tatoo shop karayaසැලෝන් එකේ හිමි කරු අත්අඩංගුවට අරන්![]()
tatoo shop karaya
arrested aniwa meka plan karala karupu ekak
tatoo karaya ladiya athara connection ekak tiyenawa
Salon Sayonara..
Sayonara kiyanne Japanese walin bye kiyana eka ne?

රංගජීවට තිබ්බේ පිළියන්දලඔය හරියෙම තමා රංගජීවට තිබ්බෙත්
Naa neda ? Kade gini thibba vage mathakayi passe !මේ සැලෝන් එකේ ගෑනිව ත් මැරුව .. සමයන් ද කොහෙද
අද video එකේ සැලෝන් එකේ decoration බලපන්..2017 ඒවමද කොහෙද තාම තියෙන්නේ
tatoo shop karaya
arrested aniwa meka plan karala karupu ekak
tatoo karaya ladiya athara connection ekak tiyenawa
ithin a wage paththak nam illanawa thamai.dena unuth innawa.ragagena inneth ekane.kauruth owa eliye kiyawanne na.lajjawata.adurnawa gaga innawa.ehema nathnam berenna chande illana ekek passe hari ynawa.echchra mokada. law ekk kiyla nedd rate? ehenm ara fb eke ehema kollo koti ganan wahana dagena raganne? ungenuth salli illanna epai
Uge mallida mnda ara eliye indan mobile ekak athe thiyan oththu balanne. Mokda uui, tatto shop eke owner ge ammai denna andana scene ekak pennuwa news wala. Meka unge script ekak. Ara red clr dress ekak andan inna gaanu kena ehema okkoma innawa meketatoo shop karaya
arrested aniwa meka plan karala karupu ekak
tatoo karaya ladiya athara connection ekak tiyenawa
අන්තිමට ඔත්තුව දුන්න කියල සැලෝන් එකේ ගෑනිවත් මරල තිබ්බ