කීයක් හරි ගලප ගන්න එන්න මේ පෑත්තට...! See :D

third-eye

Member
Oct 9, 2012
31
38
0
කීයක් හරි ගලප ගන්න එන්න මේ පෑත්තට...! See :D

ආ කට්ටිය කොහොමද ජීවිතේ....! දෑන් ඉතින් කට්ටිය e-money කිය කිය නොකරපු දෙයක් නෑතුව ඈති නේ...:)ඉතින් මම අද කියන්න යන්නේ කීයක් හරි ගලප ගන්න අපේ එඋන්ට කියල දෙන්න...:cool:
මුලින්ම කියන්න ඔනේ ඉස්සර ඔය Ad click කොරලා හරි යන්නෙ නෑ කියපු අයට
මොකද මම අද කියන්න යන්නෙ විශ්වාස වන්ත site එකක් ගන මෙකෙන් අනිවා payout කරනවා :) මමත් මෙක කරන්වා.:rofl::):)
මෙකේ නම Clixsense. දෑන් ඉතින් අපෝ මෙකද එක කියල අහයි. දන්න කට්ටිය ඈති කරලා තියන අයත් ඈති....එත් මෙක සමහර අය පටන් අරන් 1 week එකෙන්ම නවත්තනවා.මට කියන්න තියෙන්නේ මෙකෙන් හරියට මුදල් හොයන්න 1 month වත් පහුවෙන්න ඔනේ..:nerd::nerd::nerd:
හරි එහෙනම් මෙතනින් ගිහිල්ලා රෙගිස්ටෙර් වෙන්න
උදව්වක් විදියට මෙතනින් රෙගිස්ටෙර් වෙන්න්.....:)

Tip:- මෙකේ තියන කියන clixgrid එකේ clicks 75 වෙනකන් wins එක වත් එන්නෙ නෑහෑ. තව දෙයක් කොටු ව්ලට කරපුවම යන Ad වලට click කරපුවම win කරන්න තියන අවස්තා වෑඩි..:cool: