කලු web එකේ වැල

Tramadol

Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,030
    8,363
    113
    Kotahena
    මොකක්වත් එහෙම ට්‍රැක් කරන්න බෑ, අද තියන සයිට් හෙට නෑ එහෙම තමයි ඒකෙ, ගොඩක් ඉල්ලුම චයිල්ඩ් සහ වද දෙන ඒවට තමයි ඒකෙ පේන විදියට, ගොඩක් ඉන්නව මානසික ලෙඩ්ඩු මට අප්පිරිය උනා පලවෙනි දවසෙම , ගොඩක් ඒව බිට් කොයින් වලට සෙල් කරන්න තියෙන්නෙ ඒව නම් සුවර්ද දන්නෙ නෑ , ෆෝරම් තියනව ඒවගෙ තමයි ඉතින් බලන්න වෙන්නෙ ඕනෙ ඕනෙ ඒව , සෙලිබිරිටිලගෙ ලීක්ස් එහෙම තිය්නව ගොඩක් , තව සොශල් මීඩියා එකවුන්ට් උසර්නේම් පාස්වර්ඩ් එහෙම තොග පිටින් තිය්නව


    සර්ච් එන්ජින් තිය්නවව වෙනම , විකි ලීක්ස් එකක් තිය්න්ව ඒකෙත් තිය්නව උප්ඩේටඩ් ලින්ක්ස් එහෙම මම සර්ච් එන්ජින් ලින්ක් ඒකෙන් හොයාගෙන ඕනෙ එක ඒකෙන් සර්ච් කරනව ,
    ------ Post added on Apr 28, 2026 at 4:02 PM
    Wikileaks eka neda tor developer

    Dark web eke thiyrna ewa loku kalui ගගා haminennepa ban hena cringe. Mama aqrudu 17 wage idan yanne dan wayasa 35 ටත් wadie.
    Issara oya payye මොකුත් na
    Nikan proxyak wage.

    Hidden wikiye ඇති labbak na. Direct link share wena ewa aran yanna ona. Search engine practical na
    Chatrooms thiyenawa. Onion links snare wenawa. Eka ekaaa ta una denawal එකේදි arahemai ගගා කියනව විතරයි.
    Hari හමන් දෙයක් ganna amarui. Bitcoin one. සල්ලි ගෙවලා අන්තිමට scam.
    Porn කියල password දාපු zip file ekak එව්ව කියල අන්තිමට ගෙවපු Bitcoin ටිකත් නෑ. Site report කරන්න විදියක් වත් නෑ මුළු Site එකම Scam කියලා තේරෙන්නේ වෙලා ගියහම දන්නේ නැති එවුන්ට.

    Drug import කරන්න පුළුවන්. ඒකත් invite කරල register වෙච්චි market place එකකින්. Weapon drugs. ඕවා කරන්න ලංකාවේ athuleth connection තියෙන්න ona underworld. Pakko awilla weapon business කරනව.
    3d printed guns. Bullets designs. ඕවා තියනවා.
    Gore
    Childporn
    Rape porn වගේ ඒවා බලන්න invite ඕන ඉස්සර. දැන් එහෙම ඒවත් නැහැ දැන් ඔක්කොම Bitcoin වලින් buy කරන්න ඕන හැබැයි buy කරාම 99% තියෙන්නෙ බොරු.
    ඔළුව විකාර වෙන payyawal නම් හම්බවෙලා නෑ එහෙම gore බැලුවා කියල මට නම් මහ ලොකු විකාර willak වෙන්නේ nae. Weak එවුන්ට අවුලක් ඇති මරණ kapana කොටන ඒවා බලද්දී.
    මම නම් හැමදාම @Don GasCan ගෙ අම්මට huththata මිරිස් දාලා kotanawa. හෙන normal ඕව
    ------ Post added on May 1, 2026 at 8:51 AM
     
    Last edited:

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,617
    49,979
    113
    සේදවත්ත
    Wikileaks eka neda tor developer

    Dark web eke thiyrna ewa loku kalui ගගා haminennepa ban hena cringe. Mama aqrudu 17 wage idan yanne dan wayasa 35 ටත් wadie.
    Issara oya payye මොකුත් na
    Nikan proxyak wage.

    Hidden wikiye ඇති labbak na. Direct link share wena ewa aran yanna ona. Search engine practical na
    Chatrooms thiyenawa. Onion links snare wenawa. Eka ekaaa ta una denawal එකේදි arahemai ගගා කියනව විතරයි.
    Hari හමන් දෙයක් ganna amarui. Bitcoin one. සල්ලි ගෙවලා අන්තිමට scam.
    Porn කියල password දාපු zip file ekak එව්ව කියල අන්තිමට ගෙවපු Bitcoin ටිකත් නෑ. Site report කරන්න විදියක් වත් නෑ මුළු Site එකම Scam කියලා තේරෙන්නේ වෙලා ගියහම දන්නේ නැති එවුන්ට.

    Drug import කරන්න පුළුවන්. ඒකත් invite කරල register වෙච්චි market place එකකින්. Weapon drugs. ඕවා කරන්න ලංකාවේ athuleth connection තියෙන්න ona underworld. Pakko awilla weapon business කරනව.
    3d printed guns. Bullets designs. ඕවා තියනවා.
    Gore
    Childporn
    Rape porn වගේ ඒවා බලන්න invite ඕන ඉස්සර. දැන් එහෙම ඒවත් නැහැ දැන් ඔක්කොම Bitcoin වලින් buy කරන්න ඕන හැබැයි buy කරාම 99% තියෙන්නෙ බොරු.
    ඔළුව විකාර වෙන payyawal නම් හම්බවෙලා නෑ එහෙම gore බැලුවා කියල මට නම් මහ ලොකු විකාර willak වෙන්නේ nae. Weak එවුන්ට අවුලක් ඇති මරණ kapana කොටන ඒවා බලද්දී.
    මම නම් හැමදාම @Don GasCan ගෙ අම්මට huththata මිරිස් දාලා kotanawa. හෙන normal ඕව
    ------ Post added on May 1, 2026 at 8:51 AM
    ලොල්ලා කැරිම පච ගොඩක් අරිනවා කියලා උබේ අම්මා මේං මගේ කටට ගන්න ගමන් කියනවා 🤣
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,030
    8,363
    113
    Kotahena
    ලොල්ලා කැරිම පච ගොඩක් අරිනවා කියලා උබේ අම්මා මේං මගේ කටට ගන්න ගමන් කියනවා 🤣
    උඹ වගේ නොදන්න huttawal dodawala pacha වෙන ponnayek නෙමෙයි මං කියල උබේ අම්ම දන්නව.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,617
    49,979
    113
    සේදවත්ත
    උඹ වගේ නොදන්න huttawal dodawala pacha වෙන ponnayek නෙමෙයි මං කියල උබේ අම්ම දන්නව.
    පොන්නයා ෆයර් වෙලා 🤣 , අම්මා කිව්වා උබ වගේ දාර පොන්නයෙක්ව උස් මහත් කරන්න වේසකමේ යන්න උනා කියලා. උබත් උබේ තාත්තා වගේම දාර ලොල්ලෙක් ලු කියන්නේ මේ
     

    JesonLucid

    Member
    Mar 19, 2026
    22
    16
    3
    බලන්නෙපා බං.. දවසක් යාලුවෙක්ට කියල ඌ එව්වා.. සංසාරේ එපා උනා gore sites එහෙම.. ආසාව තේරෙයි බැලුවම
     

    tnilupul21

    Member
    Aug 9, 2021
    18
    6
    3
    කොහොමද බලන්නේ බන්? හොද ඒවා තියනවද? 🥰🥰 bdsm ඒවා එහෙම?
    cp තමා වැඩිහරියක්ම තියෙන්නේ .

    Wikileaks eka neda tor developer

    Dark web eke thiyrna ewa loku kalui ගගා haminennepa ban hena cringe. Mama aqrudu 17 wage idan yanne dan wayasa 35 ටත් wadie.
    Issara oya payye මොකුත් na
    Nikan proxyak wage.

    Hidden wikiye ඇති labbak na. Direct link share wena ewa aran yanna ona. Search engine practical na
    Chatrooms thiyenawa. Onion links snare wenawa. Eka ekaaa ta una denawal එකේදි arahemai ගගා කියනව විතරයි.
    Hari හමන් දෙයක් ganna amarui. Bitcoin one. සල්ලි ගෙවලා අන්තිමට scam.
    Porn කියල password දාපු zip file ekak එව්ව කියල අන්තිමට ගෙවපු Bitcoin ටිකත් නෑ. Site report කරන්න විදියක් වත් නෑ මුළු Site එකම Scam කියලා තේරෙන්නේ වෙලා ගියහම දන්නේ නැති එවුන්ට.

    Drug import කරන්න පුළුවන්. ඒකත් invite කරල register වෙච්චි market place එකකින්. Weapon drugs. ඕවා කරන්න ලංකාවේ athuleth connection තියෙන්න ona underworld. Pakko awilla weapon business කරනව.
    3d printed guns. Bullets designs. ඕවා තියනවා.
    Gore
    Childporn
    Rape porn වගේ ඒවා බලන්න invite ඕන ඉස්සර. දැන් එහෙම ඒවත් නැහැ දැන් ඔක්කොම Bitcoin වලින් buy කරන්න ඕන හැබැයි buy කරාම 99% තියෙන්නෙ බොරු.
    ඔළුව විකාර වෙන payyawal නම් හම්බවෙලා නෑ එහෙම gore බැලුවා කියල මට නම් මහ ලොකු විකාර willak වෙන්නේ nae. Weak එවුන්ට අවුලක් ඇති මරණ kapana කොටන ඒවා බලද්දී.
    මම නම් හැමදාම @Don GasCan ගෙ අම්මට huththata මිරිස් දාලා kotanawa. හෙන normal ඕව
    ------ Post added on May 1, 2026 at 8:51 AM
    සිරාවට 99ක්ම තියෙන්නේ ස්කැම්😁
    ------ Post added on Aug 26, 2026 at 9:37 PM
     

    Mr.Wikirana

    Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,589
    10,420
    113
    44
    Living in an Atom
    එක දවසක් ඔය dark web කියන එකට යන්න ආසාවක් තියෙනව. ජීවිතේට ගිහින් නෑ. කොහොමද යන්නෙ ඒකට? Tor එක දාගෙන ඒකෙ මොකක්ද search කරන්නෙ?
    Be careful. Honeypots thiyanawa. Ubawa arrest karayi
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,125
    4,279
    113
    Sri Lanka
    Be careful. Honeypots thiyanawa. Ubawa arrest karayi

    මම දවසක් ගියා මේ ලඟදි... මෙලෝ රහක් නෑ. පට්ට Slow loading. ‍බොරු links, බොරු Directory තියෙන්නෙ. ඊට වඩා නිකන් එක හොඳයි කියල ආයෙ ගියේ නෑ. Load වෙනකන් ඉවසන් ඉන්න බැරි තැන තමයි අත ඇරියෙ වැඩේ :lol:
     

    Mr.Wikirana

    Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,589
    10,420
    113
    44
    Living in an Atom
    මම දවසක් ගියා මේ ලඟදි... මෙලෝ රහක් නෑ. පට්ට Slow loading. ‍බොරු links, බොරු Directory තියෙන්නෙ. ඊට වඩා නිකන් එක හොඳයි කියල ආයෙ ගියේ නෑ. Load වෙනකන් ඉවසන් ඉන්න බැරි තැන තමයි අත ඇරියෙ වැඩේ :lol:
    uba ලුණු සිවියෙ බ්‍රව්සර් එකෙන් ද. අපෝ ළදරු වැඩ. උබ හරි විදහට ඩාර්ක් වෙබ් ගිහින් නැහැ.