අපේ company එකේ MD එක්ක section head කෙනෙක් මාර පැල් බන් . section head හැමදාම MD හම්බවෙලා අනිත් එවුන් ගැන කෙල්ලම් කියනවා . ඒ වගේම MD මොනවා කලත් අර section head ගෙන් අහලා උ කියන විදිහට තමා වැඩ කලේ . ඉතින් section head ගොඩක් උ අකමැති උන්ට MD ලවා කෙලෙව්වා . මේක නිසා ගොඩක් එවුන්ට රස්සාවත් එපා වෙලා තිබ්බේ . කොහොමටවත් මුන් දෙනනව වෙන් කරන්ඩ බැරි සීන් එකක් තිබ්බේ . ඉතින් මේකට ක්රමයක් දස අතේ කල්පනා කරා. අන්තිමට මට මතක් උනේ කුබියෝ එකේ වගේ වැඩක් දෙන්ඩ .
වැඩේ මෙහෙමියි කලේ . section head ගේ ලගම හිතවත් එවුන් ටිකක් ලියන විදියට companya අයිති කාරයට ලිඋමක් ලීවා දැන් ඉන්න MD ට කිසි වැඩක් කරගන්ඩ බැ . උ හැමදේම කරන්නේ අර section head ගෙන් අහලා. ඒ වගේම අර section head සුප්රියට කරපු වැඩ ලිස්ට් එකකුත් හැදුවා. එක නිසා දැන් ඉන්න MD වෙනුවට අර section head MD බවට පත් කරන්ඩ කියලා ඉල්ලීමක් කලා. ඒ ඉල්ලීම් ලිපියේ copy එකක් MD එක්ක හොදට ඉන්න උගේ දෙවනියටත් දැම්මා. අර ලිපිය ලැබුන ගමන් දෙවෙනියා ලියුම අරන් ගිහින් MD ට පෙන්නලා . MD තීරණය කරලා මේක අර section head , MD වෙන්ඩ ගහපු gamak කියලා. උන් දෙන්නා එදා ඉදන් නයි වෙයිරයි . කොහොම හරි company එකේ එවුන්ට තිබුන ප්රස්නේ විසදුනා . උබලටත් මේ වගේ වෙච්ච සිද්දි තියනවනම් දාපන් .
නම් ගම් තනතුරු වෙනස් බව සලකන්න