Sira kathawa . Habai munta pinsedda wenna api dan match balanne. Baluwath balanne oya match thama.96 team eka dammala next WC gahuwanam quarter final wath yai aduma
Pissuda bn. A 1996 team ekama 1999 England WC gihin gihin goo vuna. First round ekenma eliye96 team eka dammala next WC gahuwanam quarter final wath yai aduma
.
Ohoma match balalanam opinion denna epa saho. Puluvantharam match baluvoth thamai cricket kiyanne mokakda kiyala kiyanna puluvan.Sira kathawa . Habai munta pinsedda wenna api dan match balanne. Baluwath balanne oya match thama.
Mata mathakai cls cut karala match eka balanna singer eka isaraha hitan hitiya widiya gedara giyoth kapothi nisa.
------ Post added on Jan 30, 2021 at 9:08 AM

goda ganna patta amarui machan. mara kalayak yanawa. karumeta me team eka ekkama innawa wenawa apita.
Pissuda bn. A 1996 team ekama 1999 England WC gihin gihin goo vuna. First round ekenma eliye.
Mun 1996 gana pampori gahuvata 1999 gana meek na. Reportersla ahanneth na. Ekama set ekak boruven rowla gahanava.
Ohoma match balalanam opinion denna epa saho. Puluvantharam match baluvoth thamai cricket kiyanne mokakda kiyala kiyanna puluvan.
Meka hama field ekatama adaalayi.
------ Post added on Jan 30, 2021 at 11:20 PM
Un denna thava playerslava haduve nahalu!
.Commitment nathi eka venna puluvan. Habei commitment nathuva un team ekey gahala fail venakota Arjuna vagey pandithayo baninne commitment nisa gahana Sanga saha Mahelata.Un denna thava playerslava haduve nahalu!
.
Hadanne mokatada, un babaalada? Un dennath aave thanikara unge dakshathaven. Aekane thaamath lokema piliganne.

Ne macho dan inna cricketers la gena dukai. Cricket walata thama kamaithi eth dan team eka balannema neha. Wadak neha balalaPissuda bn. A 1996 team ekama 1999 England WC gihin gihin goo vuna. First round ekenma eliye.
Mun 1996 gana pampori gahuvata 1999 gana meek na. Reportersla ahanneth na. Ekama set ekak boruven rowla gahanava.
Ohoma match balalanam opinion denna epa saho. Puluvantharam match baluvoth thamai cricket kiyanne mokakda kiyala kiyanna puluvan.
Meka hama field ekatama adaalayi.
------ Post added on Jan 30, 2021 at 11:20 PM