ඔය සැලුන් එක අයිති කාර ගණිත මරුවනේද ඒ කේස් එකේ පස්සේ.
අන්තිමට ඔත්තුව දුන්න කියල සැලෝන් එකේ ගෑනිවත් මරල තිබ්බ
Ewwa wadak na. Aluth leak wala link ewpnඔය සැලුන් එක අයිති කාර ගණිත මරුවනේද ඒ කේස් එකේ පස්සේ.
uba mona lokeda bn inne?ado kohomada dan na ne thiyala thiyenne, ara breaking bad eke anthimata walter wage eliye idan magazine ekak iwara wenakan alluwada dan na athulata![]()
Ehema thama. Cctv baluwe naddaado kohomada dan na ne thiyala thiyenne, ara breaking bad eke anthimata walter wage eliye idan magazine ekak iwara wenakan alluwada dan na athulata![]()
owa follow karan na bng appiriyai kiriyenmai dakke facebookuth nahauba mona lokeda bn inne?

Ado a place ekda me?Ado a place ekda me?
Saloon eke kellek oththuwak deela wedi tiyapu scene ekane![]()
dan lokuda ?othana kalin wedi thiyaddi mama idiye Udani eka issraha , diuwa divillak ethakota podi mama![]()
ado kohomada dan na ne thiyala thiyenne, ara breaking bad eke anthimata walter wage eliye idan magazine ekak iwara wenakan alluwada dan na athulata![]()
තප්පර 30කින් වෙඩි තියල ගිහින් තියෙන්නෙ
මේ තියෙන්නේ කලින් මරපු සීන් එක
Dennek langa t56 2k thiyeddi porata wena krnna deyak nane bnහැංගෙන්නෙ ක්ලබ් වසන්තගේ පෞද්ගලික ආරක්ෂකයලු
![]()