ඕස්ට්‍රේලියාවට පැන ගන්න ලේසි ක්‍රමයක් කි

rskoora

Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    Man danna ekektawath pr ne bn.awurudu 6kata kalin apu un.okoma points aran dan mukuth ne.mae july wala idan call answer karammeth ne.:P mata kela wenawa bn tawa hityoth.eka hinda tawa wana wenna kalin maru wenawa

    :sorry:
     

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    Mun ewilla inne thousand talks dila lankawe kello marry karala.kello unwa marry karala tiyenneth ausi inna hinda.itihin hitapanko 6 years walata wage passe aye lankawaata yanna unama.sepa

    Tahikenawa paw wade Mona unath kollonge dreams ☹️
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,640
    67,991
    113
    Tahikenawa paw wade Mona unath kollonge dreams ☹️

    Ow bn kauda ithin hitanne.masa 6kata kalin 75 tibba accounting dan 85.anika godak un 32 age limit eke inne okoma point hadagena eddi.ithin eoi eka dala invitation enakan masa ganakata wada innath be unge age point paninawa.ita passe full anathai:sorry:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,740
    87,147
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Hmm ow bn ara lanka ads personal wage scene ekak.

    lanka ads personal kiyanne mokakda kiyala danneth na kiyahanko.. :rofl::baffled::baffled: monawada me jeewitha :dull:

    Man danna ekektawath pr ne bn.awurudu 6kata kalin apu un.okoma points aran dan mukuth ne.mae july wala idan call answer karammeth ne.:P mata kela wenawa bn tawa hityoth.eka hinda tawa wana wenna kalin maru wenawa

    ubata pr nadda? mn hituwe uba PR walata inne kiyala.
    enna enna kelawena seen ekak penne neda?

    ara ekek dala tibune regional neethi wenas karanna yanawa kiyala
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    Ow bn kauda ithin hitanne.masa 6kata kalin 75 tibba accounting dan 85.anika godak un 32 age limit eke inne okoma point hadagena eddi.ithin eoi eka dala invitation enakan masa ganakata wada innath be unge age point paninawa.ita passe full anathai:sorry:

    PR amathaka karala inna ike full sape inna thiyenne bn man wage :yes: