කීයක් හරි ගලප ගන්න එන්න මේ පෑත්තට...! See 
ආ කට්ටිය කොහොමද ජීවිතේ....! දෑන් ඉතින් කට්ටිය e-money කිය කිය නොකරපු දෙයක් නෑතුව ඈති නේ...
ඉතින් මම අද කියන්න යන්නේ කීයක් හරි ගලප ගන්න අපේ එඋන්ට කියල දෙන්න...
මුලින්ම කියන්න ඔනේ ඉස්සර ඔය Ad click කොරලා හරි යන්නෙ නෑ කියපු අයට
මොකද මම අද කියන්න යන්නෙ විශ්වාස වන්ත site එකක් ගන මෙකෙන් අනිවා payout කරනවා
මමත් මෙක කරන්වා.


මෙකේ නම Clixsense. දෑන් ඉතින් අපෝ මෙකද එක කියල අහයි. දන්න කට්ටිය ඈති කරලා තියන අයත් ඈති....එත් මෙක සමහර අය පටන් අරන් 1 week එකෙන්ම නවත්තනවා.මට කියන්න තියෙන්නේ මෙකෙන් හරියට මුදල් හොයන්න 1 month වත් පහුවෙන්න ඔනේ..


හරි එහෙනම් මෙතනින් ගිහිල්ලා රෙගිස්ටෙර් වෙන්න
උදව්වක් විදියට මෙතනින් රෙගිස්ටෙර් වෙන්න්.....
Tip:- මෙකේ තියන කියන clixgrid එකේ clicks 75 වෙනකන් wins එක වත් එන්නෙ නෑහෑ. තව දෙයක් කොටු ව්ලට කරපුවම යන Ad වලට click කරපුවම win කරන්න තියන අවස්තා වෑඩි..

ආ කට්ටිය කොහොමද ජීවිතේ....! දෑන් ඉතින් කට්ටිය e-money කිය කිය නොකරපු දෙයක් නෑතුව ඈති නේ...
ඉතින් මම අද කියන්න යන්නේ කීයක් හරි ගලප ගන්න අපේ එඋන්ට කියල දෙන්න...
මුලින්ම කියන්න ඔනේ ඉස්සර ඔය Ad click කොරලා හරි යන්නෙ නෑ කියපු අයට
මොකද මම අද කියන්න යන්නෙ විශ්වාස වන්ත site එකක් ගන මෙකෙන් අනිවා payout කරනවා
මමත් මෙක කරන්වා.


මෙකේ නම Clixsense. දෑන් ඉතින් අපෝ මෙකද එක කියල අහයි. දන්න කට්ටිය ඈති කරලා තියන අයත් ඈති....එත් මෙක සමහර අය පටන් අරන් 1 week එකෙන්ම නවත්තනවා.මට කියන්න තියෙන්නේ මෙකෙන් හරියට මුදල් හොයන්න 1 month වත් පහුවෙන්න ඔනේ..



හරි එහෙනම් මෙතනින් ගිහිල්ලා රෙගිස්ටෙර් වෙන්න
උදව්වක් විදියට මෙතනින් රෙගිස්ටෙර් වෙන්න්.....

Tip:- මෙකේ තියන කියන clixgrid එකේ clicks 75 වෙනකන් wins එක වත් එන්නෙ නෑහෑ. තව දෙයක් කොටු ව්ලට කරපුවම යන Ad වලට click කරපුවම win කරන්න තියන අවස්තා වෑඩි..
