කෙල්ලක් නයිට් පාටිස් වලට යන එක අවුලක් නැද&

eshanhasanka

Well-known member
  • Jul 28, 2006
    1,235
    132
    63
    eka eyalage society eka ne..oka nawattuwot eyata loku wenasak wei kon wei..apita hoda na kiyala hitunata eka eyalata normal deyak..antimata itin ohoma gihin wena de kiyanna ona nane..ekat eyalata aulak na mokada society ekama ahemane..hodata sallit ati ne..o/l a/l karapu gaman rata yai

    umba okata angili gahanna gahanna umbawa eki ta epa wei..karana de karanna denna habai passen inna..yana welawa ena welawa yaluwo kauda koheda yanne monada karanne kiyana eva balanna..hamatissema parents contact karanda kiyanna..natan yanda den na kiyala kiyanna..bonne beer wenda puluwan but bonna aran denne kauda?? kolla ne.. mokada kellonta salli hamben nane..itin kolla denne beer mada natan mixed da kiyala komada danne??

    aniwa machan atta seen eka .. man dannawa oka antimata api tamai waradi karayo wenne.. eth katawahan balan inna bane ban.. mama kohomath angili gahana eka nawattala tiyenne... parentsla lankawe nati kale tamai mewa patangatte.. dan eyala awilla inne dan yanna hena amarui yawane na gedarin kohewath.. sch ekka yanawa aye ekkan enawa...
    ow salli hondata tiyanawa... parties karana djsla andunanawa godak aya.. meya hitan inne hamoma eya ekka katha karane passen enne adareta kiyala.. eya lassana nisa kiyala.. meyata terenne na hamoma enne eka deyak balagena kiyala.. :shocked:
    api danawane ban party wala kellanta bonna aran deela athal gannane kollo set wenne.. natnam nikan natala enna nemeine.. munta owa terenne an..
     

    miniya

    Well-known member
  • May 22, 2011
    2,019
    255
    83
    37
    මාතර නගරය
    මෝඩ කෙල්ලෙක් උබ එකිට කරුනු පහදල දිලා එකිගෙ ඔය ආකල්ප වෙනස් කරන්න කෙල්ලන්න වැරදුනොත් වැරදුනා තමයි.skool යනව නේද මෙකිට මොලයක් නැද්ද? දැන් මගෙ යලුවො බොනව එත් මම බොන්නෙ නැ

    සිර :yes::yes::yes:
     

    eshanhasanka

    Well-known member
  • Jul 28, 2006
    1,235
    132
    63
    මොකෝ අවුලක් නැත්තේ:angry:
    මොනවා හරි කරලා නවත්තලා දාහන්
    එයාගේ අම්මා,තාත්තා මොකද මේකට කියන්නේ?

    ammai tattai dennama rata hitye itin meyata mehe onawata wada nidahasa labuna.. :yes: dan e denn awith inne dan neeti tadai kohewath yanna denne na..
     

    eshanhasanka

    Well-known member
  • Jul 28, 2006
    1,235
    132
    63
    මචන් නියම අම්මේක් තාත්තේක් ඉන්නවනම් එක දවසක් හරි ඔහොම යන්න දෙනවද...???:growl::nerd::sorry: මෙකට මම හිතන්නේ දෙමව්පියෝත් වෑරදි ඈති... :(:eek:

    aniwa machan kawda kamati tamange duwa baduwak wenawa dakinna... :D
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    එයා christian මචන් ඉතින් drinking කියන එක එච්චර අව්ලක් නෑ කියලනෙ ගෙවල් වලිනුත් කියන්නේ ....
    දැං එයාගෙ ගෙදරින් එහෙම කියලා තියෙනවාද ?
    මම දන්න එක christian ගෙදරක වත් ඉස්කෝලෙ යන කෙල්ලො නෙමෙයි කොල්ලන්ටවත් බොන්න දෙන්නෙ නෑ. බීලා මාට්ටු උනොත් ගුටි තමයි.

    ලංකාවේ බොන ගෑනුනගෙන් වැඩිපුර ඉන්නේ christian aya wenna ati ban.. :(
    මේක මෙතනට අනවෂ්‍යය කතාවක්.
     

    eshanhasanka

    Well-known member
  • Jul 28, 2006
    1,235
    132
    63
    දැං එයාගෙ ගෙදරින් එහෙම කියලා තියෙනවාද ?
    මම දන්න එක christian ගෙදරක වත් ඉස්කෝලෙ යන කෙල්ලො නෙමෙයි කොල්ලන්ටවත් බොන්න දෙන්නෙ නෑ. බීලා මාට්ටු උනොත් ගුටි තමයි.


    මේක මෙතනට අනවෂ්‍යය කතාවක්.

    :sorry::sorry::sorry::sorry::sorry::sorry:
    ow machan waradeemak... man kiwe ehema culture ekak tiyanawa..
     

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    ow machan advice karata terum ganne na.. culture eka tamai.. eth oya culture eketh mewa karannama ona kiyala nahane... parentslage waradda mulinma mewata addict wenna kalin kellawa balagatte nati eka tamai waradda... parentsla lankawe nane ekai seen eka..

    ඒක ඇත්ත මචන්.ඔය culture එකට අනුව ජීවත් වෙන ඒත් ඔය දේවල් නොකරන අය ඕන තරම් ඇති.ඒක ඉතින් පුද්ගලයන්ගේ characteristics සුත් බලපානවා.ඒත් මචන් අපි ගොඩක් පුරුදු වෙලා ඉන්නේ යාලුවෝ කරන ඒවා කරන්න නේ.අපි ඒවා නොකරොත් අපි ඒ සෙට් එකෙන් කොන් වෙනවා වගේ සීන් එකකුත් වෙනවා.එයාට parents ල ළඟ නැති හින්දා නිදහසත් වැඩි.ඒක තමයි මම හිතන්නේ ලොකුම අවුල.
     

    eshanhasanka

    Well-known member
  • Jul 28, 2006
    1,235
    132
    63
    ඒක ඇත්ත මචන්.ඔය culture එකට අනුව ජීවත් වෙන ඒත් ඔය දේවල් නොකරන අය ඕන තරම් ඇති.ඒක ඉතින් පුද්ගලයන්ගේ characteristics සුත් බලපානවා.ඒත් මචන් අපි ගොඩක් පුරුදු වෙලා ඉන්නේ යාලුවෝ කරන ඒවා කරන්න නේ.අපි ඒවා නොකරොත් අපි ඒ සෙට් එකෙන් කොන් වෙනවා වගේ සීන් එකකුත් වෙනවා.එයාට parents ල ළඟ නැති හින්දා නිදහසත් වැඩි.ඒක තමයි මම හිතන්නේ ලොකුම අවුල.

    aniwa... :yes:
     

    ruwantheekshana

    Well-known member
  • Mar 10, 2008
    5,880
    1,329
    113
    මම ගියේ ජ්‍යාත්‍යන්තර පාසලකට . අපේ ඉස්කෝලෙන් අපිට පාටි වලට යන්න තහනම් කරලා තිබුනා, Unless Organized by our own school, වෙන එකක් තියා අපිට ඉස්කෝලය ඇරිලා එක එක කඩවල් වල shops වල එහෙම එකතුවෙලා කතාකර කර ඉන්නත් තහනම්. කොහොමද වැඩේ ??????
     

    sameerasadaru

    Member
    Jan 17, 2010
    18,139
    720
    0
    ..::ÏÑ H€R H€♥RŦ::..
    මචන් නියම අම්මේක් තාත්තේක් ඉන්නවනම් එක දවසක් හරි ඔහොම යන්න දෙනවද...???:growl::nerd::sorry: මෙකට මම හිතන්නේ දෙමව්පියෝත් වෑරදි ඈති... :(:eek:
    ඒකත් ඇත්ත තමයි:yes:

    ammai tattai dennama rata hitye itin meyata mehe onawata wada nidahasa labuna.. :yes: dan e denn awith inne dan neeti tadai kohewath yanna denne na..
    එතකොට දැන් එයා යන්නේ නැද්ද?:confused:
     

    OpenSpace

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    2,790
    1,306
    113
    Mars
    eka eyage lifestlye eka, ube lifestyle eka wenas wenna puluwan. eya karanne eyata kamathi de, If she gets fun from that let her to enjoy her life! You can't force her to stop what she likes to do, if you too much worry about this, she will give up you soon...
     

    eshanhasanka

    Well-known member
  • Jul 28, 2006
    1,235
    132
    63
    මම ගියේ ජ්‍යාත්‍යන්තර පාසලකට . අපේ ඉස්කෝලෙන් අපිට පාටි වලට යන්න තහනම් කරලා තිබුනා, Unless Organized by our own school, වෙන එකක් තියා අපිට ඉස්කෝලය ඇරිලා එක එක කඩවල් වල shops වල එහෙම එකතුවෙලා කතාකර කර ඉන්නත් තහනම්. කොහොමද වැඩේ ??????

    ammata siri.. ehema ewath tiyanawa neda? Bishop's Ladies eka nam ganna deyak nalu.. eyama tamai kiyanne..
     

    eshanhasanka

    Well-known member
  • Jul 28, 2006
    1,235
    132
    63
    Captain ජැක් ස්පැරෝ;11123891 said:
    කවුරු මොනවා කීවත් මම කියන්නේ යවන්න එපා කියලා.......

    mata puluwan kiyanna witarai ban neeti dann mata ba... :rolleyes:
     

    eshanhasanka

    Well-known member
  • Jul 28, 2006
    1,235
    132
    63
    eka eyage lifestlye eka, ube lifestyle eka wenas wenna puluwan. eya karanne eyata kamathi de, If she gets fun from that let her to enjoy her life! You can't force her to stop what she likes to do, if you too much worry about this, she will give up you soon...

    ow machan.. onawata wada man mukuth kiyanna yanne na.. eth wena de man dannawa antimata eka wenn akalin man kiwa eka ahanne natnam eka eyage waraddak.. pase kaleka matak wei.. :yes: