ඕස්ට්රේලියාවේ මිනිස්සු වාහන ගන්න විදිය
යාලුවනේ australia ඉන්න මගේ යාලුවෙක් කිවුව විස්තර ටිකක් මේ.australia ඉන්න කෙනෙක් වාහනයක් ගන්නවනම්.උදාහරණ ටොයෝටා එකක් නම් ටොයෝටා company එකෙන්ම පවත්වගෙන යන toyota web site එකක් තියෙනවා.ඒකෙන් තමන් ආස විදියට වාහනේ තෝරලා order කරන්න පුලුවන්.ඊට පස්සේ ඉතින් තමන්ට ලගම showroom එකට ගිහින් අවුරුදු පහක warranty එක්ක.උනු උනුවෙම වාහනේ ගේන්න පුලුවන් වාහන මිල ගනන් එහෙමත් දැනගන්න ආස වෙයි ඔයාලා..මෙන්න මේ පහල තියන ලින්ක් එකෙන් ගිහින් ඔයාලත් මිල ගනන්.බලලා.පොඩි අත්දැකීමක් ලබාගන්න.මිල ගනන් දෙන්න postel code එක ඉල්ලුවොත් 2000 ටයිප් කරන්න ඒක සිඩ්නි කෝඩ් එක.australia doller එකක් ලන්කාවේ මුදලින් රුපියල් සීයක් වගේ වෙන්නෙ.එහෙනම් ගිහිල්ලම බලන්නකෝ.ඔය toyota camry 2015 brandnew කාර් එකක් australia වල ලක්ශ 29 වගේ වෙන්නේ.
http://www.toyota.com.au/home
මේ kia
(postel code එක 2000)
http://www.kia.com.au
යාලුවනේ australia ඉන්න මගේ යාලුවෙක් කිවුව විස්තර ටිකක් මේ.australia ඉන්න කෙනෙක් වාහනයක් ගන්නවනම්.උදාහරණ ටොයෝටා එකක් නම් ටොයෝටා company එකෙන්ම පවත්වගෙන යන toyota web site එකක් තියෙනවා.ඒකෙන් තමන් ආස විදියට වාහනේ තෝරලා order කරන්න පුලුවන්.ඊට පස්සේ ඉතින් තමන්ට ලගම showroom එකට ගිහින් අවුරුදු පහක warranty එක්ක.උනු උනුවෙම වාහනේ ගේන්න පුලුවන් වාහන මිල ගනන් එහෙමත් දැනගන්න ආස වෙයි ඔයාලා..මෙන්න මේ පහල තියන ලින්ක් එකෙන් ගිහින් ඔයාලත් මිල ගනන්.බලලා.පොඩි අත්දැකීමක් ලබාගන්න.මිල ගනන් දෙන්න postel code එක ඉල්ලුවොත් 2000 ටයිප් කරන්න ඒක සිඩ්නි කෝඩ් එක.australia doller එකක් ලන්කාවේ මුදලින් රුපියල් සීයක් වගේ වෙන්නෙ.එහෙනම් ගිහිල්ලම බලන්නකෝ.ඔය toyota camry 2015 brandnew කාර් එකක් australia වල ලක්ශ 29 වගේ වෙන්නේ.
http://www.toyota.com.au/home
මේ kia
(postel code එක 2000)
http://www.kia.com.au
Last edited:








Yeah the mileage clocks high pretty soon as people do travel a lot.yes, 100,000Km is pretty much nothing 