කුකු කොකා බැංකුව ඇමතුවේය. වීඩියෝ සහිතයි. Are there any restrictions on online payments in Sri Lanka?

KuKu KoKa

Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113



    There are various rumors that payments cannot be made online due to the current economic downturn in Sri Lanka. I called the bank's card center to inquire about this. Pretending to be such fake news would be a fatal blow to the Sri Lankan economy. මේ දිනවල ශ්‍රී ලංකාවේ පවතින ආර්ථික අවපාතය නිසා ඔන්ලයින් ගෙවීම් සිදු කල නොහැකි බවට රාවයක් යනවා. මේ පිළිබඳව එළකිරියේ කුකු කොකා කාර්ඩ් සෙන්ටර් එක ඇමතුවේය. දේශපාලනය වෙනමයි. නමුත් ව්‍යාජ පුවත් මැවීම ජාතියේ කරුමයට හේතු වනු ඇත. ඔන්ලයින් මුදල් උපයන්නන් ( Online Entrepreneurs ) නොසිටින්නට ලංකාවේ මිනිසුන්ට පස් කෑමට සිදුවේ.
     

    supunroxy

    Well-known member
  • Jan 4, 2014
    1,596
    3,391
    113
    Madamulana Walawwa



    There are various rumors that payments cannot be made online due to the current economic downturn in Sri Lanka. I called the bank's card center to inquire about this. Pretending to be such fake news would be a fatal blow to the Sri Lankan economy. මේ දිනවල ශ්‍රී ලංකාවේ පවතින ආර්ථික අවපාතය නිසා ඔන්ලයින් ගෙවීම් සිදු කල නොහැකි බවට රාවයක් යනවා. මේ පිළිබඳව එළකිරියේ කුකු කොකා කාර්ඩ් සෙන්ටර් එක ඇමතුවේය. දේශපාලනය වෙනමයි. නමුත් ව්‍යාජ පුවත් මැවීම ජාතියේ කරුමයට හේතු වනු ඇත. ඔන්ලයින් මුදල් උපයන්නන් ( Online Entrepreneurs ) නොසිටින්නට ලංකාවේ මිනිසුන්ට පස් කෑමට සිදුවේ.

    Lamsa aiyada camll caranna quwe umbata
     
    • Like
    Reactions: TNHM

    KuKu KoKa

    Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113
    awrudu 35kata wada wadi kenek neda. boruwata neda 22 e kiyanne. :baffled: :baffled:


    මගේ වයස 22 නොවයි. තවම 20 යි. කවුරුත් කතා කරන්නේ මගේ වයස ගැන වල් පල් . කවුරුත් කතා කරන්නේ නැහැ මම බැංකුවට කතා කරපු එක ගැන. මගේ Live Video එකක් දාන්නම් ඉක්මනින්ම. මගේ ID Card එකත් එක්ක. මේ කුකු කොකා කියන්නේ හැංගි හොර තිරේට පිටි පස්සට මුවා වෙලා පඩ ටෝක්ස් දාන පොරක් නොවෙයි.
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Internet එකේ එවුන් කියන නිසා මම Com Bank එකට කතා කරලා ඇහුවා , මට කිව්වා මහා බැංකුවෙන් කියලා තියෙනවා කියලා බ්ලොක් කරන්න කියලා.
     
    • Like
    Reactions: TNHM

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    මගේ වයස 22 නොවයි. තවම 20 යි. කවුරුත් කතා කරන්නේ මගේ වයස ගැන වල් පල් . කවුරුත් කතා කරන්නේ නැහැ මම බැංකුවට කතා කරපු එක ගැන. මගේ Live Video එකක් දාන්නම් ඉක්මනින්ම. මගේ ID Card එකත් එක්ක. මේ කුකු කොකා කියන්නේ හැංගි හොර තිරේට පිටි පස්සට මුවා වෙලා පඩ ටෝක්ස් දාන පොරක් නොවෙයි.

    ane kukku koko obathumata pin sidu wenawa
    obathumala thamay ape onta wiruwo
     
    • Like
    Reactions: TNHM

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    මගේ වයස 22 නොවයි. තවම 20 යි. කවුරුත් කතා කරන්නේ මගේ වයස ගැන වල් පල් . කවුරුත් කතා කරන්නේ නැහැ මම බැංකුවට කතා කරපු එක ගැන. මගේ Live Video එකක් දාන්නම් ඉක්මනින්ම. මගේ ID Card එකත් එක්ක. මේ කුකු කොකා කියන්නේ හැංගි හොර තිරේට පිටි පස්සට මුවා වෙලා පඩ ටෝක්ස් දාන පොරක් නොවෙයි.
    පරෙස්සමින් තාත්තා ගහයි
     
    • Like
    Reactions: TNHM

    SLCyberKing

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    363
    504
    93
    ඔන්ලයින් මුදල් උපයන්නන් ( Online Entrepreneurs ) නොසිටින්නට ලංකාවේ මිනිසුන්ට පස් කෑමට සිදුවේ.
    mee gon kathawa kiuwe neth nam hodai. anyway TFS
     
    • Like
    Reactions: TNHM