කට්ටිය අද ටිකක් කලබල වෙලා , රතු වෙලා .......

Camacho

Well-known member
  • Apr 15, 2024
    1,324
    1,723
    113
    ඊයෙත් එහෙම තමයි. හෙනම tension එකෙන් ඉන්නේ. වැඩේ පත්තු වෙන්න කලින්ම පොඩි පොඩි කතා ටිකක් දැම්මේ
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL and dilann

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,922
    9,744
    113
    B428R5u.jpeg
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,999
    167,835
    113
    එකමත් එක රටක
    apo mewa balanne na bng, man munge pod tika witarai baluwe, habai podcast walanam mu kiyanne LGBT eka over gihin tiyenne kiyala. munge comedy walatanam hina yanne na :baffled:
    එහෙම තමයි . උන් උන්ගේ main එකෙන් කරන්නේ මිනිස්සු අල්ලන එක . අනිත් ඒවා වලින් තමයි අනිත් දේවල වලට පාවිච්චි කරන්නේ .
    දිලිත් දෙරණ නෙවෙයි නේ පාවිච්චි කරන්නේ උගේ අනිත් මේ වගේ වැඩ වලට . Pulse එක
     

    lasithh

    Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    USAID එකෙන් සල්ලි නොගත්ත NGO එකක් රජයක් නැතුව ඇති ලංකාවෙ .ඔය සර්වෝදය හෙම තනිකරම දිව්වෙත් USAID Fund වලින් කියල ඕකෙ වැඩ කරපු එකෙක් කිව්ව මට. උන් ඔය LGBT promote කරන එකට අමතරව ලංකාවෙ සෑහෙන වැඩක් කරල තියෙනව මිනිස්සුන්ට හොයල බැලුවොත්.

    LGBT සීන් එක උනත් promote කරන්ඩ ඇත්තේ ඒක උන්ගෙ government එකේ ප්‍රතිපත්තියක් හින්ද මිසක් නැතුව මේ ලංකාවෙ අහවල් එක්කට බලපෑම් කරන්ඩ හෙනට plan කරල හොරෙන් කරපු මගුලක් නෙවෙයි කියල තමයි මට නම් හිතෙන්නෙ.සමස්තයක් ලෙස ගත්තම ඔය නොගැලපෙන දේවල් වලට දශම ගානක් මුදල් ගියා නම ඊට වඩා ඉතා විශාල මුදලක් රටේ යහපත වෙනුවෙන් යොදවල තියේ කියන එක තමයි මගේ අදහස.
     
    Last edited:

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,401
    1
    101,285
    113
    34
    Kalutara
    ඕන නම් කියපන් අබ මිටක් නෙමෙයි ග්‍රෑම් 500ක් විතර දෙතැහැකි..
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,416
    1
    62,070
    113
    Mother Earth
    අර කෙල්ලගෙ මූණ දැක්කම මට මොකුත් කියන්න හිතෙන්නේ නෑ. 🙂
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    USAID එකෙන් සල්ලි නොගත්ත NGO එකක් රජයක් නැතුව ඇති ලංකාවෙ .ඔය සර්වෝදය හෙම තනිකරම දිව්වෙත් USAID Fund වලින් කියල ඕකෙ වැඩ කරපු එකෙක් කිව්ව මට. උන් ඔය LGBT promote කරන එකට අමතරව ලංකාවෙ සෑහෙන වැඩක් කරල තියෙනව මිනිස්සුන්ට හොයල බැලුවොත්.

    LGBT සීන් එක උනත් promote කරන්ඩ ඇත්තේ ඒක උන්ගෙ government එකේ ප්‍රතිපත්තියක් හින්ද මිසක් නැතුව මේ ලංකාවෙ අහවල් එක්කට බලපෑම් කරන්ඩ හෙනට plan කරල හොරෙන් කරපු මගුලක් නෙවෙයි කියල තමයි මට නම් හිතෙන්නෙ.සමස්තයක් ලෙස ගත්තම ඔය නොගැලපෙන දේවල් වලට දශම ගානක් මුදල් ගියා නම ඊට වඩා ඉතා විශාල මුදලක් රටේ යහපත වෙනුවෙන් යොදවල තියේ කියන එක තමයි මගේ අදහස.

    USAID eken hoda vadath kerila thiyanava kiyala Elon Musk kiyala thibuna. Political veda thama awl.