ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

TomCat077

Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    mama dakkane ban eka account ekakin eka EOI ekai danna puluwan kiyala ekak. :eek:

    each EOI is unique.... multiple puluwan....189/190/489 walata eoi lodge karanna puluwan...same email address eken...Perfectly legal.... ekakin invitation eka aapu gaman anith eoi withdraw karanna....

    oni nam same visa type keta...eg 189...unath multiple eoi lodge karanna puluwan different job codes walin...different email address 2kin...
    habai ACS eka asses kara ganna wenawa deparak ethakota...
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    Age : 30
    Degree : 15
    Experience : 5 (After deducting 2 years)
    IELTS : 20 (Thama gatte na ban :P )

    thiyenawa nam danna hoda visa eka mokadda? 190,189 or 489

    Job : SE (IT)

    State dammoth chance ekak ei with additional 5 points....
    NSW nam superior english LU ganne....but VIC balanne exp eka LU
    partner points bari da? 189 > 190 > 489 ? :sorry:
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,637
    67,986
    113
    අනේ මන්ද බන්.... ලංකාවැ ගැන නම් කතා කරලා වැඩක් නැ....

    හිතා ගන්න බැ,,,

    Hmm i know the feeling.ausi inna ekak marry karala innawa kiyanneth ithin wenama life ekak tama.unge ammandila opadupa hoyanawa lankawe inna ayata wada.:rolleyes
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    each EOI is unique.... multiple puluwan....189/190/489 walata eoi lodge karanna puluwan...same email address eken...Perfectly legal.... ekakin invitation eka aapu gaman anith eoi withdraw karanna....

    oni nam same visa type keta...eg 189...unath multiple eoi lodge karanna puluwan different job codes walin...different email address 2kin...
    habai ACS eka asses kara ganna wenawa deparak ethakota...

    appatasiri ehenam 189,190 2 tama danna ona balanna. 189 n illanawa nam points 65i ne maximum puluwan mata. e nisa ena ekak natiwei ne :(

    So 190 try karanna ona.
     

    gcloud

    Well-known member
  • Mar 29, 2018
    1,161
    858
    113
    Mchnla, ausi and new Zealand wala loku wenasak thiyeda?

    Quality of living
    Jobs(electronic/software engineer)
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    Hmm i know the feeling.ausi inna ekak marry karala innawa kiyanneth ithin wenama life ekak tama.unge ammandila opadupa hoyanawa lankawe inna ayata wada.:rolleyes

    අනික සහෝ.... ගැනී මිනිහ වෙනවා මම ගනිගේ පහනෙන් එලිය බලන්න ගියාම....

    කබ්බ වගේ හැම එකටම හ්ම්ම් , හ්ම්ම් කියන් ඔහේ ඉන්න තියෙන්නේ.... මට හිතෙනවා අනික මේ තියෙන සැප දැන් ඔසී ගියාම නැති වෙය් කියල... :(
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    State dammoth chance ekak ei with additional 5 points....
    NSW nam superior english LU ganne....but VIC balanne exp eka LU
    partner points bari da? 189 > 190 > 489 ? :sorry:

    NSW,VIC hama ekatama dala balanawa with superior english
    tama superiror english na habai :D

    189 and 190 state eken denne 5 points ne
    ehema unoth each 8 dalath points 75i set wenne

    489 eke state eken 10k dena nisa
    489 eken dammoth points 80k set wenawa :baffled:baffled:baffled:

    Partner ge degree ekai job ekai match wenne na ban :(
     
    Last edited:

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    State dammoth chance ekak ei with additional 5 points....
    NSW nam superior english LU ganne....but VIC balanne exp eka LU
    partner points bari da? 189 > 190 > 489 ? :sorry:

    Mcn partner points ganna same occupation wenda oneda... Nattam list eke tyena occupation ekak thibbama athida?
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,736
    87,143
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    189 and 190 state eken denne 5 points ne
    ehema unoth each 8 dalath points 75i set wenne

    489 eke state eken 10k dena nisa
    489 eken dammoth points 80k set wenawa :baffled:baffled:baffled:

    Partner ge degree ekai job ekai match wenne na ban :(

    points 75 k madida ban?

    mage profession eka non pro rata ekata wetenne.

    itin 70n puluwan wei neda :rolleyes:

    me dawaswala partner qualification ganna hati hoyanawa.
     

    matrixsudu

    Active member
  • Jul 4, 2008
    313
    39
    28
    Everywhere
    Rules godak strict dan. Mamath Resident kenek. Mama meeta kalin godak ayata info dena thread ekakuth kala. Puluwan hama widiyatama answers dunna eka eka ayage prashna walata. Eth machan la dan lesi naha. PR apply karanna eligible wenna dan score eka 65 kala 1st July 2018 indala. Eta kalin one une 60. Ethakota Victoria state dan full. Visa invitations denne nathi gaanai.Anik state walath ehen mehen list eliyata enawa fill karanna puluwan job categories eth lesi naha, invitation ekak ganna. Degree ekak karala, IELTS 7 okkotoma ara gaththa unath madi , a tharamata competition eka wadi. 65 cut off score eka unata, 70, 75, 80, 85 gaththu ayath loku set ekak innawa.
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    ඕස්ට්‍රේලියාවේ regional වීසා ලබා පැමිණෙන සංක්‍රමනිකයන්ගෙන් 10 දෙනෙකුගෙන් 1 අයෙකුම මාස 18 කින් පසුව නගර කරා ආදී යන බවට වාර්තා වෙනවා .
    මේ පිලිබදව මෑතකදී සෙනට් සභාවේදී ද සාකච්චාවට බඳුන් වුනා. ඒ නිසාම Turnbull රජය බලාපොරොත්තු වන්නේ කලාපිය අනුග්‍රාහක වීසා නීති වෙනස්කරමින් එම ප්‍රදේශ වලම සං ක්‍රමනිකයන් රඳවා තබා ගනීමටයි .

    https://www.sbs.com.au/yourlanguage...nekugen-1-ayekum-maas-18-kin-psuv?language=si