ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවේ අනාගතය කොයිබටද?

upul perera

Member
Jul 27, 2008
11
5
3
ITALY
hqdefault.jpg

http://adfoc.us/58359577361199
 

gama22

Well-known member
  • 96 team eka dammala next WC gahuwanam quarter final wath yai aduma
    Sira kathawa . Habai munta pinsedda wenna api dan match balanne. Baluwath balanne oya match thama.

    Mata mathakai cls cut karala match eka balanna singer eka isaraha hitan hitiya widiya gedara giyoth kapothi nisa. 🤣🤣
    ------ Post added on Jan 30, 2021 at 9:08 AM
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    goda ganna patta amarui machan. mara kalayak yanawa. karumeta me team eka ekkama innawa wenawa apita.
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    96 team eka dammala next WC gahuwanam quarter final wath yai aduma
    Pissuda bn. A 1996 team ekama 1999 England WC gihin gihin goo vuna. First round ekenma eliye :lol:.
    Mun 1996 gana pampori gahuvata 1999 gana meek na. Reportersla ahanneth na. Ekama set ekak boruven rowla gahanava. :lol:

    Sira kathawa . Habai munta pinsedda wenna api dan match balanne. Baluwath balanne oya match thama.

    Mata mathakai cls cut karala match eka balanna singer eka isaraha hitan hitiya widiya gedara giyoth kapothi nisa. 🤣🤣
    ------ Post added on Jan 30, 2021 at 9:08 AM
    Ohoma match balalanam opinion denna epa saho. Puluvantharam match baluvoth thamai cricket kiyanne mokakda kiyala kiyanna puluvan.
    Meka hama field ekatama adaalayi. :yes:
    ------ Post added on Jan 30, 2021 at 11:20 PM
     
    • Like
    Reactions: Lankaputhra16

    beziques

    Well-known member
  • Aug 10, 2020
    1,263
    1,517
    113
    Pissuda bn. A 1996 team ekama 1999 England WC gihin gihin goo vuna. First round ekenma eliye :lol:.
    Mun 1996 gana pampori gahuvata 1999 gana meek na. Reportersla ahanneth na. Ekama set ekak boruven rowla gahanava. :lol:


    Ohoma match balalanam opinion denna epa saho. Puluvantharam match baluvoth thamai cricket kiyanne mokakda kiyala kiyanna puluvan.
    Meka hama field ekatama adaalayi. :yes:
    ------ Post added on Jan 30, 2021 at 11:20 PM

    Ow me 1996 katha walin ganna tikak thiyenawa. Eth ithin hama ekama wow ganna deyak naha. Anith ratawal walath oya kale cricket gahapu un dan unta wada adu facilities ekka thama gahuwe.

    Habai mama nam dakina lokuma awula thama dan players lata commitment eka nathi eka. Un dan gahanne professional level eke. Salli thibbath eka hariyata invest karanne naha.

    Kohli wage balanna, oo uge fitness eka maintain karanna sahenna try ekak denawa. Ekata ape un gana katha karala wadak naha 😅
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: pavanruka

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    Commitment nathi eka venna puluvan. Habei commitment nathuva un team ekey gahala fail venakota Arjuna vagey pandithayo baninne commitment nisa gahana Sanga saha Mahelata. :lol: Un denna thava playerslava haduve nahalu! :lol:.
    Hadanne mokatada, un babaalada? Un dennath aave thanikara unge dakshathaven. Aekane thaamath lokema piliganne.
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Commitment nathi eka venna puluvan. Habei commitment nathuva un team ekey gahala fail venakota Arjuna vagey pandithayo baninne commitment nisa gahana Sanga saha Mahelata. :lol: Un denna thava playerslava haduve nahalu! :lol:.
    Hadanne mokatada, un babaalada? Un dennath aave thanikara unge dakshathaven. Aekane thaamath lokema piliganne.

    siraa. players la hadanna puluwan da bung ehama. a kale cricket nam puluwan me modern ewala ehama hadanna puluwanda bung. mona pissuda :lol: :lol:

    loke wena ratawal players la haduwe na kiyala bannada bung sirawata pissu wikara. ehanam ara 1999-2007 australian side eka un baninna ona apita MCgrath kanake na, warne wage spinner kanake mun haduwe na kiyala.


    ------ Post added on Jan 31, 2021 at 1:44 AM
     
    Last edited:

    gama22

    Well-known member
  • Pissuda bn. A 1996 team ekama 1999 England WC gihin gihin goo vuna. First round ekenma eliye :lol:.
    Mun 1996 gana pampori gahuvata 1999 gana meek na. Reportersla ahanneth na. Ekama set ekak boruven rowla gahanava. :lol:


    Ohoma match balalanam opinion denna epa saho. Puluvantharam match baluvoth thamai cricket kiyanne mokakda kiyala kiyanna puluvan.
    Meka hama field ekatama adaalayi. :yes:
    ------ Post added on Jan 30, 2021 at 11:20 PM
    Ne macho dan inna cricketers la gena dukai. Cricket walata thama kamaithi eth dan team eka balannema neha. Wadak neha balala