මේක හරියට සමහර අය හිංදි සිංදුවක තනුව කොපි කරල මොනව හරි වචන ටිකක් දාලා සින්හල සිංදුවක් හදනව වගේ. චාටර්
මේ දේවල් වලින් පෙන්නේ ඔවුන්ගේ අසරණකම.
මහ ලොකුවට දෙවියන් වහන්සේ මැවුවයි කියනව ඒත් තමන්ටම කියල ගාථාවක් හදාගන්න තරම්වත් හැකියාවක් දෙයියො දීල නැහැ.
වෙන ආගමක තියන දෙයක් අරගෙන අකුරු වෙනස් කරල අමු අමුවෙ කොපි කරනව.
පවු අසරණයෝ.....
mea thread eka mama eeye dawaseme catholic unge kunuharapa ahagena post kalaa.un banna mama baudda neweilu.mama ada log welaa baladdi mage thread eka remove karala.Mama buddhist dhamma school teacher kenek.pls kauru hari help karanna.mama elakiri ekata aluth.Sure catholic un set una,mage thread eka remove karala.
mama mea gaatha copy karana scene eka ahapu first time newei.Polowe paya gahala jeewathwena un dannawa meawa gana.and real catholicla meava agaya karana ekak naha.Help mea admin meka remove kalea ai??
mea Trhread eka mama start kalea eeye.bt nw its removed.ekkenai mata eeye help kalea.and un bad words use kalaa.ekkenek witharak mahaththma vidihata vivechanaya kalaa,mehema eawa eyaalage aagame nahalu.bt eyaalata mama kiyanawa.cafe walin fb eken eliyata awith awidala balanda kiyala.apita wena wada nathuwa newei mea wagea thred daanne ape bauddaya gana apita tiyana kakkuma nisa.mage thread eka remove karapu ayatai mata jaraawidihata banna catholic untai,and bauddayo welath linmadiyo wagea uda balaagena inna apeama bauddayantai mea kiyanne..
Yakunea es arala balapallaaaa..'
Gauthama Budu sasuna Anathurea
APi jvp kaarayowath anthavaadeenvath, kumantranakaareenwath newei, api sinhala original bauddayo,eakai meawa gana kathaa karanne
Habei apita NGO salliwath Arabiye Sulthaanlage salliwath naha.Api bahutharayawelaa sulutharaya wagea dukwidina BAUDDAYOOOO>>>









මතයක් තියෙනව නේද මේ ලෝකෙ අන්තිමට ඉතුරු වෙන්නෙ බුද්ධාගම විතරයි කියලා. මං හිතන්නෙ දැන් වෙන්න යන්නෙ ඒක වෙන්න ඇති! මුන්ට දැන් තේරීගෙන යනවා ඇති මෙයාලගෙ ආගම ඉදිරියට ප්රයෝජනවත් නැහැ කියල.
වෙන මොනව කරන්නද! 
