ක්‍රිස්තියානි මූලධර්මවාදීන් විසින් බුද&a

Status
Not open for further replies.

pulsedeal

Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time
    මේක හරියට සමහර අය හිංදි සිංදුවක තනුව කොපි කරල මොනව හරි වචන ටිකක් දාලා සින්හල සිංදුවක් හදනව වගේ. චාටර් :rofl:

    මේ දේවල් වලින් පෙන්නේ ඔවුන්ගේ අසරණකම.:(
    මහ ලොකුවට දෙවියන් වහන්සේ මැවුවයි කියනව ඒත් තමන්ටම කියල ගාථාවක් හදාගන්න තරම්වත් හැකියාවක් දෙයියො දීල නැහැ.:no:
    වෙන ආගමක තියන දෙයක් අරගෙන අකුරු වෙනස් කරල අමු අමුවෙ කොපි කරනව.
    පවු අසරණයෝ.....

    mea thread eka mama eeye dawaseme catholic unge kunuharapa ahagena post kalaa.un banna mama baudda neweilu.mama ada log welaa baladdi mage thread eka remove karala.Mama buddhist dhamma school teacher kenek.pls kauru hari help karanna.mama elakiri ekata aluth.Sure catholic un set una,mage thread eka remove karala.

    mama mea gaatha copy karana scene eka ahapu first time newei.Polowe paya gahala jeewathwena un dannawa meawa gana.and real catholicla meava agaya karana ekak naha.Help mea admin meka remove kalea ai??

    mea Trhread eka mama start kalea eeye.bt nw its removed.ekkenai mata eeye help kalea.and un bad words use kalaa.ekkenek witharak mahaththma vidihata vivechanaya kalaa,mehema eawa eyaalage aagame nahalu.bt eyaalata mama kiyanawa.cafe walin fb eken eliyata awith awidala balanda kiyala.apita wena wada nathuwa newei mea wagea thred daanne ape bauddaya gana apita tiyana kakkuma nisa.mage thread eka remove karapu ayatai mata jaraawidihata banna catholic untai,and bauddayo welath linmadiyo wagea uda balaagena inna apeama bauddayantai mea kiyanne..


    Yakunea es arala balapallaaaa..'

    Gauthama Budu sasuna Anathurea

    APi jvp kaarayowath anthavaadeenvath, kumantranakaareenwath newei, api sinhala original bauddayo,eakai meawa gana kathaa karanne

    Habei apita NGO salliwath Arabiye Sulthaanlage salliwath naha.Api bahutharayawelaa sulutharaya wagea dukwidina BAUDDAYOOOO>>>
     
    • Like
    Reactions: Keshantha

    pulsedeal

    Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time
    උබල වගේ නපුන්සකයන් හින්ද තමයි ඕයි බුද්දාගම මේ වගේ පාච්චල් කරන්නේ.:growl:

    උන්ට කරන්න හොදයි. අපි කරොත් තමයි නරක.:oo:

    හැම දේටම ජාති බේද අවුස්සන එපා කිවොත්. ඕකුන් දන්නෙම නැතිව මුළු රටම අල්ලයි
    :(
    mea thread eka mama eeye dawaseme catholic unge kunuharapa ahagena post kalaa.un banna mama baudda neweilu.mama ada log welaa baladdi mage thread eka remove karala.Mama buddhist dhamma school teacher kenek.pls kauru hari help karanna.mama elakiri ekata aluth.Sure catholic un set una,mage thread eka remove karala.

    mama mea gaatha copy karana scene eka ahapu first time newei.Polowe paya gahala jeewathwena un dannawa meawa gana.and real catholicla meava agaya karana ekak naha.Help mea admin meka remove kalea ai??

    mea Trhread eka mama start kalea eeye.bt nw its removed.ekkenai mata eeye help kalea.and un bad words use kalaa.ekkenek witharak mahaththma vidihata vivechanaya kalaa,mehema eawa eyaalage aagame nahalu.bt eyaalata mama kiyanawa.cafe walin fb eken eliyata awith awidala balanda kiyala.apita wena wada nathuwa newei mea wagea thred daanne ape bauddaya gana apita tiyana kakkuma nisa.mage thread eka remove karapu ayatai mata jaraawidihata banna catholic untai,and bauddayo welath linmadiyo wagea uda balaagena inna apeama bauddayantai mea kiyanne..


    Yakunea es arala balapallaaaa..'

    Gauthama Budu sasuna Anathurea

    APi jvp kaarayowath anthavaadeenvath, kumantranakaareenwath newei, api sinhala original bauddayo,eakai meawa gana kathaa karanne

    Habei apita NGO salliwath Arabiye Sulthaanlage salliwath naha.Api bahutharayawelaa sulutharaya wagea dukwidina BAUDDAYOOOO>>>
     

    pulsedeal

    Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time
    meke inna ponsila owa pili ganne naha ban.un unge waradda pili ganne naha.eka eka hethu denawa witharai.+++

    mea thread eka mama eeye dawaseme catholic unge kunuharapa ahagena post kalaa.un banna mama baudda neweilu.mama ada log welaa baladdi mage thread eka remove karala.Mama buddhist dhamma school teacher kenek.pls kauru hari help karanna.mama elakiri ekata aluth.Sure catholic un set una,mage thread eka remove karala.

    mama mea gaatha copy karana scene eka ahapu first time newei.Polowe paya gahala jeewathwena un dannawa meawa gana.and real catholicla meava agaya karana ekak naha.Help mea admin meka remove kalea ai??

    mea Trhread eka mama start kalea eeye.bt nw its removed.ekkenai mata eeye help kalea.and un bad words use kalaa.ekkenek witharak mahaththma vidihata vivechanaya kalaa,mehema eawa eyaalage aagame nahalu.bt eyaalata mama kiyanawa.cafe walin fb eken eliyata awith awidala balanda kiyala.apita wena wada nathuwa newei mea wagea thred daanne ape bauddaya gana apita tiyana kakkuma nisa.mage thread eka remove karapu ayatai mata jaraawidihata banna catholic untai,and bauddayo welath linmadiyo wagea uda balaagena inna apeama bauddayantai mea kiyanne..


    Yakunea es arala balapallaaaa..'

    Gauthama Budu sasuna Anathurea

    APi jvp kaarayowath anthavaadeenvath, kumantranakaareenwath newei, api sinhala original bauddayo,eakai meawa gana kathaa karanne

    Habei apita NGO salliwath Arabiye Sulthaanlage salliwath naha.Api bahutharayawelaa sulutharaya wagea dukwidina BAUDDAYOOOO>>>
     

    pulsedeal

    Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time
    සිරාවට මචන්... මෙහෙම ගියොත් EKසයිට් එකටත් පාදිලියෙක් දාන්න වෙයි.:lol:

    මේකේ ඉන්න සමහර උන් ජාති බේද අවුස්සන එපා කියන්නේ. උන්ගේ වැඩ ගැන බෞද්දයා දැනුවත් උනාම.. උන්ගේ මුල්දර්මවාදී වැඩවලට කරදර හින්ද.
    :nerd:
    mea thread eka mama eeye dawaseme catholic unge kunuharapa ahagena post kalaa.un banna mama baudda neweilu.mama ada log welaa baladdi mage thread eka remove karala.Mama buddhist dhamma school teacher kenek.pls kauru hari help karanna.mama elakiri ekata aluth.Sure catholic un set una,mage thread eka remove karala.

    mama mea gaatha copy karana scene eka ahapu first time newei.Polowe paya gahala jeewathwena un dannawa meawa gana.and real catholicla meava agaya karana ekak naha.Help mea admin meka remove kalea ai??

    mea Trhread eka mama start kalea eeye.bt nw its removed.ekkenai mata eeye help kalea.and un bad words use kalaa.ekkenek witharak mahaththma vidihata vivechanaya kalaa,mehema eawa eyaalage aagame nahalu.bt eyaalata mama kiyanawa.cafe walin fb eken eliyata awith awidala balanda kiyala.apita wena wada nathuwa newei mea wagea thred daanne ape bauddaya gana apita tiyana kakkuma nisa.mage thread eka remove karapu ayatai mata jaraawidihata banna catholic untai,and bauddayo welath linmadiyo wagea uda balaagena inna apeama bauddayantai mea kiyanne..


    Yakunea es arala balapallaaaa..'

    Gauthama Budu sasuna Anathurea

    APi jvp kaarayowath anthavaadeenvath, kumantranakaareenwath newei, api sinhala original bauddayo,eakai meawa gana kathaa karanne

    Habei apita NGO salliwath Arabiye Sulthaanlage salliwath naha.Api bahutharayawelaa sulutharaya wagea dukwidina BAUDDAYOOOO>>>
     

    pulsedeal

    Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time

    කොන්දක් නැති පොන්ස් ලගෙ වැඩනෙ මචන්.. ගනන් ගන්න එපා ! ;)
    mea thread eka mama eeye dawaseme catholic unge kunuharapa ahagena post kalaa.un banna mama baudda neweilu.mama ada log welaa baladdi mage thread eka remove karala.Mama buddhist dhamma school teacher kenek.pls kauru hari help karanna.mama elakiri ekata aluth.Sure catholic un set una,mage thread eka remove karala.

    mama mea gaatha copy karana scene eka ahapu first time newei.Polowe paya gahala jeewathwena un dannawa meawa gana.and real catholicla meava agaya karana ekak naha.Help mea admin meka remove kalea ai??

    mea Trhread eka mama start kalea eeye.bt nw its removed.ekkenai mata eeye help kalea.and un bad words use kalaa.ekkenek witharak mahaththma vidihata vivechanaya kalaa,mehema eawa eyaalage aagame nahalu.bt eyaalata mama kiyanawa.cafe walin fb eken eliyata awith awidala balanda kiyala.apita wena wada nathuwa newei mea wagea thred daanne ape bauddaya gana apita tiyana kakkuma nisa.mage thread eka remove karapu ayatai mata jaraawidihata banna catholic untai,and bauddayo welath linmadiyo wagea uda balaagena inna apeama bauddayantai mea kiyanne..


    Yakunea es arala balapallaaaa..'

    Gauthama Budu sasuna Anathurea

    APi jvp kaarayowath anthavaadeenvath, kumantranakaareenwath newei, api sinhala original bauddayo,eakai meawa gana kathaa karanne

    Habei apita NGO salliwath Arabiye Sulthaanlage salliwath naha.Api bahutharayawelaa sulutharaya wagea dukwidina BAUDDAYOOOO>>>
     

    nelik

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    16,800
    574
    113
    මට කියන්න තියෙන දේ මම කියන්නම්කො .... මම කතෝලිකයෙක්.
    අපේ ආගමේ අය තවත් අයගේ දේවල් කොපි කරන්නේ නැහැ. දෙයක් සමාන වෙනවා කියමුකෝ.
    වැඩේ කියන්නේ මේ සින්දුවට මෙහෙම කැ ගහනවානම් ... තව දෙයක්, ඒ කියන්නේ ටිකක් වෙනස් දෙයක් කරොත්?
    අම්මටම සිරි වෙයි.... මේ සින්දුව කරේ එක ගායකයෙක් නේ. දැන් මේ මැද්දෙන් ඔය ගාථාවක් දාපු එකනේ ප්‍රශ්නේ.
    එක මේ ගායකයෙක් කරපු වැරද්දක්. ඔතන මු අපේ ආගමක එකෙක් උන එකයි පළවෙනි කාරණය උනේ.
    එක්කෙනෙක් අතින් වැරද්දක් උන පලියට සේරටම බනින, ඇගිල්ල දික් කරන අය හරි වැරදියි ... මේ රටේ
    ගොඩක් සින්දු තහනම් කර නේ විවිද හේතු මත. ඉතින් මේකටත් එහෙම තීරණයක් ගන්න එකයි විසදුම.
    මට කියන්න නම් තව දෙයක් තියෙනවා. කතෝලිකයෝ අතලොස්සක් තමයි අනිත් ආගම් වලට ගරු නොකරන්නේ.
    වැඩේ කියන්නේ සමහරක් ආගම් කතෝලිකයන්ට සලකන විදිහනම් හරිම කැතයි. එක අදක ඊයෙක උන දෙයක් නෙමේ..
    තම තමාගේ ආගම හරියට අදහගෙන ඉන්නවනම් ඔය කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැහැ. !! හැමෝටම ජේසු පිහිටයි.
    =======================================================================
    වැරදි දෙයක් මගෙන් කිය්වවෙලා නැති නිසා මම නම් සමාවක් ඉල්ලන්නේ නැහැ ...
     

    nelik

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    16,800
    574
    113
    Kelaviyan Balu jesuge puthalata.....

    ඔන්න සිංහල බෞද්දයෝ !! හිතාගන්න පුල්වන්ද?
    මෙන්න්න එක්කෙනෙක් කරන වැරද්දක්. නමුත් ඇගිල්ල දික් වෙන්න ඕනේ මෙය ට.
    කරුමෙට මෙයාගේ ආගම බෞද්ද .. අනේ මන්ද කොල්ලෝ :P
     

    nelik

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    16,800
    574
    113
    kyda yako mage rep+ kapuwe mama wrdk wth katwth bane neane ban ewa jara wda ban

    රේප් කියන්නේ ඔය කොටුවක් මචන්. ඕකෙන් එන්නේ ප්‍රසිද්දිය විතරයි. වැඩක් නැහැ නේ?
    සමහරු හිතනවා මචන් රේප් කැපුවාම සේරම හරි කියල. ඔය වැරැද්ද කවුරුත් කරන දෙයක් නේ.
    ඈත ඉන්න නිසා රේප් කපනවා. ලග උන්නනම් බෙල්ලත් කපයි.
     

    pulsedeal

    Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time
    මට කියන්න තියෙන දේ මම කියන්නම්කො .... මම කතෝලිකයෙක්.
    අපේ ආගමේ අය තවත් අයගේ දේවල් කොපි කරන්නේ නැහැ. දෙයක් සමාන වෙනවා කියමුකෝ.
    වැඩේ කියන්නේ මේ සින්දුවට මෙහෙම කැ ගහනවානම් ... තව දෙයක්, ඒ කියන්නේ ටිකක් වෙනස් දෙයක් කරොත්?
    අම්මටම සිරි වෙයි.... මේ සින්දුව කරේ එක ගායකයෙක් නේ. දැන් මේ මැද්දෙන් ඔය ගාථාවක් දාපු එකනේ ප්‍රශ්නේ.
    එක මේ ගායකයෙක් කරපු වැරද්දක්. ඔතන මු අපේ ආගමක එකෙක් උන එකයි පළවෙනි කාරණය උනේ.
    එක්කෙනෙක් අතින් වැරද්දක් උන පලියට සේරටම බනින, ඇගිල්ල දික් කරන අය හරි වැරදියි ... මේ රටේ
    ගොඩක් සින්දු තහනම් කර නේ විවිද හේතු මත. ඉතින් මේකටත් එහෙම තීරණයක් ගන්න එකයි විසදුම.
    මට කියන්න නම් තව දෙයක් තියෙනවා. කතෝලිකයෝ අතලොස්සක් තමයි අනිත් ආගම් වලට ගරු නොකරන්නේ.
    වැඩේ කියන්නේ සමහරක් ආගම් කතෝලිකයන්ට සලකන විදිහනම් හරිම කැතයි. එක අදක ඊයෙක උන දෙයක් නෙමේ..
    තම තමාගේ ආගම හරියට අදහගෙන ඉන්නවනම් ඔය කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැහැ. !! හැමෝටම ජේසු පිහිටයි.
    =======================================================================
    වැරදි දෙයක් මගෙන් කිය්වවෙලා නැති නිසා මම නම් සමාවක් ඉල්ලන්නේ නැහැ ...


    aiyoooo.pls friend thread eke mula idala kiyawanna,

    Meaka kohewath inna modayek kiyapu sinduwaka part ekak gana nemei....

    Baudda GAAATHAA saha Ashtaka wikurthi karala Gaayana kireemak gana...


    Sunaaatha....(hodin asanna)
    DHaaretha.....(hodin Dhaaranaya karaganna...)
    Charatatha Dhammeaa...(Praayogika wenna...)

    Mula idala enna>>>>
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1351821
     
    Last edited:

    nelik

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    16,800
    574
    113
    aiyoooo.pls friend thread eke mula idala kiyawanna,

    Meaka kohewath inna modayek kiyapu sinduwaka part ekak gana nemei....

    Baudda GAAATHAA saha Ashtaka wikurthi karala Gaayana kireemak gana...


    Sunaaatha....(hodin asanna)
    DHaaretha.....(hodin Dhaaranaya karaganna...)
    Charatatha Dhammeaa...(Praayogika wenna...)

    Mula idala enna>>>>
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1351821

    බලන්නකෝ මචන් ටිකක් හොදට මම මේ පොස්ට් එකටද කමෙන්ට් කරේ කියල.
    ත්‍රෙඩ් එකක් අද මේ විදිහට යන්න හේතුව මොකක්ද? මම කියන්නේ මේ විදිහට ත්‍රෙඩ් එකක් යන්න හේතුව උනේ
    මොන කාරණයක් ද??

    හරි ඉහලින් තමයි සමහරුන්ගේ කතාව. !!


    +++++++++++++++++++

    Sunaaatha....(hodin asanna)
    DHaaretha.....(hodin Dhaaranaya karaganna...)
    Charatatha Dhammeaa...(Praayogika wenna...)
     
    Last edited:

    kaskruz

    Member
    Feb 17, 2011
    44
    5
    0
    In my room
    kawda yako mage rep kapapu ekaa ??

    bolata thamath aththa therum ganna ba. thopila okkoma aaye aaye sansaare thiyena thuraa ipadenawa.
    bolage jesu kiyana swargayakata yanna puluwan wenne niwan dekkoth witharai.

    bolata ochcharama seka nam mohanaya karala balapalla thopila kalin aathme mokekda kiyala.
    moda gon heththa.
     
    • Like
    Reactions: nelik

    pulsedeal

    Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time
    බලන්නකෝ මචන් ටිකක් හොදට මම මේ පොස්ට් එකටද කමෙන්ට් කරේ කියල.
    ත්‍රෙඩ් එකක් අද මේ විදිහට යන්න හේතුව මොකක්ද? මම කියන්නේ මේ විදිහට ත්‍රෙඩ් එකක් යන්න හේතුව උනේ
    මොන කාරණයක් ද??

    හරි ඉහලින් තමයි සමහරුන්ගේ කතාව. !!


    +++++++++++++++++++

    Sunaaatha....(hodin asanna)
    DHaaretha.....(hodin Dhaaranaya karaganna...)
    Charatatha Dhammeaa...(Praayogika wenna...)


    ayyooo, sinduwak newei friend, First REad This...
    http://www.divaina.com/2012/02/13/pansala01.html
     

    nelik

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    16,800
    574
    113
    kawda yako mage rep kapapu ekaa ??

    bolata thamath aththa therum ganna ba. thopila okkoma aaye aaye sansaare thiyena thuraa ipadenawa.
    bolage jesu kiyana swargayakata yanna puluwan wenne niwan dekkoth witharai.

    bolata ochcharama seka nam mohanaya karala balapalla thopila kalin aathme mokekda kiyala.
    moda gon heththa.


    හික්ස් !! රේප් කපුවා කෙනා ඒ පව ගෙවයි.
    ඔය කලබල වෙලා ජේසුට බනින්න එපා. රේප් බලපන්.
    කමෙන්ට් කරා...
     
    Last edited:

    pulsedeal

    Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time
    බලන්නකෝ මචන් ටිකක් හොදට මම මේ පොස්ට් එකටද කමෙන්ට් කරේ කියල.
    ත්‍රෙඩ් එකක් අද මේ විදිහට යන්න හේතුව මොකක්ද? මම කියන්නේ මේ විදිහට ත්‍රෙඩ් එකක් යන්න හේතුව උනේ
    මොන කාරණයක් ද??

    හරි ඉහලින් තමයි සමහරුන්ගේ කතාව. !!


    +++++++++++++++++++

    Sunaaatha....(hodin asanna)
    DHaaretha.....(hodin Dhaaranaya karaganna...)
    Charatatha Dhammeaa...(Praayogika wenna...)

    Read this Article....,



    http://sinhalabuddhist.com/2012/02/siththimaneela/
     

    pulsedeal

    Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time
    ඔව් එහෙම කවුරු හරි විකෘති කරල භාවිතා කරනව නම් ඒක නුසුදුසුයි අනිවාර්යයෙන්ම.

    මට නම් ඩැඩී ගෙ ගීතය තුල ඒ මුලු ගාථාවම අකුරක් වත් අඩු නොකර ඇහෙනවා...

    භවතු සබ්බ මංගලං – රක්ඛන්තු සබ්බ දේවතා
    සබ්බ බුද්ධානුභාවේන – සදාසොත්ථි භවන්තුතේ
    භවතු සබ්බ මංගලං – රක්ඛන්තු සබ්බ දේවතා
    සබ්බ ධම්මානුභාවේන – සදාසොත්ථි භවන්තුතේ
    භවතු සබ්බ මංගලං – රක්ඛන්තු සබ්බ දේවතා
    සබ්බ සංඝානුභාවේන – සදාසොත්ථි භවන්තුතේ

    එහෙම ගාථාව සම්පූර්ණයෙන්ම යොදාගන්න එක වැරදියි නම් ඉතින් ටෙලි නාට්‍ය, චිත්‍රපටි වල ඔය ගාථාව යොදා ගන්න එකත් වැරදියි.

    අනික විවාහයක් ගැන කියවෙන ගීතයක ඒ ගාථාව යොදා ගත්ත එක ඔය තරම් නින්දිත ක්‍රියාවක් නම් ඉතිං ඇත්තටම මධු සමය ගත කරන්න කලින් විවාහ උත්සව වල මේ ගාථාව යොදා ගන්න එක කොයි තරම් නින්දාවක් ද?

    "පුංචි දවස්වල නින්දට යද්දි
    පීතු පාදං නමාමහං කියලා
    වැන්ද දෙපා යලි අදත් වඳින්නෙමි
    මංගල ගමනට යන්න අවසරයි
    පියාණෙනි...."

    ගාථා රත්නයක කෑල්ලක් විතරක් චොප් කරල අරන් ඔන්න ඔහොම සුජාතා අත්තනායක ගැයුවම සිංහල බෞද්ධ ජාතියට, බුදු දහමට වෙන්න ගියෙත් එහෙම මහා විනාසයක් ද?

    ඩැඩී ගාථාවක් ඒ විදියටම අරන් පසුතල වාදනයට එකතු කළාම 'උන් ඒක රැප් කළා' කියල කියන්නෙ සුජාතා අත්තනායක බෞද්ධ වෙලා ඩැඩී අන්‍යාගමික වුණ නිසා නෙමෙයි ද? ඇයි අපි මේ තරම් කුහක ජාතියක් වෙලා තියන්නෙ?

    හැබැයි දැන් මේ ආගම ගැන නෙමෙයි නම් කතා කරන්නෙ ( භවතු සබ්භ මංගල ගාථාව බුද්ධ දේශනයක් නොවන බවත් පිලි ගන්න නිසා ) සංස්කෘතික පරිහානියක් ගැන වෙන්න ඕනෙ මේ පොට පුරාවටම කතා කරන්න ඇත්තෙ.

    එහෙම නම් මම පෙන්නා දෙන්න කැමතියි ඩැඩීට කලින් භාතිය සන්තුෂ් වගේ අය අපේ ජන ගායනා ආදියේ තාල බටහිර හුරුවට යොදාගෙන කරපු විනාශෙ යට ගහන්නෙ උන් අන්‍යාගමික නොවුන නිසා ද? අපේ රටේ සංස්කෘතිය සංගීතය නිසා වල පල්ලට යන්නෙ නැහැ මිත්‍රයා. හේතුව අපිටම කියල සංගීතයක් ඇත්තෙ නැහැ. සින්දු නම් තියනව රබං තලන්න වගේ.

    Read this Friend....


    http://sinhalabuddhist.com/2012/02/siththimaneela/
     

    nelik

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    16,800
    574
    113
    ayyooo, sinduwak newei friend, First REad This...

    හනේ මචන් ... :dull:
    මම කමෙන්ට් කරේ.. මේ තරම් දේවල් දැන් ශාක්ෂි ඇතිව, ඔය සමහරක් අය මහා වන්ශෙන් එන්නේ හේතුවක් ඇති උන නිසානේ ?

    ඒ හේතුව ගැන තම මම කිවුවේ. තේරුම් ගන්න ඕන කෙනා තේරුම් ගත්තත්
    නැතත් අනේ මටනම් කාරණාවක් නැහැ ... :no:
    -------------------------------------------------------------------

    ඕයා ත්‍රෙඩ් එක කියවන්න කියන්න කලින් මචන් මම ඕක දෙපාරක් ම කියවල තමයි ත්‍රෙඩ් එකට පොස්ට් කරේ.
    නමුත් මම පොස්ට් කරේ මේ ත්‍රෙඩ් එක ඇතුලේ උනාට වෙන කාරණාවක් ගැනයි.
     

    jeewantha05

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    3,255
    721
    113
    ජය මංගල ගාථා [FONT=&quot]ද[/FONT][FONT=&quot]ෝෂ [/FONT]සහිතයි!!

    http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www_de.cgi/http://www.lankaenews.com/Sinhala/news.php?id=19389

    21lv90l.png
     
    Last edited:

    00gayan00

    Well-known member
  • මචන් මෙතන වෙලා තියෙන්නෙ අමුතු සීන් එකක් වගේ!:eek: මතයක් තියෙනව නේද මේ ලෝකෙ අන්තිමට ඉතුරු වෙන්නෙ බුද්ධාගම විතරයි කියලා. මං හිතන්නෙ දැන් වෙන්න යන්නෙ ඒක වෙන්න ඇති! මුන්ට දැන් තේරීගෙන යනවා ඇති මෙයාලගෙ ආගම ඉදිරියට ප්‍රයෝජනවත් නැහැ කියල. :no:කෙලින්ම බුද්ධාගමට හැරෙන්න බැරි නිසා වටින් ගොඩින් ඔය වගේ වැඩ කරල තව ටික දවසකින් කියයි උන්ගෙ ආගමෙයි බුද්ධාගමෙයි කිසිම වෙනසක් නැහැ කියල. :lol: මුන්ගෙ අසරනකමට අනුකම්පා කරමු බං. අපේ බුද්ධාගම ගැන අපි ආඩම්බර වෙමු.:cool: වෙන මොනව කරන්නද!

    දැනුවත් කිරීම ගැන ඔබට බොහෝම පින්...:yes::yes:
     

    pulsedeal

    Active member
  • Oct 29, 2011
    928
    243
    43
    In Time
    හනේ මචන් ... :dull:
    මම කමෙන්ට් කරේ.. මේ තරම් දේවල් දැන් ශාක්ෂි ඇතිව, ඔය සමහරක් අය මහා වන්ශෙන් එන්නේ හේතුවක් ඇති උන නිසානේ ?

    ඒ හේතුව ගැන තම මම කිවුවේ. තේරුම් ගන්න ඕන කෙනා තේරුම් ගත්තත්
    නැතත් අනේ මටනම් කාරණාවක් නැහැ ... :no:
    -------------------------------------------------------------------

    ඕයා ත්‍රෙඩ් එක කියවන්න කියන්න කලින් මචන් මම ඕක දෙපාරක් ම කියවල තමයි ත්‍රෙඩ් එකට පොස්ට් කරේ.
    නමුත් මම පොස්ට් කරේ මේ ත්‍රෙඩ් එක ඇතුලේ උනාට වෙන කාරණාවක් ගැනයි.

    You r Correct Friend,

    Bt Hama Deyakma Start wenne podi podi Problems Ekathu unaama.

    According to lord budda...
    Wathura binduwen Binduwa ekathuwela Maha gagakuth ,
    Gangaa kihipayak ekathu welaa SAMUDURAKUTH HADENAWA WAGEA.,,,



    "WARADATA EREHIWA AVI OSAWANNEA RATAKATA DAYAKATA WADA ATHI MINISUN........."


    b1.jpg
     
    Status
    Not open for further replies.