Anyway HSBC da umbey bank eka? naththan yanna epa. melo rahak ne.HSBC Platinum card eka use kalata Advance eka gana danagena hitiye naha. Eka patta. Thanks kukuloh!
Issella umba eka kiyapu widiyata mala panne mata. Mama meke kawadawath loku scene kiyawana ekek nemei mama gana. Ehema iddi apiwa hinganno ganata daala katha karaddi mala paninne nadda ban?
Anyway dan hari. Umba nisa hondama option eka hoya gaththa. Thanks kukuloh!![]()
anika umba masekata keeparak salli gannawada? 10k? ehema unoth umbat 300k wadi pua yanne. Umbey padiyath ekka eka echara gaanak ne mama hitanne. so HSBC not worth the trouble
But itin badu kaalak line karanna kiyaapu card eka
