මෙයා මෙ හුත්තක් කතාකරනවා.. මම මේ පන්නපු පෙට්ටි වල විස්තර හොයන අස්සෙ@Walter White menna ubalage කතානායක ගේ සහති කේ illanawa
මෙයා මෙ හුත්තක් කතාකරනවා.. මම මේ පන්නපු පෙට්ටි වල විස්තර හොයන අස්සෙ
Ado ubalage maha ewun boru upadi pennala ubalawa rawattala chanda ganna taram ubala modayo kiyala unuth dannawa bn...8 wath pass nathi una run karapu parliment ekata enda thiyena upadiyak unath karapu ekek giya eka kochchara deyakda? iwasaganna baruwa ke gahanawa...kohen hari pahalata danna...![]()
Ado ubalage maha ewun boru upadi pennala ubalawa rawattala chanda ganna taram ubala modayo kiyala unuth dannawa bn...
Mada peradiga gruha sewaka wesa balla gihin hambayek ge paiyak lewa kaala keeyak hari hoyaganjbithin huththo ubala wage toiyoi baiyoi moda ponnayo thamai
Mada peradiga gruha sewaka wesa balla gihin hambayek ge paiyak lewa kaala keeyak hari hoyaganjb
thota dan ponna ranil wesige puthage puka lewa kannath naha neda ponnayo
Mada peradiga gruha sewaka wesa balla gihin hambayek ge paiyak lewa kaala keeyak hari hoyaganjb
Mada peradiga gruha sewaka wesa balla gihin hambayek ge paiyak lewa kaala keeyak hari hoyaganjb