අපේ ගෑනි කිව්වෙ උබට අමතරව තවත් මිනිස්සු ඉන්නවද?අපේ ගැනීට නම් මෝල් අමාරුව හැදුනම one galle face යමු කියනවා

අඩො මචන් මේ සිරාවටමද කියන්නෙ...Nahaya lokui,kakule agili kotai,adum adinne aga penne nathiwenna ,kaththa karanne na wadiya,inne nikam dekata gaininna ba wage,wadiya fb insta enne na,scooty ekak thiyenwa,pare yanagaman nawathila call gannawa,dahamin semin inne, ,,onna lakshana
upasikawant kri molak aththe ehenmNahaya lokui,kakule agili kotai,adum adinne aga penne nathiwenna ,kaththa karanne na wadiya,inne nikam dekata gaininna ba wage,wadiya fb insta enne na,scooty ekak thiyenwa,pare yanagaman nawathila call gannawa,dahamin semin inne, ,,onna lakshana
Upasikawan ehema inne edata witharai,eetapsse un kiyawanawa wadie, ambaneka kiyawa kello social un,unta mol amaruwak na,unta thiyenne wena caseupasikawant kri molak aththe ehenm
![]()
අද සමාජයේ කතා කල යුතුම මාතෘකාවක් !
අත්දැකිමෙන්ද කියන්නෙ?උඹෙ අම්මා දවසක් දෙකක් හැසිරෙන විදියට පොඩ්ඩක් ශෙප් එකේ බලපන්. එතකොට උඹට ඕක පට් ගාල ඉගෙන ගන්න පුලුවන්![]()
![]()
අත්දැකිමෙන්ද කියන්නෙ?![]()
![]()
අනුරාධගෙ අම්මනම් ටීච කෙනෙක්. තමුන්ගෙ බාශාවෙ හැටියටනම් ඉතින් අම්ම කවුද කියල පේනව.අනුරාධයා කිව්වේ. උන්ගෙ අම්මට/නංගිට ගම වටේ ටුවර් එක යන්න ඕනා කියල තෙරෙන ඉඟි තියෙනවලු. ඒක දැනුන ගමන් ඉතින් කාටවත් නවත්තන්න බෑලු.![]()
Adum galawanna kalin bro. Pare thote , social medi walin ehna dkkhmaPussy juice enawa
මුලින්ම එන ටික ඇඹුලයි නම් මෝල් අමාරුවට එන්නේ....
චූ රහයි නම් චූ බරට එන්නේ