කාන්තාවන්ගේ මෝල් අමාරැව හදුනාගන්නා ආකාරය

lkkolla

Well-known member
  • Sep 28, 2023
    1,167
    1,664
    113
    Nahaya lokui,kakule agili kotai,adum adinne aga penne nathiwenna ,kaththa karanne na wadiya,inne nikam dekata gaininna ba wage,wadiya fb insta enne na,scooty ekak thiyenwa,pare yanagaman nawathila call gannawa,dahamin semin inne, ,,onna lakshana
    me tika hari , math danna kellek innwa oya lakshna thiyanwa, me lagadi eki awa phone eke podi kes ekak awilla hadaganna, chrome eke history balapuwama , mama monwada balnne kiyala hithune,,
     
    • Like
    • Love
    Reactions: ACHIK and Psiko

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,692
    21,376
    113
    Adum galawanna kalin bro. Pare thote , social medi walin ehna dkkhma
    මගෙනම් ස්කිල් ලෙවල් එක එච්චර අප් නෑ බ්‍රෝ...ජංගියේ කහට පැල්ලමවත් දකින්න ඕනි :(

    @Chimpanzee Putha නම් කෙල්ලගේ ඇහි පිල්ලම් වදින විදිහෙන් මෝල් ද නැද්ද හොයන්න දන්නවා...

    @Walter White නම් කට විතරයි...
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,661
    125,269
    113
    දෙහිවල
    @Walter White නම් කට විතරයි...
    war talus GIF by HISTORY UK
     
    • Haha
    Reactions: Psiko

    jennt

    Well-known member
  • Sep 23, 2021
    3,214
    4,944
    113
    Abyss
    Nahaya lokui,kakule agili kotai,adum adinne aga penne nathiwenna ,kaththa karanne na wadiya,inne nikam dekata gaininna ba wage,wadiya fb insta enne na,scooty ekak thiyenwa,pare yanagaman nawathila call gannawa,dahamin semin inne, ,,onna lakshana
    ☝️
    සිරා මේ වගේ කෙල්ලො ඇගටම එනව.
    බලෙන් ඇර ගන්න හදන්නෙ.
    අත්දැකීම් තියෙනව.

    පිටින් බැලුවොත් ඉන්නෙ දෙකට ගනින්න බැ වගේ.
    inbox messages පෙන්නුවොත් හික් ගෑවෙනව බලන එවුන්ට.
     
    • Love
    • Wow
    Reactions: ACHIK and Psiko