ඕපන් පේපර් තියෙන වාහනයක් රෙජිස්ටර් කරගන්නකොට

Tanto

Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    නෑ මචං දැනට ලීසිං එකක් යන වාහනයක්, එයා එක පාර ගෙවලා ලිසින් එක ඉවර කරලා පොත එක්ක MT6 සයින් කරලා දෙන්නම් කිව්වා අපිට ට්‍රාන්ස්ෆර් කරගන්න කියලා.
    ඒ ප්‍රොසෙස් එකයි දැනගන්න ඕන
    leasing gewala iwara karanawa nam deletion letter ekak tiyennath oone
    leasing company eken dena
    nathnam parama ayithiya nathi karannda baa
     
    • Love
    Reactions: weere_singhe

    weere_singhe

    Well-known member
  • Dec 26, 2023
    1,051
    1,436
    113
    මම ඊයෙ ගියා....වාහන තුනක් onday හරවන්න...ඔනේ
    original registration paper
    MTA 6 B1
    MTA 8 C
    New owner ID copy
    Old owner Id copy
    ආදායම් බලපත්‍රය සහ කොපියක්
    පැවරුම්ලාබියා ගෙ පොටො එක MTA c කොලේ අලවන්න ඔනෙ.
    If needed Deletion Letter

    Full Complete කරපු උඩ ටික පමනයි..පැය දෙකෙන් ගන්න පුලුවන්...උදේ 8.45 වෙද්දි නාරාහේන්පිට RMV එකට පලයන්
    මචං මේකේ Old owner Id copy එක JP කෙනෙක් සහතික කරන්න ඕනද?