Matath me prashnemai tiyenne
Anantayata song eka saha tawa sindu deka thunak witarai terenne wachana.eyage sindu lyrics balala tama terenne![]()
おかしいんじゃない?
Matath me prashnemai tiyenne
Anantayata song eka saha tawa sindu deka thunak witarai terenne wachana.eyage sindu lyrics balala tama terenne![]()
![]()
おかしいんじゃない?

සයූ අක්කි ලිද පමණි.. අපේ comment ටික දැකල
කොමෙන්ට් එකට කෙලලා![]()

Nani yutteru anta.wakaranai kara wakaranai yutteta .watashi sono hitho ni ammari daisuki nai na![]()

Nani yutteru anta.wakaranai kara wakaranai yutteta .watashi sono hitho ni ammari daisuki nai na![]()

අනිව බං.. දෙකයි පනහෙ ගොන් බඩු.. mix කරල තෙම්පරාදු කරල සේරම කරල සින්දු එලියට දාන උන් නෙ බං ඉන්නෙ.. ලයිව් කියන්න කිව්වොත් නානව..![]()
හැබැයි සචියා සෙන්ට්රිග්රේඩ්ස් බෑන්ඩ් එකේ හිටපු උදයටත් සිරා ටැලන්ට් එකක් තියෙනවා.. ඌත් සිරාම බුලට් එකක් තමා.. එතකොට චිත්රාල් සෝමපාල, නදීක ගුරුගේ, නදීක පෙරේරා, ඉන්ද්රචාප ලියනගේ කියන්නෙත් සිරා බුලට් ටිකක් මෑත කාලයේ බිහිවෙච්ච..
ජය ශ්රී බෑන්ඩ් එකත් පදිරි..
මං හිතන්නෙ තහනම් කලාද කොහෙද.. කුණුහරුප වැඩියි හරි මොකක් හරි සීන් එකකට..
කොහෙ ලයිව් කියන්නද බං.. හිටගෙන බඩ යයි.. සවුන්ඩ් මික්සර් නැත්නම් උන්ට ගායකයො වෙන්න බෑ.. දෙකයි පනහෙ චරිත බං.. ඔය ඉරාජ්, භාතිය, සංතුෂ් කියන්නෙ ගායකයොද.. බල්ලො වගේ බුරනවා.. නරි වගේ හූ කියනවා.. මට නම් කන් කරච්චලයක් උන්ගෙ සිංදු.. ඉස්සර හද රැදි පැයේ ලයිව් ශෝ වලට ඇවිත් උන් සිංදුව ප්ලේ කරලා බොරුවට කට හොල්ලලා යනවා.. හිනා යන්නෙ පු#න් ළඟ ඉන්න එවුන්ට..හැබැයි සචියා සෙන්ට්රිග්රේඩ්ස් බෑන්ඩ් එකේ හිටපු උදයටත් සිරා ටැලන්ට් එකක් තියෙනවා.. ඌත් සිරාම බුලට් එකක් තමා.. එතකොට චිත්රාල් සෝමපාල, නදීක ගුරුගේ, නදීක පෙරේරා, ඉන්ද්රචාප ලියනගේ කියන්නෙත් සිරා බුලට් ටිකක් මෑත කාලයේ බිහිවෙච්ච..
ජය ශ්රී බෑන්ඩ් එකත් පදිරි..
මං ආස කරන සිරාම ගායකයෙක් ඉන්නවා.. අජිත් කුමාරසිරි.. සමහර අය පොරට කැමති නෑ.. මං ආසම Love n Vote සිංදුවට පොරගෙ.. අහලා බලපං..
අජිත් 3rd World කියලා ඇල්බම් එකක් කලා.. අනේ මන්දා බං මොනා වුණාද කියලා..මං හිතන්නෙ තහනම් කලාද කොහෙද.. කුණුහරුප වැඩියි හරි මොකක් හරි සීන් එකකට..
ඕන නම් ඇල්බම් එකම බාගෙන අහපං..
http://www.mediafire.com/download/myodw4dnco2/Ajith+Kumarasiri.rar
මට සෙට් වෙන්නෙ නෑ බං ඔය අජිත් කියන පොරගෙ ඒව ජීවිතේට..
මෙට්ල් ටයිප් එකට යන කටහඩක්.. මට අහන්න නම් ඉතිං metal සුපිරියට තියෙන්න ඕන ආයෙ..
සෙන්ටිග්රේඩ්ස් ල ගෙ අර උස රැවුල වවල ඉන්න පොරයි.. අර උස එකයි තමා බං සුපිරි..
මං ආසම සින්දුවක්.. පැහැසර එකත් සුපිරි..
උබ ජීවිතේට මේව අහන්නෙ නෑ නෙ.. කන්දොස් කිරියාවක් කියයි අනිව.. මොනාද යකෝ මේ සින්දුද.. පිස්සෙක්ද බං ඕව අහන්නැ.. මොලේ විකාර වෙනව.. ඔය වගේ කතා කියයි.. සංගීතය කියන්නෙ විශ්ව භාෂාවක් බං.. කාටවත් කාගෙවත් නිර්මාණයකට/නිර්මාණ කරුවෙකුට බනින්න අයිතියක් නෑ..
ඔව් සෙන්ට්රිග්රේඩ්ස් බෑන්ඩ් එකත් සිරා බං.. හැබැයි දැන් නම් හරියන්නෑ.. උදය කැපුනට පස්සෙ බෑන්ඩ් එක වැඩක් නෑ.. පරිප්පු නැති හෝටලේ වගේ..
අන්න ඒකනේ මං කිව්වෙ.. හුඟක් අයට හරියන්නෑ..ඔව් සෙන්ට්රිග්රේඩ්ස් බෑන්ඩ් එකත් සිරා බං.. හැබැයි දැන් නම් හරියන්නෑ.. උදය කැපුනට පස්සෙ බෑන්ඩ් එක වැඩක් නෑ.. පරිප්පු නැති හෝටලේ වගේ..
ඉංශ්රීසි සිංදු අහනවා බං.. MLTR, Backstreet Boys, Bob Marley, Boney M, Michael Jackson වගේ අයගෙ.. ඒත් හැම සිංදුවම නෑ.. සමහර සිංදු විතරයි.. උඹ හින්දි සිංදු අහන්නෑනෙ.. මං හින්දිත් අහනවා..
ඒ ඇරුණම Yanni ගෙ Concert වලට මං පට්ට ආසයි.. උඹ අහනවද..?



ගායකයෙක් හෝ ගායිකාවගේ දක්ෂතාවය මනින්න පුලූවන් හොඳම විදිය තමයි සජිවි ගායනයේදි දක්වන කුසලතාවය. යම් කිසි ගීතයක් පටිගත කල ආකාරයෙන්ම සජිවීව ගායනය කිරිමට හැකිනම් ඔහු හෝ ඇය දක්ෂ ගායකයෙක් හෝ ගායිකාවක්
වර්තමානයේ නවක ගායකයන් අතරේ බොහෝ දෙනෙකුට ගීතයක් සජීවීව ගායනයේදි පටිගත කල ආකාරයෙන්ම කියන්න බෑ. මොකද ගොඩක් දෙනෙක් සින්දු කියන්නේ කොම්පියුටර් ජිල්මාට් වලින්
උඔලා හොඳට බලපන් රූපවාහිනි, ගුවන් විදුලි සජිවී වැඩසටහනකට ගායන ශිල්පියෙක් ආවම වැඩිදෙනෙක් සජිවී ගායනයක් ඉදිරිපත් කරන්න කලින් කියන්නේ "අද මට ටිකක් සනීප මදි උගුර හොඳ නෑ පුලූවන් විදියට ගීතය කියන්නම් කියලා" මම මේක හොඳට දැකලා තියෙන දෙයක්, බලපන් ප්රවීණ කියන ශිල්පින් සජිවීව ගීතයක් ගයන්න ආරධනා කල විට කිසිම පැකිලිමක් නැතිව සංගීතය නැතිව වුනත් ගීත ගායනා කරනවා.
කසුන් කල්හාර කියන්නේ ගීතයක් පටිගත කල ආකාරයෙන්ම සජිවීව ගායනා කරන්න පුලූවන් ගායකයෙක්. නවක පරපුර අතරේ මෙවැනි දක්ෂතා දක්වන අය බොහොම විරලයි.
රජ්ජුරුවෝ;15093679 said:හැමෝටම එක විදියේ දක්ෂතාවයන් නෑ මචන්. සමහර අය අමතර විනෝදාංශයක් විදියටත් සින්දු නිර්මාණය කරනවා ඇති. එයාල පුළුවන් විදියට සින්දුවක් කියන එකේ වරදක් නෑනේ බන්. කසුන් කල්හාරලා ක්ෂේත්රයේ වැඩ කාරයෝ. කසුන්ට තරන් අපිට බෑ කියල අනිත් අය සින්දු නොකිය ඉන්න ඕනේ නැනේ. සජීවී කියන්න බැරි නං පුළුවන් විදියකට කියයි. සජීවී සින්දු කියන්න බෑ කියල පුළුවන් විදියට නිර්මාණ නොකර ඉන්නත් ඕනේ නෑනේ. තමන්ට පුළුවන් මට්ටමෙන් කරන එකයි වැදගත් මචන්. අහන්න පුළුවන් මට්ටමේ නිර්මාණයක් නං ප්රේක්ෂකයෝ රස විදියි. නැත්තන් එක පාරක් බලල ප්රතික්ෂේප කරයි. සජීවී හා සජීවී නොවන දෙවර්ගයෙම හොඳ සින්දු තියෙනවා ප්රේක්ෂකයෝ රස විඳින.





Palayan ban pacha halanne nathiwa..yakoo rabindranath tagore marunatath passe kasun kalhara ipadila thiyenne..![]()


Nani yutteru anta.wakaranai kara wakaranai yutteta .watashi sono hitho ni ammari daisuki nai na![]()

aniwa.. Kasun Kalharage sindu hondai kiyala hondata kepila peenne chater gayakayo godak innakan witarai. Kasun wage sindu kiyana gaayakayo padurak padurak gaane innawanam, hemadaama Kasunge type eke sinduma ahenawanam Kasun Kalhara gena me widihata kathaa baha karanawa thiya ehema ekek innawada kiyalawath ubala nodena inna ida thibuna.උඹලගෙ කැමති දේවල් හැමෝම කරන්න ඕන කියලා නීතියක් නෑ, ඒ නිසා අනිත් අය කැමති දේවල් වලට ගරහන්න අයිතියකුත් නෑ. කසුන් කල්හාර හොඳ ගායකයෙක් තමයි, ඒත් අනිත් සේරම උන් කසුන් වගේ වෙන්න ඕන කියලා කියන අමුම අමු තකතීරු කතාවක්, හදන එකා හදයි අහන එකා අහයි. අන්තිමට හොඳ දේ ඉතුරුවෙයි, ඕකෙ ආයෙ ඇදපලුදු අරින්න ගියොත් වැඩේ දෙල් වෙලා සිනමාවට වුන දේම තමයි වෙන්නෙ.

උඹලගෙ කැමති දේවල් හැමෝම කරන්න ඕන කියලා නීතියක් නෑ, ඒ නිසා අනිත් අය කැමති දේවල් වලට ගරහන්න අයිතියකුත් නෑ. කසුන් කල්හාර හොඳ ගායකයෙක් තමයි, ඒත් අනිත් සේරම උන් කසුන් වගේ වෙන්න ඕන කියලා කියන අමුම අමු තකතීරු කතාවක්, හදන එකා හදයි අහන එකා අහයි. අන්තිමට හොඳ දේ ඉතුරුවෙයි, ඕකෙ ආයෙ ඇදපලුදු අරින්න ගියොත් වැඩේ දෙල් වෙලා සිනමාවට වුන දේම තමයි වෙන්නෙ.

