Mata withdrawal ekata Rs.30 kapena eka aththatama awualk naha. Mata one lesiyen salli ganna dakina onema ATM ekakin. Ekata kalin use kale Frimi. Eketh 30k kapenawa.

    Okkoma ewa baladdi HSBC hondai kiyala hithenawa.
    01.) No annual fee for HSBC CC (Now paying 4200 per annum) and Debit card (Now paying Rs.500 for Frimi card)
    02.) Withdraw money from any ATM with no fee
    03.) HSBC Advance CC instead of Platinum (Gameh anatha kukulanta pennala pora wenna puluwan Mr. Been wage)
    04.) No need to bring money while roaming abroad

    View attachment 191301

    mamath cash back CC ekak thiyan idala cancel kara bn limit wadi karanne nathuwa.. 100k limit wadi kale na ada ada hitiya.. bambu gahaganna kiyala cancel karala damma.. com account ekak thiyenawanam hoda ATM coverage ekak thiyenawa..
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    Mamath issara baluwa HSBC Premier ekak ganna. Eth hassle is not worth it. Extended banking hours, 24 hours banking wage ewa na. Mama long time Sampath customer. Sampath eke charges wadi (online banking + SMS + card annual fee + credit card annual fee + withdrawal fee + etc.), eth service eka hodai. Fuel surcharge ekak na cards walata. Anith okkoma cards wala 1% thiyenawa. Mama awuruddata 100,000 wage petrol gahanawa, ethaninma anith banks wala ta dena fuel surchage eka Sampath fees walata match wenawa.

    mokakda machan fuel surcharge kiyanne? Sampath AMEX eke nam 2% cashback wenawa fuel gahuwama.

    mamath cash back CC ekak thiyan idala cancel kara bn limit wadi karanne nathuwa.. 100k limit wadi kale na ada ada hitiya.. bambu gahaganna kiyala cancel karala damma.. com account ekak thiyenawanam hoda ATM coverage ekak thiyenawa..

    Munge Advance account ekak open karala Debit card ekak gaththama onema ATM ekakin salli ganna puluwan kiyakwath kapenne nathuwa. Anith eka Credit card and debit card annual fees are waves off for the life time.
    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 5:55 PM

    Me ahanne credit card eke balance eka ATM ekakin ganna ekak da? Mama hithuwe debit cards kiyala

    Debit cards gana thamai ban ahuwe mama.
    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 5:57 PM
     
    • Like
    Reactions: හෙනයා