
මම ඊයේ ගියා මචන් ලෝයර් කෙනෙක් මිට වෙන්න.. මචන් මු කිව්වා කතාවක් මට ලෙසටම වැදුනා මචන්..
ලංකාවේ එකෙක්ට ස්ටුඩන්ට් වැදුනා කියනේ පි.ආර් එක වැදුනා වගේ කිවා
හැබය් මෙහෙට ආවට පස්සේ කිවා සින් එක තේරුම් ගන්නේ.. අනික් එක පොර කිවේ..
මේ යන්නේ අවසාන ස්ටෙප්ස් ටික කිවා,, හැබය් මෙතනිනුත් එහාට ස්ටුඩන්ට් තියෙය් මොකද මුන් කියනේ නැහැ පි.ආර් එක ගන්න බහ කියල.. මුන් සම්පුර්නෙන්ම එකට කෙලවන එක කරන්නේ.. දැන් මචන් කිසිම ස්කිල් අඩුවක් නැහැලු.. මුන්ට සල්ලි ඕන නිසා මේ ප්රෝඩාව කරන්නේ..
ඒ වගේම මේ යන්නේ අවසාන ජෙනරේෂන් එක කිවා ස්ටුඩන්ට් ඇවිල්ලා පි.ආර් ගන්න

මම ඊයේ ගියා මචන් ලෝයර් කෙනෙක් මිට වෙන්න.. මචන් මු කිව්වා කතාවක් මට ලෙසටම වැදුනා මචන්..
ලංකාවේ එකෙක්ට ස්ටුඩන්ට් වැදුනා කියනේ පි.ආර් එක වැදුනා වගේ කිවා
හැබය් මෙහෙට ආවට පස්සේ කිවා සින් එක තේරුම් ගන්නේ.. අනික් එක පොර කිවේ..
මේ යන්නේ අවසාන ස්ටෙප්ස් ටික කිවා,, හැබය් මෙතනිනුත් එහාට ස්ටුඩන්ට් තියෙය් මොකද මුන් කියනේ නැහැ පි.ආර් එක ගන්න බහ කියල.. මුන් සම්පුර්නෙන්ම එකට කෙලවන එක කරන්නේ.. දැන් මචන් කිසිම ස්කිල් අඩුවක් නැහැලු.. මුන්ට සල්ලි ඕන නිසා මේ ප්රෝඩාව කරන්නේ..
ඒ වගේම මේ යන්නේ අවසාන ජෙනරේෂන් එක කිවා ස්ටුඩන්ට් ඇවිල්ලා පි.ආර් ගන්න
Hodawelawata man uni fees gewana eka nawathuwe![]()
මම ඊයේ ගියා මචන් ලෝයර් කෙනෙක් මිට වෙන්න.. මචන් මු කිව්වා කතාවක් මට ලෙසටම වැදුනා මචන්..
ලංකාවේ එකෙක්ට ස්ටුඩන්ට් වැදුනා කියනේ පි.ආර් එක වැදුනා වගේ කිවා
හැබය් මෙහෙට ආවට පස්සේ කිවා සින් එක තේරුම් ගන්නේ.. අනික් එක පොර කිවේ..
මේ යන්නේ අවසාන ස්ටෙප්ස් ටික කිවා,, හැබය් මෙතනිනුත් එහාට ස්ටුඩන්ට් තියෙය් මොකද මුන් කියනේ නැහැ පි.ආර් එක ගන්න බහ කියල.. මුන් සම්පුර්නෙන්ම එකට කෙලවන එක කරන්නේ.. දැන් මචන් කිසිම ස්කිල් අඩුවක් නැහැලු.. මුන්ට සල්ලි ඕන නිසා මේ ප්රෝඩාව කරන්නේ..
ඒ වගේම මේ යන්නේ අවසාන ජෙනරේෂන් එක කිවා ස්ටුඩන්ට් ඇවිල්ලා පි.ආර් ගන්න
Kauda bn lawyer..maath ekek hoyanawa mage Degree eka Ausitor widihata access karanna puluwanda balanna.. General accountant man hithanne dan 85k wath oni wage



v85th madilu ban Ay ban a Uba nikam igana gannawada

Kauda bn lawyer..maath ekek hoyanawa mage Degree eka Ausitor widihata access karanna puluwanda balanna.. General accountant man hithanne dan 85k wath oni wage
Kauda bn lawyer..maath ekek hoyanawa mage Degree eka Ausitor widihata access karanna puluwanda balanna.. General accountant man hithanne dan 85k wath oni wage
Tawa tikak mehe badu gahala lankawata yanawa![]()
Man igena ganne ne bn.first semester karala nikan hitiya athal eke.mata tereuna anith ayata kohoma wethatg mata nan malata study karala pr danna be kiyala.kellek hoya hoya hitiya allaganna.mehe inna genuth epa una![]()
hutto emios,,, uba trade ekk krpnko
65 daganna puluwan ne anatakukulo
Tawa tikak mehe badu gahala lankawata yanawa![]()