me tika hari , math danna kellek innwa oya lakshna thiyanwa, me lagadi eki awa phone eke podi kes ekak awilla hadaganna, chrome eke history balapuwama , mama monwada balnne kiyala hithune,,Nahaya lokui,kakule agili kotai,adum adinne aga penne nathiwenna ,kaththa karanne na wadiya,inne nikam dekata gaininna ba wage,wadiya fb insta enne na,scooty ekak thiyenwa,pare yanagaman nawathila call gannawa,dahamin semin inne, ,,onna lakshana
