ඕපන් පේපර් තියෙන වාහනයක් රෙජිස්ටර් කරගන්නකොට

weere_singhe

Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,436
    113
    ඕපන් පේපර් තියෙන වාහනයක් රෙජිස්ටර් කරගන්නකොට ඉදිරිපත් කරන්න ඕන
    පරණ අයිතිකරුගේ නමට තියෙන පොතයි, එයා අත්සන් කරපු MT6 එකයි, පරණ අයිතිකරුගේ ID කොපි එකකුයි විතරද?
    පරණ අයිතිකරුගෙන් ලියුමක් ඕනද?
    තව වෙන අවශ්‍ය දේවල් මොනවද?
    සාමාන්‍ය ට්‍රාන්ස්ෆර් එකකට මේ දවස් වල කියක් ගන්නවද?
    මේ දේවල් දන්නා කෙනෙක් කියන්න ළමයි
     

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,991
    5,672
    113
    ඉස්සරවෙලා ගන්න කලින් බලන්න කලින් අයිතිකාරයා එයාගෙ කොපිය යවලද කියල. එහෙම උනොත් ඔයාට ලොකු දඩයක් ගෙවන්න වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: Tanto and wqe123

    weere_singhe

    Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,436
    113
    ඉස්සරවෙලා ගන්න කලින් බලන්න කලින් අයිතිකාරයා එයාගෙ කොපිය යවලද කියල. එහෙම උනොත් ඔයාට ලොකු දඩයක් ගෙවන්න වෙනවා.
    නෑ මචං දැනට ලීසිං එකක් යන වාහනයක්, එයා එක පාර ගෙවලා ලිසින් එක ඉවර කරලා පොත එක්ක MT6 සයින් කරලා දෙන්නම් කිව්වා අපිට ට්‍රාන්ස්ෆර් කරගන්න කියලා.
    ඒ ප්‍රොසෙස් එකයි දැනගන්න ඕන
     

    rasikac

    Active member
  • Apr 3, 2007
    316
    240
    43
    Local
    ඕපන් පේපර් තියෙන වාහනයක් රෙජිස්ටර් කරගන්නකොට ඉදිරිපත් කරන්න ඕන
    පරණ අයිතිකරුගේ නමට තියෙන පොතයි, එයා අත්සන් කරපු MT6 එකයි, පරණ අයිතිකරුගේ ID කොපි එකකුයි විතරද?
    පරණ අයිතිකරුගෙන් ලියුමක් ඕනද?
    තව වෙන අවශ්‍ය දේවල් මොනවද?
    සාමාන්‍ය ට්‍රාන්ස්ෆර් එකකට මේ දවස් වල කියක් ගන්නවද?
    මේ දේවල් දන්නා කෙනෙක් කියන්න ළමයි
    පරණ අයිතිකරුගේ නමට තියෙන පොතයි, එයා අත්සන් කරපු MT6 එකයි, පරණ අයිතිකරුගේ ID කොපි එකයි.
    tawa ube passport size photo ekai, ID copy ekai. Thats all.

    hadisi nathnam normal servise dapan, 7000k ganak da koheda yanne 3 months walin book eka postal eke gedaratama enwa.
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    නෑ මචං දැනට ලීසිං එකක් යන වාහනයක්, එයා එක පාර ගෙවලා ලිසින් එක ඉවර කරලා පොත එක්ක MT6 සයින් කරලා දෙන්නම් කිව්වා අපිට ට්‍රාන්ස්ෆර් කරගන්න කියලා.
    ඒ ප්‍රොසෙස් එකයි දැනගන්න ඕන
    පරණ අයිතිකරුගේ නමට තියෙන පොතයි, එයා අත්සන් කරපු MT6 එකයි, පරණ අයිතිකරුගේ ID කොපි එකයි.
    tawa ube passport size photo ekai, ID copy ekai. Thats all.

    hadisi nathnam normal servise dapan, 7000k ganak da koheda yanne 3 months walin book eka postal eke gedaratama enwa.
    meka hari.

    ---------------------
    • ඔයා සල්ලි දීල ලිසින් එකෙන් පොත ඔයාට දෙන්න කියනවා නම් එතැන ෆෝරම් එකක් තියනවා පුරෝලා දෙන්න අයිති කරුට
    • ලිස්න් එකෙන් දිලිෂන් ලෙටර් එක ගන්න ඕනා absolute owner අයින් කරන්න. එක ගන්න. එක නැතිව ට්‍රාන්ස්ෆෙර් කරන්න බෑ. ඩබල් ට්‍රාන්ස්ෆර් එකක් වදින්නේ
    • එක පාරක් ට්‍රාන්ස්ෆර් කරලා මාස 6ක් යනවා ඊලග එකට


    ඔයා ගන්න ඕනා.
    1. ලියුමක් ඔයා වාහනේ ගත්තේ එයාගෙන් කියලා තහවුරු කරගන්න. මේක ට්‍රාන්ස්ෆෙර් එකට වැදගත් නෑ ඔයාට ඉස්සරහට එන්න පුළුවන් නීති කරදර වලට උදව්වක් ලෙස
    2. MTA ෆෝරම් සෙට් එක
    3. දිලිෂන් ලෙටර් එක
    4. ID එකේ කොපියක්. අත්සනක් දාලා දුන්නොත් හොදයි.

    ඉතිරි ටික ඔයාගේ ෆොටෝ, id. photo eka colour print ekak 2x2 una nam athi.
     

    weere_singhe

    Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,436
    113
    පරණ අයිතිකරුගේ නමට තියෙන පොතයි, එයා අත්සන් කරපු MT6 එකයි, පරණ අයිතිකරුගේ ID කොපි එකයි.
    tawa ube passport size photo ekai, ID copy ekai. Thats all.

    hadisi nathnam normal servise dapan, 7000k ganak da koheda yanne 3 months walin book eka postal eke gedaratama enwa.
    ස්තුතියි මචන් :love:

    meka hari.

    ---------------------
    • ඔයා සල්ලි දීල ලිසින් එකෙන් පොත ඔයාට දෙන්න කියනවා නම් එතැන ෆෝරම් එකක් තියනවා පුරෝලා දෙන්න අයිති කරුට
    • ලිස්න් එකෙන් දිලිෂන් ලෙටර් එක ගන්න ඕනා absolute owner අයින් කරන්න. එක ගන්න. එක නැතිව ට්‍රාන්ස්ෆෙර් කරන්න බෑ. ඩබල් ට්‍රාන්ස්ෆර් එකක් වදින්නේ
    • එක පාරක් ට්‍රාන්ස්ෆර් කරලා මාස 6ක් යනවා ඊලග එකට


    ඔයා ගන්න ඕනා.
    1. ලියුමක් ඔයා වාහනේ ගත්තේ එයාගෙන් කියලා තහවුරු කරගන්න. මේක ට්‍රාන්ස්ෆෙර් එකට වැදගත් නෑ ඔයාට ඉස්සරහට එන්න පුළුවන් නීති කරදර වලට උදව්වක් ලෙස
    2. MTA ෆෝරම් සෙට් එක
    3. දිලිෂන් ලෙටර් එක
    4. ID එකේ කොපියක්. අත්සනක් දාලා දුන්නොත් හොදයි.

    ඉතිරි ටික ඔයාගේ ෆොටෝ, id. photo eka colour print ekak 2x2 una nam athi.
    ස්තුතියි මචන් :love:
    ------ Post added on Sep 23, 2025 at 1:46 PM

    finance thibba ekak nam companyen dunna deletion letter ekth one
    ස්තුතියි මචන් :love:
    ------ Post added on Sep 23, 2025 at 1:47 PM
     
    • Like
    Reactions: wqe123

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    පරණ අයිතිකරුගේ නමට තියෙන පොතයි, එයා අත්සන් කරපු MT6 එකයි,
    MTA 6 - A1
    MTA 6 - B1
    MTA 8 - C
    මේ ෆෝම් තුන බාරදෙන්න ඕනෙ.
    පරණ අයිතිකරුගේ ID කොපි එකකුයි විතරද?
    පරණ අයිතිකරුගෙන් ලියුමක් ඕනද?
    මේ දෙක ඕනෙවෙන්නෙ වන් ඩේ ට්‍රාන්සර් කරනවනං විතරයි. එහෙම කරනවනං, අයි ඩී කොපියයි, නෝ ඔබ්ජෙක්ශන් ලෙටර් එකයි ග්‍රාමසේවක හරි සාම විනිසුරු කෙනෙක් හරි සහතික කරල තියෙන්න ඕනෙ.
    තව වෙන අවශ්‍ය දේවල් මොනවද?
    ඔයාගෙ පාස්පෝට් සයිස් ෆොටෝ දෙකක්.
    ඒකෙන් එකක් සහතික කරල තියෙන්න ඕනෙ.
    ලීස් එකක් ගිහින් තියෙන වාහනයක් නං, ඒක ක්ලියර් කරපු ලෙටර් එක ඕනෙ.
    වාහනේ පොත,
    අන්තිමට ගත්ත ආදායම් බලපත්‍රය,
    ඔයාගෙ අයිඩී එකයි කොපියකුයි,

    නම්බර් ප්ලේට් මාරු කරනවනං,
    පරණ නම්බර් ප්ලේට් දෙකයි, වීදුරුවෙ අලවල තියෙන ස්ටිකර් එකයි ඕනෙ. ස්ටිකර් එක නැතිවෙලානං, පොලීසියෙ පැමිණිල්ලක් දාල ඒ පැමිණිල්ලෙ කොපියක් ඕනෙ.

    සාමාන්‍ය ට්‍රාන්ස්ෆර් එකකට මේ දවස් වල කියක් ගන්නවද?
    හරියටම මතක නෑ.
    නෝමල් 5000ක් විතර
    වන් ඩේ 20000ක් විතර වෙයි...
     

    weere_singhe

    Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,436
    113
    MTA 6 - A1
    MTA 6 - B1
    MTA 8 - C
    මේ ෆෝම් තුන බාරදෙන්න ඕනෙ.

    මේ දෙක ඕනෙවෙන්නෙ වන් ඩේ ට්‍රාන්සර් කරනවනං විතරයි. එහෙම කරනවනං, අයි ඩී කොපියයි, නෝ ඔබ්ජෙක්ශන් ලෙටර් එකයි ග්‍රාමසේවක හරි සාම විනිසුරු කෙනෙක් හරි සහතික කරල තියෙන්න ඕනෙ.

    ඔයාගෙ පාස්පෝට් සයිස් ෆොටෝ දෙකක්.
    ඒකෙන් එකක් සහතික කරල තියෙන්න ඕනෙ.
    ලීස් එකක් ගිහින් තියෙන වාහනයක් නං, ඒක ක්ලියර් කරපු ලෙටර් එක ඕනෙ.
    වාහනේ පොත,
    අන්තිමට ගත්ත ආදායම් බලපත්‍රය,
    ඔයාගෙ අයිඩී එකයි කොපියකුයි,

    නම්බර් ප්ලේට් මාරු කරනවනං,
    පරණ නම්බර් ප්ලේට් දෙකයි, වීදුරුවෙ අලවල තියෙන ස්ටිකර් එකයි ඕනෙ. ස්ටිකර් එක නැතිවෙලානං, පොලීසියෙ පැමිණිල්ලක් දාල ඒ පැමිණිල්ලෙ කොපියක් ඕනෙ.


    හරියටම මතක නෑ.
    නෝමල් 5000ක් විතර
    වන් ඩේ 20000ක් විතර වෙයි...
    බොහොම ස්තුතියි :love:
     

    patiencefox

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    මම ඊයෙ ගියා....වාහන තුනක් onday හරවන්න...ඔනේ
    original registration paper
    MTA 6 B1
    MTA 8 C
    New owner ID copy
    Old owner Id copy
    ආදායම් බලපත්‍රය සහ කොපියක්
    පැවරුම්ලාබියා ගෙ පොටො එක MTA c කොලේ අලවන්න ඔනෙ.
    If needed Deletion Letter

    Full Complete කරපු උඩ ටික පමනයි..පැය දෙකෙන් ගන්න පුලුවන්...උදේ 8.45 වෙද්දි නාරාහේන්පිට RMV එකට පලයන්
     
    Last edited:

    weere_singhe

    Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,436
    113
    මම ඊයෙ ගියා....වාහන තුනක් onday හරවන්න...ඔනේ
    original registration paper
    MTA 6 B1
    MTA 8 C
    New owner ID copy
    Old owner Id copy
    ආදායම් බලපත්‍රය සහ කොපියක්
    පැවරුම්ලාබියා ගෙ පොටො එක MTA c කොලේ අලවන්න ඔනෙ.
    If needed Deletion Letter

    Full Complete කරපු උඩ ටික පමනයි..පැය දෙකෙන් ගන්න පුලුවන්...උදේ 8.45 වෙද්දි නාරාහේන්පිට RMV එකට පලයන්
    එල :love:
    දැන් ගණන් කොහොමද one day සහ සාමාන්‍ය දෙකේ
     

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,924
    5,088
    113
    Pandora
    පොඩි lease එකක් දාලා ගන්න. lease එකේ වුන් වුන්ගේ නමට වාහනේ හරවා ගයි.
     

    sawyer sweeten

    Well-known member
  • Dec 31, 2015
    2,922
    2,705
    113
    api kenekta dunna wahanayak. eka e kena eyage namata harawaganada denagnne kohomada..

    bike ekak dunna kenekta eyage phone wedakaranne. den 5 years wage. eka apata pasnayak weida