කථානායකගේ උපාධිය බොරුවක්!! වැඩේ අතේ මාට්ටු 🤥

KadawathaKolla

Well-known member
  • Feb 20, 2013
    3,787
    5,574
    113
    රන්වලයා ගේ කේස් එක ආණ්ඩුව දනිස්සෙන් උඩට ගන්නේ නෑ කිව්වා. ඒකට චන්දේ දීපු එවුන්ගේ හිත රිදිලා. අර සරණාගතයෙක් ඉන්නේ ප්‍රන්සේ. ඌටත් ඌවා වෙලා. මිනිහාට ආරන්චි කලින් එන හින්දා දන්නවා ඈති රන්වලයාගේ ඈත්ත තත්වේ

     
    • Haha
    Reactions: haunte

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113

    VZnFEyd.png
     
    • Dislike
    Reactions: G Starlin

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මෙයා මෙ හුත්තක් කතාකරනවා.. මම මේ පන්නපු පෙට්ටි වල විස්තර හොයන අස්සෙ

    ai weapons thibba kiyala wipakshen thread ekak dala thibbe


    owa pannala newei, red channel ewata, passe green channel gahala gate pass ehema dala offcially release karala thiyenne
     

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    8 wath pass nathi una run karapu parliment ekata enda thiyena upadiyak unath karapu ekek giya eka kochchara deyakda? iwasaganna baruwa ke gahanawa...kohen hari pahalata danna... :ROFLMAO:
    Ado ubalage maha ewun boru upadi pennala ubalawa rawattala chanda ganna taram ubala modayo kiyala unuth dannawa bn...