කෙල්ලට අසාමාන්‍ය මෙව්ව ආශාවක් ඇවිත්...

Thunderhawk

Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    දැන් උඹ ඕක අපෙන් අහන්නේ අපිත් කෙල්ලට කියල #කේ අරගෙන තියෙනවා කියල හිතලද?:angry:
     

    KPZ

    Well-known member
  • Apr 15, 2011
    17,331
    1,622
    113
    where I wanna be
    ඉස්සෙල්ලම කෙල්ලට තේරුම් කරලා දීපන් කෙල්ලෙක් උනාම තමන්ගේ සෙක්ස් ජිවිතේ කොල්ලත් එක්ක විතරක් කියවන්න කියලා...
    ඒ වගේම ෆිල්ම් වල එවුන් ඒවා කරන්නේ සල්ලි වලට....
    උඹ කෙල්ලට පුකේ දාන්නේ, දෙන්න සතුටු වෙන්න....
    ඒත් කෙල්ල උඹට දාන්න හදන්නේ එහෙම පුලුවන්ද කියල කරලා බලන්නයි....
    කෙල්ලට පැහැදිලි කරලා දීපන්...
    නැත්නම් උඹ නොන්ඩි ගහ ගහ ගෙදර යනකොට පාරේ ඉන්න එවුන් කියාවි කොල්ලෝ උඹට ඇරලා කියල...
    උඹ පිරිමියෙක් වගේ වැඩ කරපන්....
    BDSM වීඩියෝ තියෙනවනේ,
    කෙල්ලන්ගේ තන් වලට ඇන ගහන, වද දෙන ඒවා..
    අන්න ඒ ටිකක් අරගෙන කෙල්ලට පෙන්නපන්...
    පෙන්නලා කියපන් මටත් අසයි ඔයාට මේවා කරන්න කියලා...
    කෙල්ල කැමති උනොතින් අරක පුකට ඔබන්න දීපන්...
    නැත්නම් අනේ හුකේ කියල ඒකිට කියපන් පාඩුවේ ඉන්න කියල...
    :nerd:
     

    su1993

    Well-known member
  • May 6, 2011
    2,168
    850
    113
    පෘතුවිය
    කාටවත් පුක දෙන්න එපා බන්..:baffled:කෙල්ලට උනත් පුක දෙන්න එපා..:no:යකො අද කාලෙ කොල්ලෙක්ට වත් පාරෙ බැහල යන්න බැ හැම තැනම පුක්කාරයො..:frown:කෙල්ලොත් අපිට පුකේ අරින්න ගියොත් එහෙම අපිට රෙන්නවත් පුකක් නැති වෙනව..:dull:
     
    • Haha
    Reactions: shan19

    Tony_Stark

    Member
    Feb 1, 2015
    130
    6
    0
    colombo
    කාටවත් පුක දෙන්න එපා බන්..:baffled:කෙල්ලට උනත් පුක දෙන්න එපා..:no:යකො අද කාලෙ කොල්ලෙක්ට වත් පාරෙ බැහල යන්න බැ හැම තැනම පුක්කාරයො..:frown:කෙල්ලොත් අපිට පුකේ අරින්න ගියොත් එහෙම අපිට රෙන්න පුකවත් නැති වෙනව..:dull:

    :yes::yes:
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    මෙචචර මේකේ කරක් ගැහැව්වා , මෙහෙම මගුලක් දැක්ක පලවෙනි පාර. ලොල්
     

    su1993

    Well-known member
  • May 6, 2011
    2,168
    850
    113
    පෘතුවිය
    මාර අසහනයක් නෙ බන් තියෙන්නෙ උඹෙ කෙල්ලට දෙන්න නම් එපා පුතෝ පුක දුන්නොත් නම් හැම කෙල්ලෙක්ටම ඕක බෝ වෙයි අයිත් පිරිමි පාරෙ ගිහින් ඉවරයි :angry::frown::no:
    ඕක තමා මමත් මූට කියන්නෙ බන්...:angry:ඌගෙ ගැනි ගැන විතරක් නෙමෙයි මුලු පිරිමි සන්හතිය ගැනම හිතපන් කියල...:no:
     

    Nisal1991

    Member
    Jan 21, 2015
    663
    48
    0
    මේ ගොන් පොන්ස්ම තමයි හැමදා මචන්ලා මට අරක උනා මේක උනා අම්මාගේ රෙද්ද කඩං වැටුනා අරහෙමයි මෙහෙමයි කිය කිය පොන්න ත්‍රෙඩ් දාන්නෙ. මූ කොලු කාරයෙක් වෙන්න ඇති. ෆැන්ටසියෙම ජීවත් වෙයං හැමදාම. මලාට ගෑණියෙක් හම්බුනේ නැති උනාම ඔහොම අනික් උන්ගෙ අත්දැකීම්වලින් තමයි ජීවත් වෙන්න වෙන්නේ.
     

    KeyGen

    Active member
  • Apr 6, 2011
    732
    83
    28
    දන්නා ශිල්පෙ දාල butter එහෙමත් ගාල මොන විදිහකින් හරි දැනට වඩා අම්බනෙට සතුටු කරපන් ,shape එකේ ඒකිට එත්තුගන්නපන් "මට අරිනාවට වඩා මට කියල කරගන්න එක සැපයි" කියල
     

    labu gediya

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    8,594
    1,562
    113
    45
    Weligama, Sri Lanka
    GF බං.. ලඟදිම wife වෙන්න ඉන්නෙ... ඊට පස්සෙ මට මොනවයින් මොනවා වෙයිද :oo::oo::oo:

    බය වෙන්න එපා.... එහෙම මොනවත් වෙන එකක් නම් නැහැ... කෙල්ලට පැහැදිලි කරලා දෙන්න හැමදේම.... පුළුවන් නම් සෙක්ස් වීඩියෝ හදන හැටි හොයාගෙන පෙන්වන්න..... නැත්නම් දැක්ක ගමන් කන්න පනිනවා වගේ දෙන්න උඩ දාගෙන නටන්න යන්න එපා... තේරුමක් ඇතිව කරන හැම දෙයක්ම කරන්න බලන්න... ඉස්සෙල්ලම ඔයාල දෙන්නා එකිනෙකාට තේරුම් ගන්න.... ඒ දේ එහෙම වෙලා නැහැ කියලයි මට හිතෙන්නේ....

    පස්ස පැත්ත තියෙන්නේ සෙක්ස් කරන්න නෙවිනේ.. ඒ නිසා මැරී කරලම කරන දේවල් කරන්න... ඕනෑම කෙනෙක් ආදරෙයි තමන්ගේ ජීවිතේට.... ඔයා කරන්න ගියපු නිසා තමයි එයත් කරන්න හිතන්න ඇත්තේ.... ක්‍රියාවෙන් කරන්න කලින් වචනෙන් පැහැදිලි කරලා ඉන්න... නැත්නම් වැටහීමක් නැති වෙයි...

    ඔයාල දෙන්නට ලස්සන විවාහ ජිවිතෙකට සුබ පතනවා!
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    Pegging , ඕක සාමාන්‍යය දෙයක් මචන්, උබේ Prostate ග්‍රන්ථිය පුක හරහා උත්තේජනය කරන එකයි ඕකෙන් කරන්නේ, කෙල්ලට කෙසේ වෙතත් උබට ලොකු සැපක් ගන්න පුලුවන්. Prostate ග්‍රන්ථිය උත්තේජනය කිරිමෙන් උබට Multiple orgasm ගන්න පුලුවන් (එක පිට එක සුරාන්තයන්). නමුත් ඕක ඇබ්බැහි වුනොත් උබට පුකටම ගන්න හිතෙයි.

    275px-Wiki-pegging.png
     
    • Like
    Reactions: emnine

    gayendra9*9

    Well-known member
  • Sep 24, 2008
    7,480
    831
    113
    මෙහෙම කරපංකෝ එහෙනම්,දැන් උබට කෙල්ලත් ඕන පුකත් ඕන නේ
    පලවෙනි පාර රස දැනුනොත් තමයි විනාසේ,ෆස්ට් ඉම්ප්‍රේෂන් එක අහල ඇති නේ,ඒක නිසා ඕක ඔබන පලවෙනි පාරම රීපන්,
    බලු බෙට්ටක් දැක්කම මැරෙන්න හදන කෙල්ලෝ,හිතපන් මනුස්සය එලි පනා පිට රෙන එක උහුලයිද
     

    Tony_Stark

    Member
    Feb 1, 2015
    130
    6
    0
    colombo
    Pegging , ඕක සාමාන්‍යය දෙයක් මචන්, උබේ Prostate ග්‍රන්ථිය පුක හරහා උත්තේජනය කරන එකයි ඕකෙන් කරන්නේ, කෙල්ලට කෙසේ වෙතත් උබට ලොකු සැපක් ගන්න පුලුවන්. Prostate ග්‍රන්ථිය උත්තේජනය කිරිමෙන් උබට Multiple orgasm ගන්න පුලුවන් (එක පිට එක සුරාන්තයන්). නමුත් ඕක ඇබ්බැහි වුනොත් උබට පුකටම ගන්න හිතෙයි.

    275px-Wiki-pegging.png


    බුදු අම්මෝ දෙන්න නම් එපා මචො තොට රෙන්න බැරි වෙයි කෙල්ලට කියපන් ඔය ගැජට් එක දාගෙන අතේ පාරක් ගහල නිදාගන්න කියලා දෙන්න නම් එප අනිත් පිරිමි ගැනත් හිතපන් :baffled::baffled:
     

    LoriyaK

    Well-known member
  • Sep 21, 2014
    2,543
    226
    63
    In My Mind
    ඉතින් බන් ඇරගනින් ,, පුක පලාගෙන ඩොටා ලගට ගිහාම මුලු හොස්පිටිල් එකම උබට අරි ... උබේ kellage address එක කියපන් උබේ kella දකින්න අසයි ..


    giphy.gif




    2
    giphy.gif

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: crazyasa

    su1993

    Well-known member
  • May 6, 2011
    2,168
    850
    113
    පෘතුවිය
    මෙහෙම කරපංකෝ එහෙනම්,දැන් උබට කෙල්ලත් ඕන පුකත් ඕන නේ
    පලවෙනි පාර රස දැනුනොත් තමයි විනාසේ,ෆස්ට් ඉම්ප්‍රේෂන් එක අහල ඇති නේ,ඒක නිසා ඕක ඔබන පලවෙනි පාරම රීපන්,
    බලු බෙට්ටක් දැක්කම මැරෙන්න හදන කෙල්ලෝ,හිතපන් මනුස්සය එලි පනා පිට රෙන එක උහුලයිද

    අන්න නියම idea එක..:Dඕන එකෙක් පුකේ අරින්න ආවොත් ඕක තමා කරන්න ඕන:yes:උබ අපිව බේරුවා..:P රෙප්4+
     
    • Like
    Reactions: gayendra9*9

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    බොරු කියන්න එපා යකෝ ඔව වැල ෆිල්ම් වල තිබ්බට කෙල්ලෝ කැමති සබ්ඡෙක්ට් නෙවෙයි .සමහර කොල්ලෝ නම් ඉන්නවා ඇර ගන්න කැමති මට පේන්නේ උබත් ඒ වගේ එකෙක් .
     
    Last edited:

    labu gediya

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    8,594
    1,562
    113
    45
    Weligama, Sri Lanka
    මෙහෙම කරපංකෝ එහෙනම්,දැන් උබට කෙල්ලත් ඕන පුකත් ඕන නේ
    පලවෙනි පාර රස දැනුනොත් තමයි විනාසේ,ෆස්ට් ඉම්ප්‍රේෂන් එක අහල ඇති නේ,ඒක නිසා ඕක ඔබන පලවෙනි පාරම රීපන්,
    බලු බෙට්ටක් දැක්කම මැරෙන්න හදන කෙල්ලෝ,හිතපන් මනුස්සය එලි පනා පිට රෙන එක උහුලයිද

    යකෝ තේ එක නහයෙන් ආවා හිනා ගිහිං...:D
     
    • Like
    Reactions: gayendra9*9